Självkänsla!
idag blev det en tur till frisören för att få en snygg frisyr och sedan stod jag i ett provrum på stadium med en ny bikini på mig och detta gör att min självkänsla i allafall idag känns riktigt bra:):)
Vad härligt 😃
Önskar att jag ens kunde bära en bikini.. :/ Inte direkt den smalaste människan.
#2 Så klart du kan! Jag är heller inte direkt den smalaste människan, men visst kan jag ha bikini😎
#3 Nejdu, du har inte sett hela mig. Herregud säger jag bara x_x
Äh, varför skulle du inte kunna?🙂
#2 Äsch, tycker vem som helst kan ha bikini. Jag är absolut inte smalast i världen, har lite gropar i låren osv men nog slänger jag på mig en bikini i alla fall. Jag vill ha färg på huden, vad alla andra tycker om mina gropiga lår kan dom hålla för sig själva :)
#6 Precis min tanke. "titta bort om det är så hemskt då" brukar jag tänka😎 Vad är det värsta som kan hända? Man kan ju ta små steg om man inte vill ligga på Tylösand i bikini mitt på dagen
Jag tycker du är jättefin :) Såklart du kan ha bikini! Var stolt över dig själv, du är jättevacker :)
Gulle dig :)
Håller med #9, du är ju hur fin som helst! Bikini - på! ;)
Jättefin är du, var stolt över dig själv. Jag är nere just nu för jag vill bort från mitt jobb som jag trodde skulle vara ett drömjobb när jag började förra sommaren, men som känns som jag fastnat i en rävsax, med en chef som bara lägger på mer jobb fast jag sagt till och sagt ifrån och kollegor som tyvärr skiter i att göra sitt jobb så det hamnar på mitt bord och jag som trodde jag skulle kunna stanna här ett par år, men det kan jag verkligen inte, varje dag känns pest. Det som får mig att må bra är dottern, och kören, vår konsert igår då kände jag mig glad och det kändes som ett lyckorus i mig och sen i lördags när jag var på grönan med dottern och en kompis och kompisens mamma. Det var superskoj, som barn på nytt.
Min självkänsla som var så bra ett tag, men rasade ner i ett hål igen och som jag arbetat med den. Jag känner mig misslyckad på nåt sätt att jag inte gör ett bra jobb, men jag kan inte göra det med ett rum som svämmar över av papper.
Men jag hoppas i alla fall på en skön sommar och att jag får napp på de jobb jag sökt, fast det verkar vara svårt.
Men jättefin klänning du hade på bilden.
Fick idag napp, ett företag ringde och ville träffa mig för en intervju och i morgon firar jag och maken bröllopsdag. Dock ej jämn det blir det nästa år.
Jag hoppas att sommaren snart kommer tillbaks den gör mig glad.
Sommaren kom tillbaks och gjorde mig glad och idag var jag på intervju och det är verkligen ett drömjobb jag var på intervju för och det känns som jag skulle kunna ta det på stående fot och börja i morgon. Det jobb jag har känns som rena pesten och tyvärr är det också.
Jag hoppas få upp mitt självförtroende snart och det skulle ett kul jobb med trevliga kamrater bidra med och inte ett där man snart jobbar ihjäl sig.
Det som gör mig glad är min familj och speciellt vår dotter.
Hej, tog bort min konto ett tag men nu är jag tillbaka. Har ni lust att ta bort mina inlägg? Vill börja om på nytt :)
#8 du, du är hur söt som helst! Viset alla olika ut, det är det som gör oss så speciella! (: Är du rädd för att någon ska säga något så strunt i det! Igga det i så fall (: Den personen som säger det har säkert egna problem! (: