Annons:
Etikett16-övriga-känslor
Läst 1764 ggr
[Tilleli]1
2014-08-01 11:59

Lättpåverkad?

Jag är inte säker på om jag är inne på rätt forum för det här, men det känns som att det var närmast till problemet. 

Det är så att jag är extremt lättpåverkad; Kollar jag tex på en serie, så börjar jag omedvetet ta efter karaktärer i beteende och klädsel (till viss del). Anledningen till att det här är ett problem är att jag känner att jag inte riktigt har någon identitet. Och karaktärerna jag ofta tar efter är sinnessjuka på något sätt, mördare eller liknande, så jag känner mig ofta ostabil i huvudet.. 

Jag tror inte att det är att jag är överempatisk, jag har ofta varit väldigt okänslig för saker som händer utanför min gemenskap

Annons:
Arthedain85
2014-08-07 21:24
#1

Jag brukar känna likadant men jag tror inte det är ett dugg konstigt. Vi lever oss in i det vi ser. Sen vem vi relaterar till beror ju mycket på vad vi är för personer och har för upplevelser själva.

KissAnka
2014-09-19 16:53
#2

Jag tror att du ska ta reda på vad det är för spännande egenskap du besitter och kanalisera energin rätt! Jag tror att det här är en ganska bra egenskap som kommer att kunna ge dig fördelear i livet. Är helt säker på att det finns andra saker som hör ihop med detta. Är du socialt kompetent, får du ofta höra att du är bra att prata med av andra? Har du oftast lätt att leva dig in i andras situationer, är du kreativ?

[Tilleli]1
2014-09-19 20:45
#3

#2 Jag är otroligt introvert, men jo, har lätt att leva mig in i andras situationer och är väl måttligt kreativ

Upp till toppen
Annons: