Hej
Äntligen skall jag på intervju nästa vecka för ett jättebra jobb, som verkligen känns bra, ja nu är det bara att ladda och göra sitt bästa och verkligen hoppas att det denna gång går vägen.
Annars är det vår dotter som får mig på topphumör nu och att det fortfarande är härligt väder.
#1 Fy vad härligt! Lycka till!
#1 Hejja! Håller tummen!
Universitetet har börjat igen, jobbet börjar snart igen och jag har två härliga hundar att roa mig med 🙂
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jag är glad idag! Har fått tre stora kramar och solen skiner!
Jag åker till göteborg om någon timme till min bästa vän! och vi ska bland annat gå på liseberg imorgon 🙂
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Har haft en underbar helg och vår dotter med. Och börjar känna mig nervös inför torsdag och jag brukar inte vara nervös inför intervjuer numera. Vet inte varför denna gång ?
I morgon skall vår dotter 7 år ha sitt första sk utvecklingsamtal, de är så söta de små. Tänk att hon redan börjat ettan vad tog alla år vägen ?
Och på fredag har jag ledig dag, skönt, helt underbart att få en dag för sig själv.
Vilket kanonväder, sommar ett par dagar till kanske ?
Hej
Intervjun kändes bra, men man vet aldrig, jag får besked senare i veckan. Och jag har haft en ledig minihelg och det var verkligen underbart och mer tid med dottern vår fick jag. Och vilken sommar vi har haft i år inte nåt att klaga på att hösten nu kommer.
Ja utvecklingsamtalet gick strålande och undrar bara vad tog alla småbarnsår vägen någonstans ? Tiden rusar iväg ibland för fort, därför har jag som mål att försöka uppfylla sina drömmar nu och inte vänta.
Jobbet gick till nån annan och igår kändes allt bläh och känner att jag orkar inte mer. Men idag har jag fått napp på en till intervju och det känns lite bättre då i alla fall. Jag är glad att det är fredag och får tid och ledighet med familjen som stöttar och finns där och det känns skönt när man inte trivs på jobbet.
Har i alla fall bokat vår resa som vi pratat så länge om igår och det känns underbart.
Jag är glad, vädret är bra och det betyder att jag kan ta med mig kameran, katterna, mamma (för att hon ska hålla i den ena katten) och pojkvännen ut. :)
Annars får jag panik, måste fota känner jag!
Jag är glad har träffat en trevlig rekryterare för ett bra jobb och han skall presentera mig för kunden och såg en kanonbra konsert med sjuåriga dottern i lördags och det kändes underbart. Musiken har gjort att jag orkar jobbiga situationer och i morgon skall jag på en intervju till och kör, sjunga är sååå kul