Negativa tråden Juni
😕
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jaha.. inatt drömde jag att jag flög i ett flygplan, det kraschade.. sedan vetesjutton vad som hände men sen satt jag helt plötsligt i ett nytt plan?
men iaf, det kraschade i början.. och nu när jag tittar på tv så kraschar planet i serien, detta hjälper inte min rädsla inför tisdag när jag ska sätta mig på ett flygplan… herrejösses!!
Beslutet ingen vill ta.. jag är bara kaninägare fram tills slutet av månaden, det funkar inte längre med problemen han har, han måste få somna in när vi kommer hem från Grekland..
Kan inte sluta äta för mycket, känner mig trött, jobbar konstant ..
Ni får ursäkta mig, men h*lvetes j*kla sk*tmidsommar! 😭

Saknar min pojkvän så mycket så det gör ont. Det här med distansförhållanden är inget att rekommendera 😭
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
#4 Vet hur det känns! Var tillsammans med en kille 20 mil bort, det höll i 2 år men jag klarade inte av mer sen😕

#5 oss e de 45 mil emellan :( om jag får tag i jobb så ska jag flytta efter sommaren men gäller att jag hittar jobb också "/
ååååh ångest😭
Håller med ovanstående, h*lvetes j*vla midsommar, kunde inte blivit sämre på något sätt.
Mvh Linnea Matros
Tiden som kaninägare är över och min lilla älskling har fått somna.. kan inte beskriva hur förstörd jag är.
#9 Beklagar verkligen sorgen, vet precis hur jobbigt det är :(
Är helt orkeslös och känner mig fetast och fulast i världen just nu..
#9 🌺😕

Vet inte nästa gång jag kommer få träffa min älskling och jag saknar honom redan och det har bara gått två timmar sen vi sa hejdå :(
#10 Finns nog inget värre än att förlora nån man älskar. :( tack!
#11 🌺 tillbaks!