Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett09-positivt-negativt
Läst 994 ggr
Mia
0

Positiva tråden Juni

🙂

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Tuulikki]
0

Sol och bad, snart sommarlov. Helt underbart☀️

Azorerna 2014
0

Hej !

Är glad jag ska på intervju äntligen får jag lite valuta för den tid jag lagt ner och hoppas att det är ett bra företag så jag kommer ifrån mitt jobb dä jag vantrivs. Annars är min dotter det som håller mig uppe och helgen som var andades sommar, då var det grönan som gällde och körsång, den får mig också glad.

Azorerna 2014
0

Vilken härlig sommardag. Det har varit underbart väder och jättehärligt att fira nationaldagen med dottern.

Jag skall på intervju på måndag också och det känns underbart.

Azorerna 2014
0

Hej !

Vilken härlig sommarhelg fint väder att njuta av och idag en intervju för drömjobbet och vad jag vill ha denna tjänst, det känns verkligen som jag och som jag skulle kunna passa i denna roll, men man vet aldrig vid en första intervju vad företaget tycker, man kan bara hoppas.

Jag vill verkligen bort från mitt skräpjobb och med det jag inte trivs, det som gör mig deppig och ledsen.

isafisa
0

Ska få åka till Åland på fredag, har stuga där men har inte varit dit på 2 år. Nu ÄNTLIGEN ska jag få se mitt lilla paradis igen :D

Förutom det så glider livet fram just nu, allt går som det ska :)

Fridaaaa
0

Sommarlov. Dock ska jag jobba men ändå 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
1

Ska få kattunge :)

[AnnaFannyKarolina93]
0

Tjänar pengar, en veckas semester snart…😂

[Tuulikki]
0

Grät ut om midsommar i den negativa tråden, trodde allt skulle vara tråkigt och bara.. vara skit. Det blev tvärtom😊

Flamman1
0

Om två dagar åker jag till min pojkvän! :D

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

isafisa
0

Jag ska på arbetsintervju imorgon! :)

[Tuulikki]
0

#11 Vad kul! Håller tummarna👍

isafisa
1

Arbetsintervjun gick strålande, blev rekommenderad för en andra intervju och de ska spara min profil för framtida jobb! :D

[Tuulikki]
0

#13 Vad roligt!🥳

Azorerna 2014
0

Hej !Gjorde min bästa intervju på länge i fredags och hoppas kunna få ett nytt jobb snart så jag slipper mitt hemska jobb, som maler ner hela mig i bitar.

Haft en  jättebra midsommar.

Flamman1
0

Har vart med min pojkvän hela helgen och allt var bara underbart speciellt det faktum att vi träffades

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

Jessicahagstrom94
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han är min❤️😍🐱