Hoho, är ni kvar? :)
Nä, vad säger ni om att dra igång aktiviteten på sajten igen? Jag saknar er! Har varit alldeles för frånvarande på sistone.
Har ni semester? Sommarjobb? Berätta om vad ni har för er och vad ni ska göra i sommar. 🙂
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Själv har jag sommarjobb! Jobbar inom hemvården och tycker att det är rätt roligt faktiskt! Det är på heltid så jag är rätt trött men det går. Tror jag har sex veckor kvar. Annars är jag mycket med min hund, hon fyller 1 år den 23e juli! Jag har varit sjuk rätt länge nu, saknar gymmet och träningen.. Bläähh!
Jag pluggar i sommar också, samtidigt som jag söker lite deltidsjobb :) Och så tränas det en HEL DEL just nu, därför får inte datorn så mycket uppmärksamhet :)
Är det sommarkurser du läser? Härligt att träna! Jag vill bli helt frisk nu så att jag också kan sätta igång igen! Har ju redan en massa proteinpulver och annat skoj som väntar på mig. 🙂
Sommarjobbar 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 vad jobbar du med? 🙂
#5 På ett gruppboende för personer med olika psykiska handikapp 🙂
Sommarjobb 3v på ett dagis, börjar nästa vecka!😃
#3 Japp det är en sommarkurs i Naturgeografi :) Och sen pluggar jag inför lite omtentor också :)
Hej! Jag är ny på självkänsla och passar på att hoppa in och säga hej. För övrigt börjar jag jobba nästa vecka efter en månads härlig ledighet. Hoho. :)
#6 Åh okej, det låter roligt och intressant 🙂
#7 Vad roligt!
#8 Aha, där ser man! Vad studerar du till i vanliga fall?
#9 Hej! Välkommen hit, hoppas du ska trivas! Vad härligt att ha haft en månad ledigt! Vad är det du arbetar med? (om du vill berätta såklart.) 🙂
Jobbar på som vanligt och hoppas få ett nytt jobb i höst, har varit ledig en vecka då var vi neråt Skara med familjen, och skall iväg en vecka senare i juli och hyra stuga och sen lite ledigt i augusti och då hoppas jag kunna följa upp de jobben jag sökt.
Det är rätt jobbigt att jobba på ett ställe där man inte trivs men vad gör man ?
Jag är mest glad att jag har vår dotter som ger mig styrka och ork.
#10 Tack så mycket. Jag jobbar på en förskola :) Jag pluggar på högskola i vanliga fall och det är ju typiskt att jag preciis "kommit in" i ledigheten nu när det är dags att börja jobba, hihi. Trivs du att jobba inom hemvården? Vad innebär det förresten, är det samma som hemtjänst? :)
#10 Ja det är himla intressant och givande 🙂
#12 Kul! Jag studerar till förskollärare 🙂
#13 Åh, vad kul. Det gör jag också. Hur långt har du kvar? Själv har jag ett år kvar, puh.
#10 Jag studerar till energitekniker i vanliga fall. Vill jobba med energirådgivning osv i framtiden :)
#14 Jag har 2,5 år kvar, läst första året nu 🙂
Jag har haft lite semester i sommar, då var vi till Skara Sommarland med dottern och Läckö slott och i våras en tripp till London, för där bor min bästa vännina men skall också hyra stuga i skärgården en vecka senare i sommar och dottern skall gå på friidrottsdagläger, och jag skall på intervju för en drömtjänst och jag jobbar på en vecka och en dag till, sen är jag ledig lite grann. Jag vill ha ett roligare jobb än det jag har idag.