Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett12-självförtroende
Läst 1089 ggr
Hugosmatte123
0

Hej???

på onsdag så böjar skolan igen. Jag har inget emot det faktiskt jag tycker att det ska bli intressant faktiskt, men det finns ett problem. problemet är idrotten jag har aldrig varit bar på idrott och så men det jag tycker är själva problemet är att tex när vi ska hoppa över plintar jag vågar inte och jag kan inte riktigt heller förra året prövade jag lite men det blev ingen vinst direkt men nu så ska vi få ny lärare han är jätteelak och sträng jag vet inte hur gympan kommer gå för mig nu ni som har svar på hur jag ska göra svara snälla!!!!!!!

Fridaaaa
0

Man kan bara göra så gott man kan, mer kan man inte göra. Och det måste idrottsläraren acceptera. Alla är inte bra på allting i idrott helt enkelt. Man får göra till den nivån man känner sig bekväm med helt enkelt tycker jag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mia
0

Du kanske kan prata med din idrottslärare om hur du känner angående idrotten? Jag mådde väldigt dåligt under min skoltid gällande idrotten och jag fick göra egna övningar ibland. Du kanske kan få till något liknande? Att du slipper plinten och får göra något annat istället? 🙂

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.