Positiva tråden Juli
🙂
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Det är sommar!
Kossorna mjölkar så det sprutar!
Om två veckor öppnar jag min nya butik!
Jag fick sovmorgon i morse!
Idag ska jag lacka naglarna med värsta blingbling!
Jag har seminerat 20 kor sista 4 veckorna! De brunstar som galna!
JAG. ÄR. LYCKLIG!!
:-D
/Bondmoran
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
#1 Ojoj. blev glad av att läsa bara! 🙂
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
#3 Exakt 🙂
Ska ut på promenad med vovven min!
Oj vart börjar man? 😃
Jag ska resa till min favoritstad med min bästa vän i augusti!
Vi planerade i stort sett hela resan igår, bland annat uteritt på islandshästar, ö-luffa och sova under bar himmel står på planeringen! 😃
Min andra bästa vän är påväg till Sverige igen, så imorgon är han på svensk mark! Inte en dag för tidigt! 😃
Det är SOL ute och snart är det dags att träffa bästisen för att planera det sista av resan och baka sockerkaka!
Dessutom åker jag kanske spontant till favoritstaden redan på söndag igen för några dagars semester! 😃
Har hittat en liten undangömd damm/sjö bara 5 minuters promenad hemifrån! Med en fin slinga dragen runtom som man kan gå längs! Underbart :D
Jobbar ikväll, vilket jag gillar 🙂
Humöret är på topp med!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej !
Har kommit vidare till intervju två i en rekryteringsprocess, men träffar kunden först i augusti, men äntligen och har hittat en lördagssysselsättning till vår dotter förutom dansen hon har och har fått rabatterbjudande på resa vi tänkt göra nästa år, som gäller t om september. Ja det var en bra dag i går trots att jag inte trivs på jobbet mitt.
Vår dotter skall vara hos mormor på landet en vecka jätteskönt för henne.
Ja det är skönt att få lite positiv stämning i livet ibland.

Det är fint väder idag
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Min hund fyller 2 år idag, det om någonting är ju roligt :D
Ä-L-S-K-A-R mitt jobb!
Jag har glass i frysen *glassmonster*
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Hej ! Fredag och Sofisen vad underbart att kunna säga att man älskar sitt jobb, tyvärr kan jag inte det, men hoppas få det där drömjobbet jag också en dag, där jag kan säga som du. En fredag med härligt sommarväder.
Ja det är helt underbart :)
Vi håller tummarna för att den dagen kommer🌺
Har äntligen fått full tillgång till lokalen där jag ska öppna min godisbutik! :-D Har röjt som en tok i kväll så nu är det bara att få ut hantverkarna så kan jag köra igång sedan.
LÄNGTAR!!!!! :-D
/Bondmoran
Så kul Bondmoran 😃 Har gått med samma plan i huvudet i snart tre år 👍 en godisbutik 🎂
Grattis och lycka till med starten 🏆
Själv ska jag plugga i dag, går en distans kurs i Reiki healing, jätte spännande och kul 👍 ❤️
Tack så jättemycket :-) Jag har drömt om det länge och nu äntligen fick jag chansen :-D
Vem vet, en vacker dag kanske vi är kollegor ;-)
Lycka till med pluggningen :-)
Kram
Bondmoran
Tack Sofisen, jag ska på intervju två i augusti för en tjänst jag vill ha och hoppas få lite mer intervjuer inbokade då, men det känns i alla fall bra och hoppas få napp då och att det är ett jobb jag kan trivas på och med och inte ett som är så stressigt att jag inte ens orkar vara med min dotter när jag är ledig och inte ens kan sova på nätterna.
Men idag har jag varit ute i skärgården helt underbart och tagit årets första dopp ett underbart väder, dottern har varit hos mormor som bor där en vecka.
Snart semester skönt
Nu semester skönt, det är väl det positiva idag, och att dottern mår bra.
Ska iväg till cypern imorgon 🤪
Har haft en jätteskön semester och lyckats pricka in de fina veckorna i år, då vi haft sverigesemester och var i London i våras.
Har lite semester kvar och hoppas få in lite fler intervjuer så jag kommer bort från mitt jobb.
Har badat i Sverige för första gången på länge också i förra veckan. Men längtar efter nytt jobb och en utlandssemester men får bli nästa år.
Positiva är att dottern mår bra och att vi hade en skön semestervecka förra veckan.