Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 4188 ggr
Elwira06
2019-11-01 23:01

Skadat knä, snabb läkning??

AKUUTT!!!! jag ska prov rida på en ridskola imorgon och har längtat sååååå länge!! Denna ridskolan har inte prov ridning så aa… men har skadat mitt vänstra knä! igår så hade jag suttit i soffan helt vanligt och skulle gå upp och hämta något att äta, jag gick ut från tv rummet och fick ont i knäet helt plötsligt. Vet inte varför jag gick helt vanligt. Kunde knappt gå efteråt. Men det gick över, jag kunde gå helt vanligt efter 1 timme eller så. Märkte lite av det senare på kvällen men inte så farligt. Jag vaknade sen typ 3 gånger på natten av att ha ont. Jag blir så stel när jag sover så när jag vaknade på natten så sträckte jag på mig helt automatiskt. Och fick ont i knäet igen förstås. Och vaknade ca 2 gånger till då och hade ont. När jag gick upp ca kl 9:30 så kunde jag knappt gå, hade super ont och jag har brutit ett nyckelben en gång, kan säga att detta gjorde ännu ondare. Jag letade upp min mormors gamla gångstavar eller vad det heter och använde dem som kryckor men gjorde ändå ont såklart. Senare så skulle vi bowla och jag var rädd att Inte kunna, vi skulle gå till ingången och efter bara några steg så hade jag så ont, gör ondare på ojämn mark. Men hade tagit alvedon så kändes ingenting när vi bowlade, kom tillbaka lite i slutet efter 2 timmars bowling. Alvedolen slutade värka och hade ont igen. Detta är verkligen akut måste ha svar genast!! hur gör man knäet bättre under en kort period, ska bara rida i 15 minuter liksom. Måste gå snabbt! tacksam för svar innan klockan 9:00 imorgon!!!! tack!!

Annons:
Sabah
2019-11-02 07:22
#1

Tror du har postat i fel sajt? Prova inne på Hälsa! Lycka till!


💖🧡💛💚💙💜

Upp till toppen
Annons: