Annons:
Etikett16-övriga-känslor
Läst 1441 ggr
[candy_suki]
2/2/16, 7:11 AM

Vill inte ut, själv

Vet inte om ämnet passar här… Jag hatar att gå ut, jag älskar att vara själv, jag älskar naturen och vill ut men när jag tänker på människorna så vill jag helst stanna hemma… Eftersom jag bor nära skolan och centrum är det ofta så att jag ser någon jag känner och jag hatar det (inte om det är mina kompisar) Jag tycker alltid att jag har dålig klädstill vilket gör att varje gång när jag ser någon så känns det som om de pratar om mig, sedan kollar de med en blick också som får mig att känna obekväm, därför stannar jag alltid hemma om jag inte verklige behöver ut. Det är okej för mig när jag hänger med någon, men ibland är det bättre att vara själv + att man kanske inte ha samma intresse och då kan man inte gå tillsammans direkt. Känner ni inte så? Någon?

Annons:
VildaVittra
2/2/16, 7:40 AM
#1

Hade jag varit född under stenåldern, så hade jag varit en smågalen eremit i en grotta. Det betyder inte att jag ogillar människor, men jag trivs väldigt bra i mitt eget sällskap. 

Vad man har på sig är ju faktiskt helt ovidkommande, jag är långt ifrån trendig och har min egen högst personliga klädstil.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[candy_suki]
2/2/16, 8:06 AM
#2

#1 Håller med dig, jag ogilla inte människor men jag trivs själv, när jag går ut så hoppas jag varje gång att jag inte ser någon jag känner och helst börja de inte prata med mig …

Upp till toppen
Annons: