Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 851 ggr
[Tuulikki]
0

Negativa tråden Augusti

😕

[erikam]
0

Det är så mycket att ordna med den närmsta tiden… 😕

Flamman1
0

Har så mycket oro åh ångest just nu

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

fladdy
0

hatar allt med mig själv, precis varenda liten del

ta bort kommentaren om det är opassande

aaaaaaaaaaaangelina

[Tuulikki]
0

#3 Skickar en styrkekram. 🌺 Vi finns här om du behöver skriva av dig!

Azorerna 2014
0

Just idag är jag nere och deppig och ledsen. Jag tänkte att jag kanske bara kan få skriva av mig här. Ingen av intervjuerna jag varit på var nåt som passade mig och dem. Jag vill inte vantrivas på jobbet mer. Jag vill känna mig lycklig. Ge min familj en lycklig fru och mamma.

Känns som en klump i halsen där jag snart börjar gråta av vantrivsel på detta jobb, men jag vill inte sjukskriva mig, att gå hemma få mig att bli knäpp vill bara få ett jobb där jag kan trivas och få upp min självkänsla igen. Jag älskar min dotter och vill ge henne en glad mamma. Än en mamma som mår dåligt jämt.

Låter jättegnälligt, men är tvungen att få skriva av mig och här känns det som jag kan få vara ledsen om jag är det och glad när jag är glad.

[Tuulikki]
0

#5 Klart du får skriva av dig här!❤️Det är OK att vara ledsen ibland, sånt är livet. Håller tummarna för att det ska gå bra för dig🌺

Mia
0

Ingen behöver ursäkta sig, denna sajten är till för att kunna skriva av sig och få tips, råd och stöd om man vill det. Vi finns här för varandra. ❤️

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[MarthaS]
0

Det är inget fel att vara abetslös i dessa tider. Trots det känner jag en känsla att jag är överflödig i samhället.