Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett16-övriga-känslor
Läst 807 ggr
Anonym
0

Hjälp..

Jag vet inte alls om detta är passande för denna sajt eller om jag skulle skrivit på någon annan, i så fall får ni ursäkta mig och berätta var jag ska skriva. Men hittade ingen annan passande sajt där jag kunde skriva anonymt.

Jag behöver verkligen hjälp, jag mår riktigt dåligt så att gått ut över allt och alla. Stänger ute alla och tappat allt intresse för att ens fixa skolarbeten.. Nu har det gått så pass långt att jag skadat mig själv de senaste månaderna….

Jag har försökt prata med kuratorer men klarar inte av att vara ärlig. Vet inte hur jag ska klara mig ur den här situationen nu..

Behöver verkligen hjälp..

Nillanp
0

Vad är det som får dig må dåligt? 

när man mår dåligt är det svårt att va ärlig, väldigt svårt. oftast lär man sig det med tiden, men somliga kan aldrig va ärliga om sitt mående.

Mia
0

Du får gärna skriva ett PM till mig ifall du behöver prata av dig. (ett personligt meddelande. gå in på min sida och tryck på "skriv meddelande". Jag lyssnar gärna och finns för dig.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Anonym
0

#1: Det är det jag inte riktigt vet..

De senaste åren har jag mått dåligt pga olika anledningar. Både pga hemmet, skolan och kärlek. Personer har kommit för nära så att jag öppnat upp och när jag väl gjort de så försvinner personer. Jag har alltså fått svårt för att lita på folk. Det ligger säkert även en massa annat bakom som jag inte riktigt vill dela öppet dock.. (även om jag skriver som anonym)

Nillanp
0

Ne förstår att det är mer än en sak som fått dig må dåligt, oftast samlas allt på hög och tillslut känner man av hur man egentligen mår! vilket kan va fruktansvärt hemskt, och ibland vägrar man tro att ens mående är nåt problem.  Det är väldigt svårt man psykiskt mående.  men jag vet att vi är många här som gärna läser och svarar om de är nåt du vill prata, eller fråga om. =) KRAM