Annons:
Etikett14-självinsikt
Läst 1228 ggr
qayza
9/12/18, 8:49 AM

"Berätta lite om dig själv! Vem är du?"

Det är inget jag eller någon annan kan svara på egentligen. Visst man kan ge sin egen version av sig själv, men andra kanske inte upplever en så. Vem man är beror på vem det är som tolkar en, och vilka resurser som finns tillgängliga för en själv och andra just då.

Alla du möter och/eller kommer i kontakt med kämpar med/mot något. Något du inte har en aning om. Ta hänsyn till det!

Annons:
Loka03
9/12/18, 8:58 AM
#1

En tyst introvert tjej på 15 år som älskar astronomi, musik, böcker, katter och balett! :)

Are humans real?👽👽👽

Dioramabyggare
9/30/18, 2:54 AM
#2

Jag är en ganska tystlåten, socialt utåtriktad man, 50+, som har mer av intressen än jag har tid att "odla" de…😟

VeilofElysium
10/8/18, 4:15 PM
#3

Jag tycker sådant är jätte svårt också man får ju ofta den frågan på arbetsintervjuer. Jag brukar säga att jag är en glad och energisk människa men väldigt ofta är jag inte det.. det går så mycket upp och ner men det får man förstås inte säga i en intervju så sumpar man mer eller mindre sin chans.

Stallmima
10/13/18, 10:13 AM
#4

#3 Det som du beskriver känner jag så väl det liknar mig, jag har varit en utåtriktad person som gillar att planera och träffa folk men har utvecklats (tyvärr) till det tystare hållet som inte säger så mycket  pga vissa omständigheter.

Upp till toppen
Annons: