Annons:
Etikett09-positivt-negativt
Läst 1257 ggr
Mia
1/1/15, 12:40 PM

Negativa tråden Januari

😕

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Annons:
Skorpion76
1/6/15, 11:43 AM
#1

Det har varit ett fruktansvärt tjafs om min Avatar bara för att jag valde en bild på min största idol just nu!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

neasfotografier
1/8/15, 12:07 PM
#2

Förstår inte varför jag hela tiden envisas med att hela tiden hjälpa alla andra när jag ändå vet att jag aldrig får nåt tillbaka av någon. Aldrig någon som hjälper mig när jag behöver det men ändå ska jag hjälpa dem. De kommer alltid till mig när de vill ha stöd osv osv. Men får aldrig nåt tillbaka själv.

Kommer aldrig få nåt jobb heller. Ska till AF idag på informationsmöte om praktik på Swedbank och skulle skriva ut ett fräscht CV. Men nej, jag vill inte ha praktik. Jag vill inte sitta i telefon och hjälpa en massa okända människor.
Jag vill ha ett jobb med en riktig lön. Är dags nu efter 2 år som arbetslös. Nu får dom f*n göra nåt!

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

HildaTheGamer
1/27/15, 6:52 PM
#3

Jag hatar det mesta med mig själv. Utseende, vikt, rörelseförmåga, allt. Tycker att jag är så jävla ful och tjock (ca 1, 60 lång o ca 50 kg tung, usch!) Och jag går på dans och jag känner mig så klumpig, denna Y missar aldrig nåt tillfälle att vara taskig mot mig. :(

Skorpion76
1/27/15, 7:40 PM
#4

Idag när jag var i skolan började läraren tjafsa om min dagbok. et är så att vi elever har fåt i uppgift att skriva dagbok för att tala om vad vi exempelvis har gjort i helgen, men min dagbok ser verkligen annorlunda ut och jg skriver inte heller aktuella datum. Det var det tjafset handlade om.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: