Annons:
Etikett09-positivt-negativt
Läst 1360 ggr
Mia
2014-04-01 17:56

Negativa tråden April

😕

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Annons:
Fridaaaa
2014-04-03 19:32
#1

För mycket med denna nya kursen i skolan.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tuulikki]
2014-04-06 19:24
#2

GAAH mina kompisar mår dåligt och jag vet inte vad jag kan göra för att hjälpa dem, även om jag vill🤦‍♂️

monstermash
2014-04-12 01:15
#3

Sjuk… fortfarande.

[mr_mac]
2014-04-15 19:23
#4

känner mig allmänt ensam förutom sambon som finns för mig..men vänner saknas och de känner jag av:(

monstermash
2014-04-15 20:36
#5

Trött på vissa på iFokus… 😴

[WiresInABox]
2014-04-17 19:43
#6

Det känns så ofta som jag ingår olika sorters dealer med folk men att det alltid är viktigare för mig än vad det är för dem. Det gör att jag känner mig oviktig och betydelselös. Som just nu. Men förhoppningsvis är det bara jag som har dåligt tålamod.

Annons:
Skorpion76
2014-04-25 14:55
#7

I torsdags när jag var i stallet hade en veterinär kommit dit som skulle undersöka tänderna på en häst. Hon hade en liten valp med sig som var tio veckor gammal. När de är så små är de så fruktansvärt söta och man vill egentligen inget annat än kela med dem, men de måste lära si att lämnas ifred. En sådan liten valp gnäller förstås efter matte och om man ser det är det alltid någon som kommer fram och vill kela med den för att han eller hon tycker synd om den. Jag blev tillsagd att gå därifrån när valpen gnällde och det gjorde ont i magen! Även om avvisningen ine var personligt riktad emot mig fick jag rejäl dåligt samvete och det är nog det värsta med at lida av bristen på impulskontroll.

Visserligen kan jag inte vrida tiden bakåt och få något av det redan gjorda ogjort, men det värsta är att det varken var första eller sosta gången detta hände och varje gång är det jag som ensam får stå där med skammen, skulden och det dåliga samvetet. Med tanke på min ålder och ett rent sunt förnuft tycker man säkert att jag borde lära mig av mina misstag, men det fungerar inte så.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

monstermash
2014-05-16 22:01
#8

Jobbig natt med skadegörelse m.m… 😴

Skorpion76
2014-05-17 06:57
#9

Nervös…


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: