Annons:
Etikett12-självförtroende
Läst 2215 ggr
annaa088
2018-02-24 00:24

Komplex, hjälp?

Hej, jag har en ganska stor rumpa som inte är bred , utan står liksom utåt. Det ser liksom inte fult ut, är bara skit ledsen lver att det är så. Hur göra den mindre ?

Annons:
2Sirius
2018-03-02 19:38
#1

Om man tittar rent tekniskt på styrketräning, så som jag har fått det beskrivet. Så om man gör en övning med lätta vikter väldigt många gånger, så blir muskeln mindre stark, men uthållig, formen på den blir då mer utsträkt och inte så "Bullig." Om man istället tar större vikter, så klarar man färe repetitioner, och muskeln blir då explosivt starkare men inte lika uthållig, formen blir följdaktligen mer som en "klump eller bulle." Det bästa är så klart ifall man kan lära sig, att tycka om sig själv precis som man är! Om man ändå ska prata om någon typ av övning för dina mål. Så skulle det kunna vara att du ställer dig på knä, med händerna på golvet, och sträcker ut benet rakt bakåt, i linje med kroppen, och ner igen. Så upprepar du detta med bägge benen, så många gånger som möjligt, varannan dag. Men börja försiktigt med kanske 20-30 st per gånger, och trappa upp det. Med träningen förbränner man även eventuelt fett, som också minskar på storleken. Så hoppas jag att du inte fastnar i detta tänkandet, även när du når önskat resultat. Så att du tycker att du ska träna lite till, och lite till. Önskar dig lycka till, ☺ Kram.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

issuess.
2018-05-25 21:36
#2

Varför är du ledsen över att din rumpa står ut? Tror du att andra tycker det är fult eller trivs du bara inte personligen med det?

Upp till toppen
Annons: