Annons:
Etikett12-självförtroende
Läst 1436 ggr
Dimond_girl
8/26/15, 9:27 PM

Självsäkerheten

Den jobbiga känslan som alla har "Varför kan jag aldrig bli nöjd?" I mitt inlägg tänker jag ta upp något som varit något jobbigt för mig i tre års tid, det hela började med att jag skulle börja högstadiet, jag var  redan då ganska osjälvsäker och det var då mitt beteende vaknade. En kille började kalla mig ful fet och äcklig, trots att jag var underviktig.. Sedan startade Ask och killarna i min klass bedömde alla mina kompisar som dom snyggaste i klassen, jag ville sjävklart också vara "populär" så det var då mina tankar uppstod i huvudet "att posa" hela tiden vad jag en gjorde eller befann mig, mitt riktiga jag existerade inte längre och mina vänner började redan då se det som ett problem fördom fattade ju, nu på senare år uppe i gymasiet är jag fortfarande lika osjälvsäker jag vågar liksom inte vara mig själv till hundra procent för jag är rädd för att få den där känslan i magen igen av att inte vara perfekt. Jag försöker nu ta mig ur detta jag kämpar varje dag. Är det någon som är/har varit i min situation? och har ni några tips?

Annons:
wilmis0e
10/3/15, 9:45 PM
#1

Är i samma situatio mig sjäv, sjukt jobbigt.

Upp till toppen
Annons: