Annons:
Etikett15-självkänsla
Läst 1165 ggr
ElinaPersson
8/25/14, 9:02 PM

Att vara stålmannen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Första inlägget jag gör här på sidan och jag väljer att dela med mig av en sak som hjälpt mig igenom oerhört mycket.. Aldrig förr har jag mått så bra, trott på mig själv så mycket och bara vart stolt. Självklart har jag brister, men jag jobbar på dom och accepterar att de finns 🙂 Ska även tatuera mig på handleden 5 september, ett ord som alltid styrkt mig  ❤️

Hoppas min text kan hjälpa någon!

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Annons:
ElinaPersson
8/25/14, 9:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

del 2

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ElinaPersson
8/25/14, 9:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

del 3

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ElinaPersson
8/25/14, 9:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

del 4

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Azorerna 2014
8/31/14, 4:56 PM
#4

Jättebra skrivet. Och jag tycker det stämmer att man skall vara Stålmannen i motgångar. Har haft en del motgångar och mått dåligt. Idag mår jag bra och klarar också motgångar bättre och vågar misslyckas, men det tog tid att ta sig dit jag är idag. Men tycker dina insändare är jättebra och Mia Törnbloms självkänsla nu har hjälpt mig jättemycket att komma tillbaks, från den jag var för ett år sedan. I ett hemskt ekorrhjul, jag tog mig samman och bytte jobb, det var inte alls vad jag ville ha och då fick jag möjlighet att komma tillbaks till mitt gamla jobb där jag egentligen trivdes förutom med en person men jag tog mig samman och kontaktade min gamla chef, hon tog mig tillbaks, och jag fick en ny tjänst på samma ställe och fick jobba ihop med den kollegan jag trivs bäst med. Jag kom tillbaks till gamla jobbet i maj och trivs mycket bättre med mig själv, jobbångesten och stressen är borta, trots att jag har mycket att göra.  Jag är också en bättre mamma i och med att jag orkar leka med dottern och hon mår bättre och det funkar bättre i skolan. Att klara motgångar som jag gör idag, känns som en styrka, jag vet att jag kan och jag duger som jag är och att jag är duktig. Har ibland tvivlat men trivs med mig själv, med mitt jobb och med min familj.

Upp till toppen
Annons: