Annons:
Etikett16-övriga-känslor
Läst 11827 ggr
[Tuulikki]
8/13/14, 10:21 PM

Hur mår du? #5

fortsättning!

Annons:
Azorerna 2014
8/14/14, 7:16 PM
#1

Skönt att det startats en ny tråd bra intiativ. Själv mår jag bättre idag än i går, då jag kände mig stressad av allt som skulle göras efter semestern. Idag har jag t om städat köket och dottern har varit hos en kompis och jag har hunnit det jag planerat, det känns skönt. Jag mår bra

Azorerna 2014
8/15/14, 1:28 PM
#2

Känns bra och jag ser faktiskt framemot att börja jobba på måndag. Denna känsla jag har kring att gå till jobbet nu är väl den alla drömmer om, att trivas så bra att jobbångest inte finns

Azorerna 2014
8/16/14, 1:47 PM
#3

Mår bra och känner att jag hunnit med en hel del fixande i helgen och det känns ju kul och jag mår verkligen bra, och ser fram emot att börja jobba igen på måndag. Den känslan har jag aldrig känt förut.

Gräshoppa
8/16/14, 2:49 PM
#4

Jag mår inte direkt bra. Vill inte säga dåligt. Men förvirrat. Och vill så väldigt gärna flytta härifrån. Måste börja med mer jobb. Och jag har mer jobb på gång… Så pass att jag har en reservplan till reservplanen…

Kadoor
8/16/14, 6:13 PM
#5

Mår väl si sådär. Ångesten blir bara värre känns det som och kan knappt sova längre. Trött hela dagarna men svårt & sova. Ska bli skönt att börja skolan på måndag dock, att få tillbaka rutinerna och träffa människor. Känner mig så isolerad och ensam här hemma…

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Gräshoppa
8/16/14, 7:29 PM
#6

På ett sätt blev dan värre. På ett annat konstigt sätt är det skönt att få det bekräftat. Men känns gör det.

Annons:
Azorerna 2014
8/17/14, 11:44 AM
#7

6# Hoppas verkligen att du mår bättre snart. Inte lätt detta med jobb att hitta ett och att trivas, hoppas att du snart kan må bättre.

5# Trist att höra att du inte heller mår bra.

Jag mår helt ok, börjar jobba i morgon efter semestern men för första gången känns det bra faktiskt. Vet inte om jag någonsin känt en längtan tillbaks till jobbet. Dottern längtar tillbaks till fritids och skola,  skönt att hon också känner en längtan.

Gräshoppa
8/17/14, 9:25 PM
#8

#7 Härligt att höra att du har det bra och att semestern var bra :)

Det kommer hända mycket i veckan så jag ska sova nu så jag orkar.

Gräshoppa
8/18/14, 3:42 PM
#9

Ska ta gamla cykeln till affären och köpa mat och sen ska jag kan fixa nya cykeln som bara har stått i flera år och behöver ses över ordentligt. Det blir en bra kväll :)

Gräshoppa
8/19/14, 3:43 PM
#10

Längtar efter långpromenad i motvind och ösregn… ensam. Och bara gå tills skavsåren skär, tills jag är blöt in på kroppen, tills problem får lösningar och tills jag är trött nog att somna bara jag blundar. Helst utan åska…

Azorerna 2014
8/19/14, 7:54 PM
#11

8# Skönt och bra att försöka sova om veckan är tuff. Kom själv tillbaks till jobbet igår efter semestern och var trött efter en lång dag. Idag ledig för upprop med dottern som fick ny lärare och fritidspersonal idag. Men det känns bra. Fast jag känner mig lite stressad att jobba en dag och sen vara ledig en dag. Men det får allt gå ändå.

Gräshoppa
8/20/14, 9:38 PM
#12

Just nu, just ikväll, hur trött jag än är nu, så känns det som det blir bättre och bättre. Som att det har vänt nu. Hoppas och vågar tro att det fortsätter så. Jag är trött på att fladdra mellan bra och dåliga dagar. Det visar sig.

Saffran0Spice
8/21/14, 9:55 PM
#13

kort och gott - för j*vligt

Annons:
Gräshoppa
8/22/14, 3:44 PM
#14

Fortfarande bättre. Glad för nya jobbmöjligheter! Nu du! :)

Azorerna 2014
8/22/14, 10:21 PM
#15

Känns bra och jag trivs ju på jobbet, men känner ibland att jag inte duger, fast jag jobbar med det hela tiden och min blyghet, jag är egentligen blyg men vill inte vara det och försöker jobba med den. Nu skall jag sova. Har ni något tips på att inte vara så blyg, vet inte alltid vad jag skall säga och prata om.

#14 Kul med bra jobbmöjligheter för dig, lycka till

Jag är jätteglad att jag trivs på jobbet och har förmånen att jobba med roliga människor och folk jag trivs med. Men som sagt då var det detta med fikaraster och att prata om allt möjligt jag är inte så bra på det. Men det är bara att jobba på sina svaga sidor och ta varje dag för sig. Jag är trött nu efter första veckans jobb efter semestern. Tack att denna sida finns, det är mitt sätt att jobba med självkänsla att skriva av mig vad jag känner och hur jag mår. Tack  att det finns ett ställe man får vara sig själv

Gräshoppa
8/24/14, 4:21 PM
#16

Nästa vecka blir allt på en gång. Mycket. Imorgon borde ha en lista med vad jag ska göra så inte allt behöver hållas i huvudet. Tisdag glad :) Onsdag-torsdag-fredag på nytt ställe med främmande rutiner och nytt folk, som dessutom kommer bedöma och tycka och tänka om mig för att se om jag passar. Komma ihåg att andas och sova så klarar jag mig. Men det blir mycket.

luckiestboy
8/25/14, 8:27 PM
#17

Innerst inne så mår jag riktigt kasst, men samtidigt riktigt bra… Vet inte riktigt hur man ska formulera sig… :/

Dock är jag väldigt lycklig att jag har en sådan fantastiskt och underbar flickvän, som är så omtänksam! Hon får mig alltid att le oavsett hur jag mår. 

Men annars så mår jag dåligt, har i princip alltid gjort och kommer alltid att göra. Jag kommer nog aldrig må "bra" igen, men däremot kan allting bli bättre.

Hellu

Azorerna 2014
8/26/14, 5:42 PM
#18

#16 Glöm inte att ta hand om dig själv i allt, det är lätt att glömma. Det är inte lätt när man skall vara bland nytt folk hela tiden.

#17 Jag hoppas verkligen att allt blir bättre.

Jag själv mår bra, men tycker det känns lite jobbigt hemma ibland. Min make har börjat nytt jobb i maj och det känns ibland inte som han mår så bra, jag når inte fram till honom, vilket innebär att jag är tyst hela tiden hemma för att jag inte  vet vad jag skall säga. Jag stormtrivs ju på mitt jobb, och trivs jättebra i min nya tjänst.

Gräshoppa
8/28/14, 2:48 PM
#19

Det blir bra… det är mycket nu, men det blir bra.

Azorerna 2014
8/28/14, 9:32 PM
#20

#19 Bra, så måste man tänka, fast det är svårt. Jag vet själv. Var för ett år sedan i ett hemskt ekorrhjul och tog mig samman och idag är jag en helt annan person.

Annons:
Azorerna 2014
8/29/14, 9:13 PM
#21

Jag har haft en bra dag  och jag trivs med det jag gör. Även lite motiga dagar, så känns det som jag är lugnare. En jättelugn fredag och jag känner mig harmonisk.

Azorerna 2014
8/30/14, 6:03 PM
#22

Mår bra, fast det varit en hektisk vecka. Men jag trivs med mig själv, jag tycker lika bra om lördagar som måndagar. Och det känns ju bra

Azorerna 2014
8/31/14, 4:30 PM
#23

Mår bra och trivs med tillvaron och haft en skön helg

Gräshoppa
8/31/14, 5:16 PM
#24

Är farligt trött. Ont i huvudet. Men jag håller på att ordna upp saker. Det går framåt med det mesta. Det har slutat kännas som att jag faller i bitar. Oftast…

Azorerna 2014
9/3/14, 9:27 PM
#25

#24 Vad skönt att det börjar ordna upp sig. Sakta men säkert blir det bra. Själv mår jag bra, men är trött, pga mycket jobb men det jag gör är kul och jag vill lära mig mer och jag trivs och jag har idag klarat av att hålla föredrag för en stor grupp utan att vara jättenervös, det är ett steg framåt för mig

Azorerna 2014
9/4/14, 9:28 PM
#26

Mår rätt så bra, men haft en lite jobbig dag. Vi hade möte på jobbet idag, och det blir alltid så mycket tjafs när man kommer med förslag och en på mitt jobb gör inte ett dyft och vi andra tycker det vore bäst om hon inte fick vara kvar. Lite jobbigt att ha henne med på mötet faktiskt. Men fick ändå beröm av högsta chefen för ett bra jobb. Kul att få det.  I morgon slutar jag tidigt och det känns skönt är rätt trött och sliten faktiskt.

Gräshoppa
9/5/14, 6:13 PM
#27

#26 Härligt med beröm! Och föredrag är ofta svårt och läskigt, så bra jobbat! 

Trött hemmakväll med popcorn och tv planerad. Med raggsockor och mysig filt :)

Annons:
Azorerna 2014
9/5/14, 6:17 PM
#28

#27 Tack det värmer, idag har det varit en bra dag, men väldigt stressigt. Men det får man ta i min roll. Men faktiskt väldigt skönt att sluta tidigt.

Azorerna 2014
9/7/14, 5:59 PM
#29

Mår jättebra, lite trött bara, var på bröllop igår och det var jättefint. Mår bättre nu än på länge.

Azorerna 2014
9/9/14, 8:43 PM
#30

Mår bra, men lite stressigt. Men det känns bra i alla fall. Man har ibland så mycket i vardagen att man knappt hinner tänka. Men jag försöker att koppla av i alla fall. Har börjat på mindfulnesskurs jätteskönt. Lite avkoppling i den stressiga vardagen.

Gräshoppa
9/10/14, 7:53 PM
#31

Det eviga diskandet står näst på tur. Idag igen. Annars går det framåt, speciellt med jobb. Och då också med flyttplaner. Det är ju bra.

Azorerna 2014
9/10/14, 9:03 PM
#32

#31 Jättekul att höra att det går bra på jobbfronten och spännande med flytt. Det är skönt när alla pusselbitar faller på plats. För mig går det också bra.

Azorerna 2014
9/12/14, 6:59 PM
#33

En bra dag skönt med fredag efter en hektisk vecka. Jag trivs med mig själv och så. Annars har det varit en rätt stressig vecka faktiskt.

Gräshoppa
9/13/14, 8:24 PM
#34

Jag är bra! Och tror på det! :)

Annons:
Azorerna 2014
9/14/14, 1:47 PM
#35

#34 Helt rätt, så tänker jag också. Och det hjälper mig att få min självkänsla att kännas bättre. För det går upp och ner, vissa dagar mår jag bra och känner mig trygg vissa dagar faller jag ner i svart hål. Idag är det lite sådär. Men blir glad av ditt inlägg och det får mig att må bättre.

Gräshoppa
9/15/14, 11:53 AM
#36

#35 Det svåra för mig är att tro på mig själv när jag säger att jag är bra. Men just nu är saker enkla och jag är bra. Så det är härligt!

Gräshoppa
9/18/14, 2:34 PM
#37

Längtar efter en bra eftermiddag och kväll med gå runt och prata och titta i affärer, middag och kanske bio, annars mer prat. Vädret är på min sida också! Idag är en vanligt ovanligt extra bra torsdag!

Azorerna 2014
9/18/14, 8:21 PM
#38

Haft en hektisk vecka, men annars trivs jag med det mesta i livet just nu och dottern trivs i skolan och lärt känna lite andra kompisar och jag trivs i min nya roll på jobbet. Snart helg och det är skönt så får jag vila upp mig lite i alla fall

Gräshoppa
9/19/14, 1:59 PM
#39

Alla dagar kan inte vara bra dagar…

Azorerna 2014
9/19/14, 5:57 PM
#40

#39 Precis, idag har det inte känts bra med något. Och då får jag såna där dåliga vibbar på allt och jag känner mig ledsen inombords. Jag tycker det är lite jobbigt och försöker komma bort från detta. Jag hoppas i alla fall på en bra helg.
Det känns som om jag inte kan saker och ting på ett bra sätt.

Skorpion76
9/22/14, 7:05 AM
#41

Jag har inte varit inne på iFokus på ett tag. Jag har hållit mig borta för att ta en paus från sajten. Jag kände att jag behövde det!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Azorerna 2014
9/22/14, 7:27 PM
#42

#41 Man behöver ett break ibland. Jag känner mig misslyckad och att jag inte gör ett bra jobb, har kommit i en svacka. Jag mår inte bra och allt bara känns bara jobbigt och ledsamt just nu, vet inte vad jag hamnat i för svacka.

Skorpion76
9/22/14, 8:07 PM
#43

Alla behöver en paus ibland, men det finns även många som inte inser att de behöver ta en paus.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
9/24/14, 10:09 PM
#44

Hopp om morgondagen finns det iallafall men det är lite motigt för stunden.

Azorerna 2014
9/25/14, 4:54 PM
#45

#44 Tack det var skönt sagt. Jag känner en inre stress idag, för att jag inte hinner det jag skall göra. Men snart helg och sen en lugnare vecka för mig, på jobbet där jag kanske hinner göra det jag känner för.

Skorpion76
9/25/14, 7:01 PM
#46

Trött. Jobbet i stallet tröttar ut mig.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
9/26/14, 9:07 PM
#47

Idag har det verkligen varit en dag, på jobbet som varit jobbig och trist. Men har dock klarat av en ny uppgift och jag tror den blev rätt. Jag är så less på att känna mig som om folk öser saker över mig som om jag vore en soptunna. Men jag hoppas att det känns bättre på måndag. I morgon en dag på stan med dottern.

Azorerna 2014
9/27/14, 6:15 PM
#48

Jag har känt mig bättre idag till mods. Jag vill få tillbaks känslan jag hade i våras och i somras igen. Har haft en dag på stan med dottern. Hoppas få tillbaks mitt inre lugn och samma känsla som jag hade tidigare i vår.

Annons:
Skorpion76
9/27/14, 7:37 PM
#49

Jag mår bra.  Jag skrev ner en mycket sorglig dröm som jag hade fått natten till idag och när jag hade skrivit ner den kände jag en sådan enorm frihetskänsla.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
9/28/14, 8:53 PM
#50

#49 Att få skriva av sig gör mycket. Därför känns denna sida jättebra, där man kan få skriva helt fritt hur man känner och hur man mår. Jag mår rätt så bra. Men känner mig lite less på att det är så rörigt just nu med saker och ting. Men hoppas att det blir bättre. Jag älskar att skriva och måla, det ger mig frihetskänsla och kanske skulle man ta upp målningen igen. Jag tycker också om att sjunga. Men hinner inte gå på kör längre men saknar det ibland. Men dottern sjunger det får räcka just nu.

Azorerna 2014
9/29/14, 9:27 PM
#51

Mår bra idag, lyckades bra med min arbetsuppgift som för mig var rätt ny. Jag känner mig stolt. Har varit lite smådeppig de sista veckorna. Men idag känns det bra, jag hoppas att den känslan håller i sig hela veckan,

Gräshoppa
9/30/14, 8:33 PM
#52

Jag försöker må bra. Det var en ostadig sommar, jobbig, tung och underbar om vartannat. Ordnar upp saker, allt på en gång. Det får ta tid. Det behöver ta tid för att hålla i längden.

Azorerna 2014
9/30/14, 9:11 PM
#53

#52 Helt rätt saker måste få ta tid. Det måste få göra det. Jag vill också att saker ordnar upp sig på en gång, men tyvärr är det inte så. Jag mår bra. Men är rätt trött men det är sovdags snart.

Azorerna 2014
10/1/14, 9:39 PM
#54

Jag försöker varje dag tänka, att jag mår bra. Och att man aldrig får ge upp, trots att livet är motigt ibland och att man faktiskt är värdefull för den man är. Det känns så skönt att här får skriva hur man mår och känner. Jag trivs med tillvaron idag i alla fall. Skall nu sova.

Skorpion76
10/2/14, 5:00 PM
#55

Jag mår bra, men är trött eftersom jobbet i stallet tröttar ut mig.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Azorerna 2014
10/2/14, 8:57 PM
#56

#55 Det låter härligt med stallet, men kan tänka mig att det tar på krafterna. Men hästar är mysiga djur. Själv har jag jobbat och trivs med det.  Dottern har varit på sin dans idag och det var skoj som vanligt.

Azorerna 2014
10/3/14, 9:28 PM
#57

Mår bra idag, jobbat med en massa nytt på jobbet, är faktiskt glad att jag fick komma tillbaks till gamla jobbet med ny tjänst, trivs mer i nya rollen och får skratta på jobbet

Gräshoppa
10/3/14, 9:36 PM
#58

Önskar mig en bra helg, både effektiv och avslappnad. Nästa vecka händer det grejer, om allt går som det ska!

Skorpion76
10/4/14, 6:04 AM
#59

Riktigt bra! Jag upptäckte hur jag kan lägga in bilder från min vanliga kamera på instagram.  Det gör att jag inte längre behööver ta med mig paddan överallt och det år jag inte göra heller.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
10/4/14, 1:03 PM
#60

58# Låter som en spännande vecka så får vi hoppas att det blir som du önskar och 59# Kul att det känns riktigt bra. Njut av det.
Det är bra med mig, men känner mig lite uttråkad bara. Kommande vecka har jag mycket kul som händer.

Azorerna 2014
10/5/14, 11:05 AM
#61

En rätt bra och lugn söndagfm, dottern har två kompisar här. Men jag känner mig allt lite uttråkad. Undrar om jag inte skall ta upp min gamla hobby att börja måla. Det vore kul att gå en målarkurs. Men får se när min tid kan räcka till det. Har hittat en bra bok att läsa och börjat läsa igen, det ger mig ro och känner mig utvilad för första gången på länge.

Gräshoppa
10/6/14, 8:45 PM
#62

Mardrömmar, mod och möjligheter…

Annons:
Gräshoppa
10/6/14, 8:48 PM
#63

#61 Det går ju att hemma-måla utan kurs!

Blueberry95
10/6/14, 11:22 PM
#64

Just nu känner jag mig ganska ensam och fast i livet. Det känns som att jag inte kommer någon vart. Har tänkt positivt ända sedan jag slutade i skolan men har ingen aning om vart jag ska ta vägen. Har hur tråkigt som helst.

Gräshoppa
10/7/14, 4:59 PM
#65

Till sist slog den till, den där saknaden jag väntat på…

Skorpion76
10/7/14, 7:38 PM
#66

HJag mår bra, men är trött!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[sanna70]
10/8/14, 8:13 AM
#67

Mår bättre än igår. . Tacksam för det

Skorpion76
10/8/14, 2:07 PM
#68

Jag mår bra. Jag syr en tavla med en svan som kommer att bli så fin!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
10/9/14, 9:57 PM
#69

Jag vill sakna på ett vettigare sätt, inte så här skarpt.

Jag har fått en ny tanke att smälta. Eller, det har gått en vecka nu men jag tänker fortfarande på det. Det är en tanke som ändrar saker.

Jag vill kunna släppa taget. Jag är värd mer än så.

Annons:
Lee-nah
10/10/14, 10:16 PM
#70

Mår dåligt. Ska skriva uppsats på en utbildning jag inte hade gått om jag hade haft bättre självkänsla. Sedan ska jag jobba med det tråkiga jobbet resten av livet och aldrig någonsin bli nöjd. Måste hitta några andra tankar nu.

Skorpion76
10/11/14, 6:30 AM
#71

Jag mår bra! Jag blev så glad igår när jag såg att SVT hade lagt upp ett önskemål i sitt arkiv som jag hade kommit med.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
10/11/14, 2:46 PM
#72

#71 Kul att ditt önskemål har kommit med i SVT s arkiv. Finns ju massor där man skulle vilja se. Jag mår bra, var på musikal igår och den var jättebra och i torsdags hade jag vinprovning med jobbet.

Skorpion76
10/13/14, 4:50 PM
#73

Tidigare har jag sett att ett annat önskemål också hade kommit med och jag blev så överlycklig då med!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
10/13/14, 5:31 PM
#74

Lite pluggstress… Undrar om jag kan samla fokus till en hel halvtimme? Det skulle göra stor skillnad… Hm… tre 10 minuterspass fixar jag, det vet jag, men det tar dubbelt så lång tid…

Jessicahagstrom94
10/13/14, 7:55 PM
#75

Jag mår otroligt dåligt, så dåligt att jag inte orkar göra annat än ligga i sängen och vara ledsen.

Lee-nah
10/13/14, 8:06 PM
#76

#75 I know the feeling.

Annons:
Jessicahagstrom94
10/13/14, 8:22 PM
#77

#76 Usch då😕

Azorerna 2014
10/14/14, 9:04 PM
#78

#75 Usch så trist att behöva känna så. Själv känner jag mig så less på en kollega som inte alls gör sitt jobb, så att vi andra får jobba häcken av oss. Sen är min snälla kollega som får mig att skratta på semester, vem skall då få mig glad på jobbet ? Han och jag har roligt på jobbet mest varje dag. Men har fler bra kollegor, men inte nån så rolig som han.

Skorpion76
10/15/14, 4:01 PM
#79

Jag mår bra. Jag ska ut och äta på en kinesisk restaurang ikväll!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
10/15/14, 9:30 PM
#80

Ingen bra dag idag. Alls. Kvällsmacka, sova och nya tag imorgon… En bra plan :)

Skorpion76
10/16/14, 7:24 AM
#81

Imorgon blir det Tjejdisco!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
10/16/14, 4:47 PM
#82

#81 Låter skoj. Jag saknar min snälla arbetskollega som är på semester i två veckor och jag försöker att göra så mycket av hans jobb jag kan, fast lilla jag är inte alls lika duktig som han är. Men gör så gott jag kan.

Azorerna 2014
10/17/14, 7:30 PM
#83

#81 Hoppas att tjejdiscot blev lyckat och jag har haft en stressig dag. Känner mig som om jag inte kan något ibland. Behöver höja min självkänsla igen.

Annons:
Skorpion76
10/17/14, 9:33 PM
#84

Det blev riktigt lyckat och jag är så nöjd med det!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
10/20/14, 9:05 PM
#85

För många måsten och för dålig sömn är en dålig blandning.

Skorpion76
10/21/14, 6:48 AM
#86

#85 Aj då! Skulle du bli glad om du fick en gåva som tröst?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
10/22/14, 4:30 PM
#87

#86 Tack, det kändes bra!

Skorpion76
10/22/14, 5:18 PM
#88

Jag skulle önska att det fanns mpnga fler presenter att köpa för guldmynten.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Jessicahagstrom94
10/22/14, 7:49 PM
#89

Haft min pojkvän här i nästan en vecka så jag har mått helt okej och faktiskt fantastiskt bra i omgångar. Men sedan hörde en viss person av sig och nu är min pojkvän i sin stad igen så nu mår jag dåligt igen.

Gräshoppa
10/25/14, 6:20 PM
#90

Jag vet att jag kan styra upp det här.

Annons:
Skorpion76
10/25/14, 7:37 PM
#91

Jag mår bra även om jag är trött. Jag har simmat sammanlagt 400 meter, badat ångbastu, badat arombastu och i vanlig elbastu.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
10/28/14, 9:22 PM
#92

Har en konstig blandning av glädje och grubbel? Och planer som i vanliga fall skulle gjort mig rädd och orolig, men det märker jag inte alls nu. Det kan vara tröttheten som tar udden av allt… Eller har jag gått och blivit modig utan att märka det?

Skorpion76
10/29/14, 6:48 AM
#93

I morgon ska jag träffa min kontaktperson igen.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Hallonregn
10/30/14, 3:16 PM
#94

Hur jag mår? Mår "bra" men är orolig för imorgon flyttar jag och pojkvännen ihop.
Orolig = rädd för att jag ska göra något dumt och han gör slut eller något.

Gräshoppa
11/3/14, 7:56 PM
#95

Insett att jag varit ganska gnällig och tyck-synd-om-mig och tyckt saker varit jobbiga utan att göra något åt det. Jag har tagit tag i saker också och antagligen behövt den här tiden till att hitta mina känslor. Men det känns som det är på tiden att sluta gnälla och ordna saker istället!

Skorpion76
11/4/14, 3:48 PM
#96

Idag har det varit en stressig dag.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
11/7/14, 6:08 PM
#97

Hej varit borta härifrån ett tag, men jag mår bra. Jag har haft det lite stressigt ett tag, men det känns bättre nu i alla fall. Jag känner att jag mår bättre idag än för ett år sedan.

Annons:
Gräshoppa
11/10/14, 6:07 PM
#98

#97 Hej igen! Det har märkts att du varit borta, glad att se dig!

Funderar på vad som är bästa sättet att fixa en sak. Det kan bli väldigt fel och misstolkas åt alla möjliga håll. Men något måste göras. Trodde jag var av med honom…

Skorpion76
11/10/14, 7:38 PM
#99

På torsdag ska min kontaktperson och jag spela basket.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
11/12/14, 6:03 PM
#100

Vet inte hur jag mår… Får hela tiden kommentarer av min fostermamma om min klädstil vilket gör att min självkänsla trycks ner gång på gång. 
Samtidigt är jag skitstressad p.ga. skolan, trots att jag egentligen inte har så mycket att göra. Är osäker på hur det ligger till med vännerna(eller ja, "vännerna"). Känns som om jag alltid är ett andrahandsval eller någon som folk använder som koll för att veta vad vi har för läxor, när vi börjar eller för att slippa åka ensam till eller från skolan. Det känns som om folk inte vill umgås med mig. Det jobbiga är ju att jag kämpar som in i h****te för att vara mer social, det gick i lite mer än en månad men sen så skiter allt sig när jag har byggt upp självförtroendet lite. Det tar aslång tid att bygga upp det men det räcker med en enda motgång så rasar allt.
Antar att jag mår rätt kasst efter att jag har skrivit detta…

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Gräshoppa
11/12/14, 7:36 PM
#101

#100 Den där hålla koll på saker och ha i reserv kompisen kan jag känna igen mig i.

Idag mår jag bättre. Det har jag bestämt mig för.

Skorpion76
11/12/14, 8:03 PM
#102

Trött efter en timmes bågskytte.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
11/14/14, 9:17 PM
#103

#98 tack det var skoj att höra, hoppas att allt är bra med dig. På mitt jobb är det uppror mot vår chef, som inte är det minsta strukturerad och sen har vi en som inte gör ett dyft och alla vill ha bort henne. Men trivs med de flesta och det gör mig nöjd. Dottern trivs i skolan och imorgon blir det för oss föräldrar att vara med en lördag i  skolan.

Skorpion76
11/14/14, 9:21 PM
#104

Jag håller på att grubbla ihjäl mig över en sak.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Gräshoppa
11/15/14, 6:47 PM
#105

Trött, det känns att min energi har små marginaler just nu. Men fixat det viktigaste som behövs till nya lägenheten.

Kadoor
11/15/14, 11:06 PM
#106

Äntligen börjat träna slalom med vovven. Hoppas verkligen på att detta kommer gå bra, han är skitduktig och förstår redan kommandot, så förhoppningsvis kommer han lära sig slalomen rätt fort! Så stolt över lillkillen. Känns skönt att någonting känns bra i alla fall.
Är fortfarande stressad över skoluppgifterna… Känns som om jag inte gör tillräckligt, som att jag kommer misslyckas om jag inte gör någonting nu. Även om jag vet att det inte är någonting att stressa upp sig för och att jag kan ta det lugnt. 
Har tid till att göra uppgifterna, det är bara det att jag känner mig dålig på att ta vara på den tid jag har…
Usch, mår nog inget vidare fortfarande. Känns som att ångesten kommer bli värre igen snart, det känns verkligen. Hoppas inte att det stör sömnen allt för mycket bara, som det brukar, behöver verkligen sova ut så gott det går nu när jag är ledig två dagar extra.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
11/16/14, 7:20 AM
#107

Idag ska mamma och pappa fira min födelsedag.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
11/16/14, 4:20 PM
#108

Mår väl sisådär, känner mig lite uttråkad just idag. Annars trivs jag med tillvaron utom att det varit lite kaos på jobbet den  senaste tiden, men har ett par kollegor där som jag toppentrivs med.

Skorpion76
11/16/14, 5:34 PM
#109

Jag har också tråkigt. Vädret har varit allt annat än trevligt.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
11/16/14, 9:42 PM
#110

Trött, längtar, tänker, packar, planerar, oroar mig, pluggar, jobbar. Försöker lita på mig själv. Längtar efter många saker.

Gräshoppa
11/18/14, 9:20 PM
#111

Laddar för en ovanlig dag på jobbet imorgon.

Annons:
Skorpion76
11/19/14, 7:06 AM
#112

Jag längtar till imorgon, torsdag!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
11/20/14, 8:42 PM
#113

#112 Blev det en bra torsdag?

Osynlig idag.

Gräshoppa
11/20/14, 8:51 PM
#114

Och känner mig ensam. Och stressad. Och känns som min mamma tycker att allt jag gör är fel. Snart, snart flyttar jag.

Kadoor
11/20/14, 9:02 PM
#115

Mår faktiskt helt okej idag. Dock är jag väldigt orolig för matteprovet vi hade idag, var såå slö och glömde bort typ allting. Vet inte om det kommer gå så bra. Hoppas på att i alla fall få ett E, sedan kan jag väl komplettera en del ifall det är så att det behövs. Gjorde ju mitt bästa så…
Klippte håret kort idag, så himla underbart! Har velat göra det så himla länge nu, så det är otroligt skönt att äntligen ha fått göra det. Är supernöjd! Och det är så skönt att ha kort. ;)
I morgon kommer nog bli en bra dag! Hoppas på det i alla fall. Den kommer bli rätt lugn, har bara svenska/naturbruk, mentors- & resurstid. Rätt gött. ^^
Så kortfattat mår jag som sagt helt okej, är inte på topp men det är lite bättre.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
11/21/14, 6:59 AM
#116

#113 Ja, det blev det! *fniss*


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
11/21/14, 8:08 PM
#117

Mycket på jobbet men trivs bra, hemma si sådär, min make mår inte bra just nu försöker att muntra upp honom. Och det känns som om det inte hjälper.

Skorpion76
11/22/14, 7:58 AM
#118

Nästa gång som min kontaktperson och jag träffas ska vi göra egna pompoms.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Gräshoppa
11/22/14, 10:04 AM
#119

Jag har börjat formulera mål för mig själv. Både för den närmsta tiden och för lite längre fram (närmsta halvåret eller så). Både mål i hur jag vill må och utvecklas och mål i saker jag vill göra. Det känns bra. Det känns mindre vilset. Och när jag vet var jag siktar gnäller jag mindre. Skönt för alla?

Gräshoppa
11/23/14, 6:55 PM
#120

Åh! Så väldigt glad! Det krävs så lite för det! Det älskar jag med mig själv! ❤️

Azorerna 2014
11/24/14, 7:51 PM
#121

#119+#120 jättebra att sätta upp mål. Själv har jag mått dåligt under en period och vi har haft det lite jobbigt i förhållandet, men nu har vi rett ut allt och idag hade jag fått ett stort fång röda rosor av min kära make. Det känns mycket bättre för hela familjen nu, sen vi fick pratas vid. Det är mycket på alla fronter just nu. Men jag trivs med ett högt tempo, men med måtta.

Skorpion76
11/25/14, 7:41 AM
#122

Idag är det dags!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
11/26/14, 6:01 PM
#123

#121 Bra att det känns bättre! Och det mesta är bäst med måtta :)

Räddar situationer på jobbet och får väldig uppskattning för det. Men är helt slut när jag kommer hem. Och allt känns bättre med en flytt i sikte! (Det finns någon att tacka för den knuffen 🌺) Det är helt underbart att börja känna igen mig själv lite.

Azorerna 2014
11/26/14, 6:12 PM
#124

#123 Tack för de värmande orden. Hoppas att du slipper vara helt slut när du kommer hem och att du får mer ro i själen när du flyttar. Jag har också mycket på jobbet men trivs ju och undrar hur länge man orkar jobba mycket om man stormtrivs ? Jag tycker det känns bättre hemma nu, idag gick jag faktiskt tidigare och det kändes helt enormt bra.

Skorpion76
11/26/14, 7:48 PM
#125

På fredag är det dags för att träffa min kontaktoperson.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Gräshoppa
11/27/14, 7:37 PM
#126

#124 Ro i själen låter precis som det jag letar efter… Jag tror det känns när det börjar bli för mycket jobb, även om man stormtrivs. Tvekar man kan det vara dags att dra ner lite, kanske?

#125 Hoppas ni får det riktigt kul imorgon!

Skorpion76
11/27/14, 7:56 PM
#127

Det ska vi få!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
11/27/14, 10:27 PM
#128

Ångest, panik och sorg känner jag just nu. Längtar tills imorgon då det är skola igen, och tills på lördag då jag ska träffa min älskade farfar! Är så otroligt glad över mina fina vänner, även om de inte vet hur jag har det så får de mig att tänka på annat och le när jag mår som sämst. Otroligt tacksam för det.
Just nu vill jag gråta, men som vanligt kan jag inte släppa lös gråten. Det är som ett stopp, som gör att jag bara sitter där med tårarna i ögonen och ångesten i hjärtat + paniken i huvudet. Nä, ibland blir jag lite less på allt. Kan det inte bara ta slut någon gång så att jag kan leva ett normalt liv? Det är det enda jag vill just nu.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
11/28/14, 6:32 AM
#129

Idag är det dags!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
11/29/14, 8:17 AM
#130

Jag mår sådär, har fått tillbaks alla mina nässelutslag som jag hade för några år sedan och mår sådär just nu. Jag vill bara att vissa saker ordnar upp sig och längtar till sommaren. Var på dansuppvisningen dottern hade igår och den gjorde mig bättre till mods. De var bra

Skorpion76
11/29/14, 8:22 AM
#131

Vi har börjat göra pompoms och första försöket blev riktigt bra.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
11/30/14, 8:24 PM
#132

🙂

Annons:
Kadoor
11/30/14, 9:21 PM
#133

Trots omständigheterna mår jag faktiskt helt okej. Har ganska mycket i skolan att göra känns det som(som alltid haha). Är dock ledig imorgon då vår lärare på djurparken är sjuk, så har tid till plugg. 
Redan första advent idag och första december imorgon. Gud vad året gick fort! Bara en månad kvar nu. Väldigt skönt med ett nytt år faktiskt, ska verkligen satsa på att må bra, göra det som gör mig glad och fokusera i skolan. Sedan blir det förhoppningsvis ett år fyllt med longboard åkande plus lite agility med hunden. Vill gärna rida lite också om jag får möjlighet. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
12/1/14, 7:24 AM
#134

Igår fick jag veta en väldigt tråkig nyhet. Min kontaktperson ska prata med sin chef eftersom hon har fått ett annat jobb och får inte ihop våra träffar. Det känns väldigt jobbigt och sedan har jag ångest för att vi ska åka till Falkenberg och fira jul med min brorsas familj. Jag vet att mina föräldrar kommer att be mig säga tack för ditt och datt, men jag är trött på att tacka på beställning! Är det någon mer som känner igen det?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/2/14, 8:34 PM
#135

Min hjärna äter musik just nu och jag kan inte plugga till musik men behöver plugga för att inte hamna efter… Hm… Tur att jag redan har ett trick för det :)

Skorpion76
12/4/14, 7:13 AM
#136

Deprimerad.  Min kontaktperson ska sluta!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
12/4/14, 9:38 PM
#137

Mitt mående åker seriöst berg- och dalbana, ena stunden mår jag bra och är glad men en stund senare är jag otroligt nere. Ibland vet jag inte hur jag mår, allt är så himla rörigt just nu. Ångesten har lugnat sig, men sömnen tar stryk istället.
När får man må bra?

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
12/5/14, 6:55 AM
#138

Min kontaktperson och jag ska träffas på söndag.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

fridarebecka
12/5/14, 3:29 PM
#139

Just nu är jag så himla glad, har så mycket att se fram emot den kommande tiden. Myskväll med en kompis ikväll, ev julpyntning imorgon, och julmatsfix till julfesten på kvällen, åka till svärfar på söndag och inviga agilityhindren med Trassel, och nästa helg ska jag bjuda hem mina kompisar på julkalas.

MEN, på torsdag har jag en tenta som jag är världens ångest över. Känner att jag ligger efter och börjar bli stressad, kommer säkerligen vara ett vrak på tis-ons som jag var innan förra tentan. Då satt jag och panikgrät 2 dagar innan och kände att livet skulle ta slut om jag inte klarade den, grät av glädje när jag fick veta att jag var en av de 6 i klassen som fått bäst resultat-hej prestationsångest.

Annons:
Skorpion76
12/5/14, 4:05 PM
#140

Jag känner mig olustig och vet inte hur det här ska sluta.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
12/5/14, 10:35 PM
#141

Så otroligt glad över mina fina vänner. De får en att bli glad trots att man är nere, helt otroligt faktiskt. Känns väldigt annorlunda, är inte van vid att alltid ha någon att sitta med osv.
Var på stan med min kompis från klassen/gruppen jag hänger med, hittade en skjorta som jag ska ha på julafton och nyår. Skönt att för en gångs skull inte ha klänning.
Mår faktiskt rätt bra just nu. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
12/6/14, 7:24 AM
#142

Min kontaktperson och jag ska träffas i morgon.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/6/14, 7:51 AM
#143

Idag!

Azorerna 2014
12/7/14, 1:05 PM
#144

Har varit genomförkyld hela helgen, dottern är inte glad när mamma är sjuk. Men nu har hon en kompis här. Mina snälla arbetskollegor sa nåt fint till mig i fredags, gå hem och kurera dig, du är viktig och du behövs frisk. Det var snällt sagt. De är ju lika viktiga som mig, men blev lite rörd. Jag har inte gjort nåt vettigt i helgen.

Försöker fixa min dotters dator, har nog lyckats, men nu har hon fått en kompis här. Och har fixat hennes rum idag, skönt med en rensning. I fredags hade de klassfest, kul för henne. Nästa helg tänkte jag försöka baka pepparkakor.

Skorpion76
12/7/14, 1:10 PM
#145

krya på dig!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/8/14, 4:43 PM
#146

Flyttat i helgen! Helt slut på alla sätt, listor på allt för inget går att hålla i huvudet just nu. Men det blir bra det här :)

Annons:
Skorpion76
12/8/14, 6:34 PM
#147

Nu kommer allt bara att bli bättre!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/9/14, 8:33 PM
#148

Hoppas, hoppas, HOPPAS att den här känslan håller i sig!

Jessicahagstrom94
12/10/14, 10:31 PM
#149

Mår helt fruktansvärt dåligt.

Skorpion76
12/11/14, 2:05 PM
#150

Mår bra, men är trött.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
12/11/14, 7:26 PM
#151

Är mycket bättre nu och jag är trött, men har det så bra igen. Denna känsla att sväva på rosa moln har kommit tillbaks och jag känner att jag trivs på jobbet och hemma just nu. Bara njuta då….. helgen blir skoj med julbord och lite annat.

Gräshoppa
12/11/14, 7:59 PM
#152

Trött och kall. För stunden känner jag mig förbisedd på jobbet. Ändrade känslor till det bättre och nyheter som inte slog så hårt som jag fasat för. Inga mardrömmar inatt, tack… Och varför kommer alltid den här oron krypande när min födelsedag närmar sig?

Skorpion76
12/12/14, 3:07 PM
#153

Äntligen fredag!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Azorerna 2014
12/12/14, 7:41 PM
#154

#152 Trist att du känner som du gör, så har jag också känt men det känns bra nu faktiskt. Jag är dock rätt trött

Skorpion76
12/13/14, 8:59 AM
#155

God morgon och glad Lucia!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/13/14, 10:22 AM
#156

#155 God morgon!

#154 Tack, och bra att det känns bättre för dig. Hoppas ni får en fin december ihop hela familjen.

Det är väldigt härligt att ha flyttat… En del saker gör jag bara för att jag kan, sånt som mamma inte gillar. Middag kl 20, varför inte? Låta bli att diska tills skedarna är slut i lådan, japp. Lyssna på samma låt om och om och om igen i timmar utan hörlurar?

Skorpion76
12/13/14, 11:42 AM
#157

Jag hoppas att den som har hand om kontaktpersoner i min kommun ringer nästa vecka.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/14/14, 7:54 PM
#158

Trött och kall och modig och duktig och extra allt

Gräshoppa
12/14/14, 8:21 PM
#159

Jag vill inte att han kommer imorgon. Kan han inte låta bli? Jag vill inte…

Skorpion76
12/14/14, 8:47 PM
#160

Jag är trött. God natt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Blanksteg
12/14/14, 10:57 PM
#161

Jag är otroligt stressad. Ska lämna in min uppsats i morgon, och jag har fortfarande massor kvar att skriva. Dricker redbull och siktar in mig på att inte få någon sömn förrän efter jag lämnat in uppsatsen i morgon bitti.

Skorpion76
12/15/14, 6:58 AM
#162

Nu är det dags för sista veckan innan jul!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
12/15/14, 4:21 PM
#163

Jobbat i djurparken från kl 8 till kl 12-12:30 ungefär, är rätt slut i kroppen nu. Men det är kul och jag älskar att vara bland djuren!
Imorgon ska jag verkligen försöka prata med tjejen jag har "spanat på(hehe)", vi djurvårdare i åk 1 och de i åk 2 är i djurparken samtidig imorgon och vi äter dessutom samtidigt, så jag hoppas på att jag vågar. Vågar jag inte kommer jag gå runt och må dålig p.g.a det… :(

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
12/15/14, 4:50 PM
#164

Förkyld, men annars är det ok!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/16/14, 4:29 PM
#165

Jaha, lär sova gott inatt efter den här dan. Och än är den inte slut. Jag fixar resten också. Idag kan jag allt.

Gräshoppa
12/19/14, 8:24 PM
#166

Varit tvungen att erkänna att jag varit elak, mitt samvete fixade inte mer. Erkänna att jag låtit det gå för långt och nästan lurats. Väldigt olikt mig…

Kadoor
12/19/14, 9:28 PM
#167

Idag mår jag bra. Hade julavslutning med roliga aktiviteter/lekar(en 5 kamp typ). Riktigt kul! Så nu är det dessutom jullov. :D
Är inte jättetaggad inför julen, väldigt ovanligt egentligen haha.. Har ingen julkänsla alls och det är nog därför, men jag är riktigt taggad inför det nya året!

Igår vågade jag skriva till tjejen jag är intresserad av, var nog onödigt nervös haha men det gick bra. Önskar att jag hade vågat säga hej idag men som vanligt fegar jag ur.. Nästa gång vi ses ska jag banne mig säga hej! ):

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Skorpion76
12/20/14, 6:39 AM
#168

Fortfarande förkyld.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
12/21/14, 8:29 AM
#169

Jaha snart jul igen. Nästa år har jag sagt till familjen att vi reser bort, orkar inte med jul och allt fixande och gillar inte denna stress och tycker julen mest firas för vår dotters skull. Jag vet att nya året kommer att bjuda på en massa skoj och tur att jag under detta år fick återkomma till mitt gamla jobb efter ett par månader och till en ny tjänst, är mest nöjd med det och vår resa till Azorerna som vi gjorde hela familjen i somras.
Men julen tycker jag bara är för mycket. Städa, laga mat och man får inte nån vila och ro tycker jag. Vill önska er alla en god jul

Skorpion76
12/21/14, 10:43 AM
#170

Jag mår bra, men jag törs inte gå ut eftersom det är frosthalt ute.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
12/21/14, 11:22 AM
#171

Rivit upp en del gamla sår…

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

almost-sane
12/21/14, 3:22 PM
#172

Jag känner av julstressen för första gången i mitt liv, samtidigt som jag börjar fundera på att flytta hemifrån. Jag är konstant stressad över skolan, men ska försöka få hjälp med det imorgon eller nästa dag som är "vardag". Det känns åtminstone hoppfullt!

Skorpion76
12/21/14, 4:08 PM
#173

Jul, jul strålande jul!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/22/14, 8:39 PM
#174

Lite jobbigt.

Annons:
Kadoor
12/22/14, 10:43 PM
#175

Jag tror jag typ svävar på rosa moln eller något…! 😃

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
12/23/14, 2:22 PM
#176

Till er alla från mig: En riktigt god jul!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/26/14, 11:49 AM
#177

Blir alltid lika förvånad när lösningar på saker jag gråtit över och grubblat på bara kommer helt oväntat.

Skorpion76
12/26/14, 1:11 PM
#178

Jag har hittat ännu fler skärmdumpar med Gunde Svan! Aaah…!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/30/14, 9:54 AM
#179

Krambrist och en lista med 29 saker som ska göras…

Skorpion76
12/30/14, 10:44 AM
#180

#179 Kram kram!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
12/30/14, 12:02 PM
#181

Hade en otroligt mysig och rolig dag igår… Men nu saknar jag henne enormt, vill träffa henne snart igen..!

Gaah blir galen på alla känslor som far runt! Fast ibland är de rätt underbara.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Skorpion76
12/30/14, 12:06 PM
#182

#179 Titta i din inbox!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
12/30/14, 4:30 PM
#183

#180 #182 Tack!

Skorpion76
12/30/14, 5:06 PM
#184

Det var så lite!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
12/31/14, 12:57 PM
#185

Hoppas att det är bra med er alla, vill önska er alla GOTT NYTT ÅR.  Jag mår bra, och hoppas att 2015 blir ett bra år. Jag firar ju ut ett riktigt händelserikt år och hoppas att få fortsätta må bra under nästkommande år.

Jag har ett jobb där jag trivs och en tjänst som gör att jag utvecklas, och en familj som är underbar, är frisk, bor en fin lägenhet där vi trivs, en underbar dotter som ger oss allt så jag mår bra helt enkelt.

Skorpion76
12/31/14, 1:34 PM
#186

Gott nytt år 2015!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
1/1/15, 4:19 PM
#187

God fortsättning önskar jag er alla

Skorpion76
1/2/15, 7:15 AM
#188

Tack detsamma!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Azorerna 2014
1/2/15, 6:41 PM
#189

Mår bra, varit ledig idag. Och varit på bio med dottern min och sett Tingeling filmen, den är ju kul för de små, hon tyckte den var lite läskigare än de andra tingeling. Skönt att vara ledig och få mer tid med dottern

Skorpion76
1/3/15, 11:03 AM
#190

Mår fruktansvärt dåligt. Jag fick byta Avatar bara för att jag fick klagomål på den förra. Ska bli intressant att se hur det går med denna.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
1/3/15, 2:03 PM
#191

Herregud vad halsen kliar! Blir tokig snart… 😡

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Gräshoppa
1/4/15, 7:54 AM
#192

Det värsta med kvällar som igår är att jag inte vet hur jag gör det bättre i stunden.

Skorpion76
1/4/15, 8:04 AM
#193

Jag som inte trodde att jag kunde hitta flera bilder på Gunde Svan har hittat några till i alla fall. Det känns som att sväva omkring på rosa kärleksmoln!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
1/4/15, 10:12 AM
#194

#193 Gunde Svan var en jätteduktig skidåkare, en av de bästa idrottsmän vi haft tycker jag. Ja detta med kvällar kan vara trista, jag börjar längta tillbaks till mina arbetskollegor igen.

Skorpion76
1/4/15, 11:07 AM
#195

Visst var han duktig och så är han söt också, men i skolan hade han otur och blev mobbad. Bland annat blev han kallad för fågelbröstet.  Varför vet jag inte, men i ett reportage i Året Runt berättar han att han var liten och klen och rädd för både tjejer och poliser. Nu har rädslan för poliser övergått i kärlek!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Azorerna 2014
1/5/15, 10:08 AM
#196

#195 Mobbning är hemskt blev själv mobbad i skolan. Tyvärr verkar det vara så att många kändisar, både idrottsstjärnor och artister blivit mobbade i skolan. Mobbning är hemskt. Jag tycker det skall utrotas.

Själv mår jag bra, fast längtar hör och häpna till mitt jobb, för att få träffa alla kollegor igen, ett gott tecken på att man trivs på jobbet.

Tycker det är skönt att julen är slut, skall städa undan allt i morgon, så det blir som vanligt igen.

Skorpion76
1/5/15, 10:18 AM
#197

Mobbning är fruktansvärt! Det vet jag också!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
1/5/15, 1:09 PM
#198

#197 Håller med dig, fruktansvärt

Skorpion76
1/5/15, 5:40 PM
#199

Om jag fick skulle jag krama Gunde, dra ett djupt andetag, sluta ögonen, begrava ansiktet i hans skjorta och bara känna hur tid och rum stannade!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
1/6/15, 3:30 PM
#200

Jag tycker det känns skönt att julhelgen är över och allt är som vanligt igen. Det känns skönt att få komma tillbaks och jobba och träffa sina kollegor.

Skorpion76
1/6/15, 3:47 PM
#201

#200 Det har du väldigt rätt i, faktiskt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
1/7/15, 6:31 PM
#202

Funderar på varför jag är vän med en vän… Får alltid känslan av att hon bedömer mig och att jag inte klarar hennes kriterier riktigt.

Annons:
Skorpion76
1/7/15, 7:37 PM
#203

Nu börjar den här tråden bli lång. Det kanske är dags att fundera på att spärra denna och starta en ny. .


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
1/9/15, 6:16 PM
#204

Är mer eller mindre arbetslös från idag. Omgruppera och nya tag från måndag.

Skorpion76
1/9/15, 7:44 PM
#205

Idag fick jag en egen banner! Älskar den!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
1/9/15, 8:15 PM
#206

Idag mår jag väl lite blandat, typ… I morse mådde jag inte bra, men under dagen blev det bättre..!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
1/10/15, 10:14 AM
#207

Idag mår jag bra. Jag har gjort en intresse anmälan om en ny sajt. Hoppas att det går vägen.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
1/11/15, 1:41 PM
#208

Mår bättre idag än igår, har förkylningsastma och detta väder som växlar mellan kallt och varmt gör att jag är förkyld till och från hela tiden, det sliter lite på en, men idag mår jag bättre. Vi har haft en hemmahelg

Kadoor
1/11/15, 5:50 PM
#209

Woop, nu har man flickvän då! 😍
Denna dagen har bestått av i princip bara plugg.. Vilket har gjort att dagen har varit så sjuuukt seg… Men jag mår i alla fall bra, livet flyter på bra just nu. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Skorpion76
1/11/15, 6:41 PM
#210

Andas, andas…


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Gräshoppa
1/12/15, 4:14 PM
#211

En del dagar är det omöjligt att veta hur jag mår… Just nu känner jag mig BÅDE bäst i världen och hopplöst maktlös.

Skorpion76
1/12/15, 5:59 PM
#212

Jag är så nervös. Jag har skrivit en presentation av en sajt till supportern, men har ännu inte fått något svar på den. Nu vet jag inte vad jag ska göra!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
1/12/15, 9:44 PM
#213

Saknar min flickvän så otroligt mycket… Skulle ha träffat henne imorgon eftersom att vi båda är i djurparken då, men min grupp/klass (djurvård åk 1) ska på studiebesök. Kan det inte bli torsdag snart?! Saknaden gör mig galen.. 😮❤️
Men jag mår faktiskt väldigt bra. Trots en del jobbigt inom familjen så flyter det på. Är dock väldigt nervös inför att börja läsa fysikkursen på torsdag..

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
1/13/15, 3:10 PM
#214

🙂


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
1/13/15, 8:35 PM
#215

Idag har varit en skitdag och mår verkligen skit… Det enda bra var när jag träffade min flickvän, saknar henne och vill att det ska bli torsdag nu..

Blir trött på all skit hela tiden.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
1/14/15, 7:21 AM
#216

Jag har startat en träningsdasgbok på träningiFokus.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Azorerna 2014
1/16/15, 7:49 PM
#217

Jag har haft en hektisk vecka, men mår bra nu. Har fått göra det jag ska göra på jobbet idag. Och det är kul, dottern ska få börja spela gitarr och det redan nästa onsdag. Mår bra.

Skorpion76
1/16/15, 8:34 PM
#218

Jag kämpar vidare med min sajt, meden det går tungt.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
1/16/15, 11:06 PM
#219

Har väldigt mycket att göra i skolan och har tyvärr hamnat efter ganska mycket.. Men jag får helt enkelt sätta mig och plugga imorgon, trots att det är lördag! Det gäller att kämpa på..
På söndag fyller jag år och ska gå på bio med min flickvän på kvällen. ❤️

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
1/17/15, 6:41 AM
#220

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
1/17/15, 1:45 PM
#221

Mår sådär, tycker det är en rätt trist dag. men får försöka göra den så bra jag kan.

fridarebecka
1/17/15, 2:03 PM
#222

Känner mig så tom, ledsen och meningslös

Skorpion76
1/17/15, 4:22 PM
#223

#222 Det lät inte bra!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Kadoor
1/17/15, 7:05 PM
#224

Tråkig dag… Har legat och pluggat hela dagen, dessutom mår jag inte på topp. Men imorgon blir det en bra dag, har jag bestämt!

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Azorerna 2014
1/18/15, 1:03 PM
#225

#224 Bra tänkt, att imorgon blir en bra dag, dvs idag. Imorgon blir en bra dag, har jag bestämt, idag känner jag mig inte bra alls.

Gräshoppa
1/19/15, 3:31 PM
#226

Det är lite tungt.

Skorpion76
1/20/15, 7:00 AM
#227

Ja, det är det här också!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
1/20/15, 8:03 PM
#228

Här är det stressigt känns det som, jag känner mig ibland otillräcklig och idag är en sån dag.

Kadoor
1/20/15, 8:30 PM
#229

Det händer en del just nu. Försöker tänka positivt, det är inte lätt dock. När jag är med min flickvän är allt så enkelt, varför kan jag inte få vara med henne jämt? Alla problem glöms bort för en stund…

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Skorpion76
1/21/15, 6:52 AM
#230

Idag ska jag ha möte med min kontaktperson och hennes chef!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Azorerna 2014
1/22/15, 6:58 PM
#231

Jag mår bra och det känns bra idag, har rett ut en del på mitt jobb och min snälla kollega sa till mig, att jag har så mycket driv i mig att jag kan lyfta en järnvägsvagn ha ha det var dagens roligaste skämt, hans skämt får mig att skratta på jobbet. Dotterns första gitarrlektion igår, gick kanonbra och hon tyckte det var toppenkul. Bådar gott inför fortsättningen.

Gräshoppa
1/24/15, 9:28 AM
#232

Jag kan. En gång till. Hela vägen. Nu är jag trött på det här. Jag vet att jag har viljestyrka som bara den. Om jag vill. Använd den. Ja.

Skorpion76
1/24/15, 11:33 AM
#233

Jag har fått en ny kontaktperson och nu får vi börja om från början med att lära känna varandra. Platt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Azorerna 2014
1/24/15, 1:38 PM
#234

#232 Ja du kan, jättebra, det är viktigt att säga det till sig själv ofta. Det borde jag göra själv oftare.

Haft en rätt hektisk vecka, men kul. Fått jobba med nya saker på jobbet, mer ansvar, hade lönesamtal med min chef igår och fick en bra löneökning och hon tycker om mitt enorma driv. Kul att höra. Sedan har dottern börjat spela gitarr, hon gillar det jättemycket. Jätteskoj verkar hon ha. Idag har hon och kompisen åkt pulka och kul att det kommit snö för alla barn. Om två veckor blir hon 9 år, vad tiden rusar iväg. Så vi har skickat iväg inbjudningskort för kalaset också. Skoj. Det händer en del nu. Och jag mår rätt ok, vill gärna resa iväg någonstans, men det får bli en annan gång.

Azorerna 2014
2/4/15, 7:53 PM
#235

Nu är det februari och på lördag blir dottern 9 år, tänk vad tiden har gått fort. Nu är det riktig vinter också, det är skoj för barnen. Jag trivs på jobbet faktiskt, fast det ibland är lite hektiskt.

På lördag skall vi alla tre gå på restaurang och fira dotterns 9 års dag.

Skorpion76
2/4/15, 8:15 PM
#236

Min nya kontaktperson är riktigt trevlig! 🙂


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
2/5/15, 10:04 PM
#237

Känns ganska tungt just nu, men jag försöker att inte tänka på det utan istället tänka positivt.. Svårt speciellt nu när jag mår dåligt. Tur att jag har min flickvän och mina stöttande vänner. ❤️

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Skorpion76
2/6/15, 7:21 AM
#238

Riktigt bra! Jag tror att jag börjar få ordentlig fart på min sajt nu!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Blueberry95
2/6/15, 5:57 PM
#239

Jag mår jättebra : D äntligen

Skorpion76
2/6/15, 6:47 PM
#240

#239 Skulle du kunna tänka dig att ta en lite titt på min sajt?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Mia
2/9/15, 7:46 PM
#241

Vi kanske ska starta en ny tråd? Är ganska många inlägg här nu 🙂

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Upp till toppen
Annons: