Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 1406 ggr
[Tuulikki]
0

Positiva tråden Mars

🙂

Mia
0

min praktikplats är rolig, spännande och intressant iaf 🙂

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Tuulikki]
0

Jag börjar ÄNTLIGEN förstå matten! Nu gäller det att klara hela kursen på 2 månader.. 🤔

Mia
0

#2 Fixar du! 🙂 Är så glad att jag slipper matematik på min utbildning 😉

Ozzy07
0

Det positiva är mina underbara jobbarkompisar som får mig att skratta fast jag mår skit, de är mitt stora stöd.

Mia
0

#4 Att trivas och må bra på arbetet gör verkligen jättemycket 🙂

Idag har det varit soligt och härligt ute! Hundarna har fått springa lösa en stund och det var så roligt att se dem springa omkring som tokar 🙂

Azorerna 2014
0

Trivs bra med mina nya arbetskollegor och min dotter gör att jag står ut med tillvaron just nu fast det är jobbigt inombords hos mig.

Ozzy07
0

#5 Ja, verkligen, eftersom man spenderar så många av dagen timmar där!

[Tuulikki]
0

Ska börja med balsammetoden, är sjukt taggad!☀️

KitoBonito
0

Har haft ångest över mitt nya skrivbords-köp (sjukt, jag vet!), att det inte ska bli bra i lägenheten och inte få plats. Väl hemma sitter det som en smäck! SKÖNT, nästa gång låter jag bli att oroa mig så mycket över en så obetydlig sak. :)

Tipsi3
0

Älskar min knubbiga lilla hamster, haha! :) Provar att gå med här, alltid intressant med nya sajter 😃

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Mia
0

#10 Du är välkommen, hoppas du ska trivas 🙂

Gräshoppa
0

Ligger äntligen (hyfsat) i fas med var jag borde vara i mitt pluggande.🙂

Min målning blir bra! 

Och läskigt nog börjar jag känna mig vuxen…

Ozzy07
0

Idag känns det bättre än igår och har haft en trevlig pratstund med en jag gillar skarpt.

Jessicahagstrom94
0

Blir en trevlig dag med katthemmet idag och imorgon fyller ena katten här hemma fyra år! :)

Azorerna 2014
1

Ja att jag tog mig i kragen och bestämde mig att gå tillbaks till mitt gamla jobb och där få min drömtjänst. Jag blev överlycklig när min gamla chef ville ha mig tillbaks och vi har försonats helt vi var lite osams i höstas och nu har vi haft ett långt försoningsamtal. Det nya jobbet jag började på är det mest oseriösa bolag jag någonsin arbetat på och en pajas till chef.

Det blir väl mest jobbigt på måndag att säga upp avtalet och höra vad kockochefen har att säga. Men det måste ju gå det med.

Azorerna 2014
0

Gick bra, börjar mitt drömjobb på gamla jobbet efter valborg, hade velat tidigare, men bra i slutändan och fick han att skriva under ett skriftligt avtal på det också. Han är inte att lita på, men det känns skönt att lämna detta. Jag är så lycklig att jag fått detta jobb och en andra chans. Jag svävar på rosa moln, undrar hur länge ?