Sååå trött! Har inget liv överhuvudtaget.
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Läste lite om vidareutbildningar och insåg att jag läst för lite samhäll för att bli vad jag vill. Kul! Tack för den, SYVen..
#2 Vad gäller det för något? 😕
Trött på det mesta, jobbet, livet, ja hela min livssituation egentligen.
#3 Jag vill själv plugga till SYV (eller förskollärare) och har pratat om detta med SYVen på min skola. Nu visar det sig att jag har läst för lite samhäll för att kunna komma in på SYV-programmet. Tänker därför antingen läsa lite mer samhälle eller helt enkelt söka in till att bli förskollärare.
Så irriterande!
#4 Har du möjlighet att göra någon slags förändring?
#5 Känns inte så nu men jag hoppas det vänder, det har det gjort förr när jag känt så här, det tar lite tid kanske men en dag vänder det.
#5 Men usch, vad irriterande och oerhört oprofessionellt! Hoppas att du hinner läsa mer samhälle så att du inte går miste om det du faktiskt vill.
#6 Hoppas att "en dag" kommer snart för dig. 🙂
Skriver D-uppsats, och den ska in i slutet av maj. Jag har knappt börjat. Har så himla höga krav på mig själv, så jag blir helt handlingsförlamad. Vill att uppsatsen ska bli 100 % perfekt, och jag vet att den inte kan bli det, och då tappar jag motivationen och hoppet, och skjuter upp skrivandet och gör nåt annat resten av dagen. Mobbar mig själv psykiskt varje dag. Har ångest varje dag över min livssituation = inget jobb, inga vänner som jag umgås med, känner mig kass på allting, har ingen livsglädje, och är så otroligt rädd för att fastna där jag är nu och aldrig få ett jobb som jag trivs med. Blä!
Mitt hår har gått av och jag gråter blod. Hatar när det är såhär kort, passar inte ens nästan i det😭
Jag är sjuk och redigt less på det. 😕
Ska ha matte idag..😕
Blä.
Trött.
Hungrig.
Hemtenta.
Saknar honom.
Mensvärk utan mens.
Livet skulle kunna vara bättre.