Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett16-övriga-känslor
Läst 9007 ggr
Mia
0

Hur mår du? #2

Tänkte att vi startar en ny tråd angående hur vi mår eftersom den förra börjar bli lite lång 🙂

Här är den gamla --> Hur mår du?

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

monstermash
0

Trött, huvudvärk och allmänt krasslig. 😴

Mia
0

Jag mår inte helt hundra, jag är oerhört trött och sliten känns det som, väldigt stressad - det är väldigt mycket i skolan just nu med alla grupparbeten, hemtenta osv. Jag orkar inte! Plus allt annat man ska hinna med..

[Majbot]
0

Trött och jäkligt sliten. Har aldrig haft panikångest i mitt liv, men efter att ha sökt runt lite på nätet så kan jag nästan med säkerhet säga att jag hade det igår. Usch.

Azorerna 2014
0

Upp och ner rejält sliten just nu och vill bara komma bort från detta jobb, men var på en bra intervju igår så jag får leva på hoppet. Fredag är det idag, det är dock det braiga. Jag är annars trött och sliten och längtar efter semester.

FaileD
0

Ledsen, osäkert och väldigt rädd

Azorerna 2014
0

Jag känner mig deppig har inte hört nåt mer kring intervjun i torsdags och jag känner mig less på allt och det mesta och vill bara härifrån och hoppas hitta nåt snart och en grå och trist dag.

monstermash
1

Trött!

[elmaek]
1

Trött, svullna ögon efter att ha gråtit mig till sömns ännu en natt, trött på jobb, huvudvärk, berg- och dalbana till kärleksrelation, ensam… det var bara några saker av allt jag känner och hur jag mår.

Mia
0

Usch! Stor kram till er alla 🌺

neasfotografier
0

Trött, less och frustrerad!

VILL HA ETT JOBB!

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Azorerna 2014
0

Inte hört nåt kring tjänsten förra veckan där jag var på intervju och skulle få nån feedback tycker man. Är rejält less på detta jobb och mår inte bra just nu att vantrivas på jobb är det värsta som finns, har aldrig vantrivits så mycket som jag gör nu. Vill bara härifrån.

Azorerna 2014
0

Det var så knivhårt för tjänsten jag sökt, och jag föll på mållinjen blev väldigt ledsen, men ett nytt jobb till mig själv i julklapp skall jag fixa, det har jag bestämt mig för. Så nu hoppas jag på andra jobb jag sökt. Är sliten och trött. Men försöker att vara med dottern som gör mig så glad.

Gräshoppa
0

Ont i halsen, och ensam. Inga kramar idag. Men jag är duktig och försöker hålla mig glad. Har gjort massor med bra saker idag. Men längtar efter en kram…

Azorerna 2014
0

Känner mig less på det mesta och jag vill ha ett nytt jobb, där jag kan få ha roligt och trivas, det börjar bli hemskt att gå till ett jobb där man vantrivs varje dag. Men idag skall dottern dansa i alla fall och det känns skönt att få gå med henne på det.

Azorerna 2014
0

Hej
Känner mig sliten, trött och förkyld och less på detta trista jobb där folk beter som på dagis, jag är så less,men har nu sökt en massa tjänster och hoppas få nån respons nu efter höstlovet. Lite ledigt på fredag blir dock enormt skönt.

[Etteiluj]
0

Otroligt deprimerad och ligger vid bristningsgränsen, får upprepade psykiska kollapser och har gjort två självmordsförsök på kort tid! Så jag mår väldigt dåligt… :(

[AnnaFannyKarolina93]
0

Sleten men motiverad, har bestämt mig för att klara allt och för att må bra :)

Azorerna 2014
0

Hej

Varit borta ett tag, men mår sådär, på jobbet är det pest och vill verkligen hitta nåt nytt, men verkar inte ha turen med mig gällande det.

Min familj har betytt mycket för mig denna höst. Jag mår väldigt dåligt och håller på att jobba ihjäl mig.

Gräshoppa
0

Saknar, längtar, hoppas. Önskar att det inte var så hemligt. Vill kramas, fast bara med honom.

Måste diska men vill inte.

…Annars så mår jag bra!

#18 Lycka till med jobbletandet! Jag håller tummarna för din skull!

Azorerna 2014
0

Hej

Tack #19 skönt med stöd, det behövs. Var på intervju förra veckan för en tjänst och där ville de gå vidare med mig vad det innebär i slutändan vet jag ej och nu har jag inte hört mer, de skulle ta referenser, så jag hoppas få besked vad de vill nu i veckan, träffa mig igen eller hur de vill göra. Vill ha detta med jobb klart snart, är så enormt less på att vantrivas och varje natt ha svårt att sova, trots att jag försöker koppla av, men så lätt är det faktiskt inte. Fortsätter att söka jobb, men det verkar vara svårt att få nåt besked och jag vill bara ha ett nytt jobb till mig i själv i julklapp vore den bästa julklapp jag kan få.

Azorerna 2014
0

Skall på en intervju för en ny tjänst jag sökt i morgon och har jag inte hört nåt på fredag gällande tjänsten förra veckan, så får jag allt ta och ringa upp, och kolla vad som hänt. Alla kan bli sjuka eller annat.

Jag hoppas verkligen få ett besked snart. Jag vill härifrån. Min chef är så korkad att jag blir tokig.

Gräshoppa
0

Lite nere idag.

För många måsten… Städning mm.

Arbetslös, så kan inte flytta hemifrån…

Önskar att jag inte träffat honom den där halvtimmen igår, för nu längtar jag så galet mycket. Och jag vet inte när vi kan ses nästa gång. Det gör ont i mig.

Hoppas på en bättre dag imorgon.

#21 Alltid ett Lycka till! till dig. Du verkar ha det tungt.

Azorerna 2014
0

Fick jobbet som jag velat. Men nu känns det som min chef vill göra om en ny organisation och den ser ju kul ut så nu ångrar man sig nästan att man inte får vara med i den. Men nu har jag valt att gå vidare så får man hoppas på bättre tur denna gång. Jag har haft otur med dåliga arbetskamrater och dåliga chefer och vill ha en bra chef som också accepterar att jag har barn och familj och trevliga kollegor. Men det är alltid tufft att lära sig nytt jobb. Men hoppas att detta går bra och att jag få bättre självkänsla och ett bra 2014 behöver få upp min sargade självkänsla och är rädd att misslyckas och att jag tror att jag inte duger alls. Men nu tar jag jullov och hoppas känna mig gladare snart, jag känner mig inte glad just nu. Jag är ledsen fast jag fått jobbet jag vill ha, mår inte bra med andra ord. Men hoppas att lite ledighet kan ge mig styrka. Har en bra arbetskamrat och hoppas att vi i alla fall kan hålla kontakten fast jag slutar. Han har gett mig bra självkänsla.

Azorerna 2014
0

Jag har fallit så långt ner man kan just nu gällande självkänsla, tänk om jag valt fel att sluta detta jobb nu när de ändrar organisation. Men nu är det försent och jag hoppas att jag valt rätt, känner mig som jag tappat fotfästet i livet och det är jobbigt när det är så. Orkar inte nåt och är ledsen ett par timmar varje dag och gråter mycket. Och kommer att lämna en underbar kollega som stöttat mig i att söka nytt jobb och förstår mig och vi måste hålla kontakten. Jag måste hitta mig själv, har slarvat bort mig själv på vägen just nu och mår inte bra alls. Men hoppas att lite julledighet kan ge mig styrka att orka börja jobba med att hitta tillbaks till den personen jag egentligen skall vara och återfå styrkan att tro på mig själv och göra det jag vill i livet. Jag har också en väldigt jobbig relation till min mamma, som gör att jag inte vill ha kontakt med henne, men känner att jag måste det för att vi har en dotter som behöver få träffa sin mormor, men vår relation har låst sig helt faktiskt.

Azorerna 2014
0

God fortsättning och hoppas att er jul varit bra ? Har kopplat bort detta med nytt jobb helt. Jag hoppas att 2014 blir ett bra år och att jag kommer att trivas med mitt nya jobb och att jag hittar tillbaks till mig själv. Har bestämt mig för att ta en dag i taget. Jag skall i alla fall hålla kontakt med min bra kollega, faktiskt han som var referens till mitt nuvarande jobb, egentligen skall man väl inte göra så, men snälla kollegor finns. Jag har börjat med att jobba med min självkänsla och har gått promenader under jul. Skall fortsätta med det tänkte jag.

Mia
0

#25 Det är svårt, men försök att tänka på allt det positiva. Du fick faktiskt jobbet du ville ha! Det kan bara bli så bra som du gör det 🌺

Azorerna 2014
0

Hej Mia

Tack så mycket för dina ord. Jag försöker att intala mig att allt blir bra på nya jobbet och att jag skall kunna jobba där länge, mot målet att när min dotter blir äldre bli min egen, men erfarenheter på vägen är aldrig fel. Ja min braiga kollega tänker jag hålla kontakten med. Och nu börjar min chef förstå vad hon ställt till med och det är synd att hon förstår det först nu. Jag har tagit mycket promenader och det har varit underbart skönt.

2014 måste bli året då jag hittar tillbaks till mig själv.

Gräshoppa
0

Hela veckan har varit alldeles för mycket. Så jag tänkte bara dricka te, läsa och måla i helgen. Och sova. Se på tecknad film. Ladda om.

Azorerna 2014
0

Jag har laddat med bad och skall hålla kontakt med min snälla kollega som varit mitt stöd och honom kommer att jag sakna när jag slutar och skall försöka intala mig själv att allt går bra och det måste det, har haft otur med arbetsplatser tidigare och nu måste jag få harmoni och trygghet där jag är och skall försöka att uppfylla min dröm att gå personalkursen jag velat gå länge, men först till nästa år så jag inte tar allt på en gång.

Det känns som min chef har svikit mig väldigt och det tycker jag är dåligt när jag påtalat min situation länge och väl och min självkänsla har varit i botten och nu gäller det att gå trappan upp och stanna där. Idag har hela familjen varit på äventyrsbad

Azorerna 2014
0

Hej Det känns bättre med självkänslan nu, och det är ju skönt så nu känner jag mig bättre på detta, med att lämna mitt gamla jobb och ta ett nytt. Skönt att den känslan börjat infinna sig i alla fall

Blueberry95
0

jag har mått bra hela veckan, men nu känner jag mig nere.  Jag är trött och känner mig osäker.

johanna halberg
0

trivs inte så bra i skolan :(

Azorerna 2014
0

Känns jobbigt med detta att avsluta ett jobb med en underbar kollega som jag kommer att sakna. Är nervös inför mitt nya jobb och vill avsluta mitt gamla jobb bra och snyggt. Usch känner mig stressad och pressad av allt och alla just nu och är inte nån bra mamma då heller känns det som.

LIMOUSIN
0

Precis blivit dumpad för första gången. Är i en känslomässig kris och mår väldigt dåligt. Hoppas det går över snart., :(

Gräshoppa
1

Mår brabrabra! Just ikväll är jag lycklig! Spring i benen och bubblande glädje i mig! Tog körkort idag!

Azorerna 2014
0

Känns vemodigt just nu att lämna en underbar arbetskollega om ett par veckor, men vi har bestämt att vi skall hålla kontakten faktiskt. Jag kommer att hälsa på men han säger att de hittar aldrig nån ersättare som mig och det är trist om det är så, för ingen får vara oersättlig men här känns det som jag är det faktiskt. Det känns trist att min bästa jobbarkollega är så ledsen fast han också ville att jag att jag skulle ha jobbet. Har lovat att hälsa på honom, de andra skiter jag i på mitt jobb men vårt samarbete är unikt, det har varit bra men har jobbat dundermycket under hösten och nu också. Är nervös för nya jobbet faktiskt. Det känns tänk om jag inte klarar det, jag vill inte behöva byta jobb igen faktiskt på ett bra tag, känns som det nya jobbet har ställt höga krav på mig redan från början och det känns sådär. Jag vill ju göra ett bra jobb hoppas att de är snälla.

Gräshoppa
0

Okej dag, jobbig eftermiddag/kväll hittills. Orkar inte gå in på varför men det verkar som ALLT kommer krascha inom den närmsta framtiden.

För att (förhoppningsvis) orka måste jag skapa en konkret plan till jobb och flytta hemifrån. Ordnar jag det NU har jag något att luta mig mot under kraschen.

[Glitterregn]
0

Känner mig ganska okej faktiskt. Pojkvännen sov här igår men jag känner mig alltid så ledsen och ensam på morgnarna när han sover.

Ozzy07
0

Mår inte bra just nu, känner mig deprimerad och nedstämd och har gjort det i några månader. Så just nu är livet jobbigt och outhärdligt :(

Wezza
0

Trött 😴

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Azorerna 2014
1

Jaha då kom dagen då jag skulle lämna mitt gamla jobb och börja det nya som jag sökt och känns jättekonstigt helt plötsligt och fått ett hav av mail att jag gjort ett bra jobb och lyckoönskningar och det känns ju jättesnällt blev rörd. Men på måndag börjar jag jobbet jag sökt, känns lite nervöst faktiskt och hoppas jag kan stanna där i flera år nu, och att jag faktiskt kan jobba lagom mycket. Jag känner mig tom just nu och hade aldrig förväntat mig det gensvaret från mitt gamla jobb.

Gräshoppa
0

#41 Jag tänkte precis på dig och undrade hur det gick för dig, om du hade börjat på det nya än…

Själv har jag det ganska bra. Blanda saknad, längtan och måsten. Lägg till lika delar behov av närhet och vilja att isolera mig. Dessutom lite konflikt mellan hjärta och hjärna, mellan vad jag vill och vad jag kanske borde. Men saker och ting blev inte så hemskt som jag trodde.

Fast ikväll är jag trött! Väldigt, väldigt trött…

scirocco
0

Lite bättre idag, men alla hjärtans dag tog nästan knäcken på en, alltid den mest depressiva dagen på året. Men kan konstatera idag att jag har gått ned 40kg på ett år nu, stog still ett tag när jag började styrketräna men verkar gå nedåt snabbt nu igen. Det minskar mitt mindervärdeskomplex en aning, och känner mig mer som en riktig människa för tillfället, men det kommer att gå över snart jag är bra på trycka ned mig själv igen.

[dog-emmi]
1

förvirrad framförallt. Mår så himla olika just nu, kan variera med minuter bara. Är ledsen och glad på samma gång. Jag har typ gett upp om saker också så känner mig helt tom. och väldigt väldigt rädd

Caelus
1

#44 Jag har det precis likadant, alltså att det kan ändras typ varje minut, vilket är ganska jobbigt.

Ozzy07
1

#44 Precis så där mår jag också. Har alltid mått så, så länge jag kan minnas i alla fall, är glad till viss del men sen finns det en del av mig som är ledsen, nedstämd, tom, som inte vill leva, jättesvårt att förklara, kan känna mig glad men det är alltid en stor del av mig som är ledsen och tom. 

Andra upplever mig som den som alltid är glad, drar patetiska skämt sen går jag hem i min ensamhet och funderar ut 100 sätt att ta livet av mig på :( Vill inte leva men jag vill inte dö heller, knepigt är det.

känner ingen glädje i sånt som jag förut tyckte jättemycket om och precis som för dig kan det svänga snabbt.

Azorerna 2014
0

Ja jag har varit två veckor på mitt nya jobb och det är väl bra, men annars känns livet lite upp och ner ibland fortfarande, min man håller på att söka jobb och jag håller på med min självkänsla och den är bättre nu i alla fall. Är rätt trött på allt runtomkring mig just nu, vill bara att min make får ett jobb också och att jag kan få känna harmoni i mitt liv och få ordning på alla tankar och funderingar jag har i huvudet. Det är mycket tankar och funderingar kring detta om jag gjort rätt som bytte jobb och kring framtiden och mycket annat ännu. Men har blivit lugnare och tryggare i mig själv i alla fall, alltid ett steg i rätt riktning och känns bra på nya jobbet hittills i alla fall.

[WiresInABox]
1

Idag har jag utmanat mig själv och gått utanför min trygghetszoon, så jag känner mig omtumlad och förvirrad, jag pendlar mellan att känna mig modig/glad/upprymd till att ångra mig bittert och gruvligt. Utmaningen bestod i att posta ett brev, då ingår såklart också aspekten att jag eventuellt kan få svar, så jag kommer gå på helspänn flera dagar nu. Jag minns inte när jag kände spänning i tillvaron på det här sättet senast, det känns som jag LEVER. Jag hoppas detta ska leda till en viss egoboost, men just nu är det för tidigt att säga.

Mia
1

Jag är så trött och full av ångest över mina älskade hundar.. Jag läser till socionom och nu har vi vår fyra månaders praktik, jag har den i en stad som tar ca 1,5 timme för mig att ta mig till allt som allt, vilket gör att jag måste gå upp jättetidigt och kommer hem ca sex på kvällarna.. Hinner ju inte med nånting alls känns det som 😕

Azorerna 2014
0

Just nu känns det som om jag gräver en grop till mig själv. Vill bara ha harmoni och trygghet i mig själv och i allt runt omkring och fokusera på min dotter till 110% och inte känna nån osäkerhet och så för framtiden.

Azorerna 2014
0

Känns lite bättre idag, men extremt sliten och hoppas det känns bättre om ett par dagar igen.

Azorerna 2014
0

Känns lite jobbigt igen. Men en bra lördag ändå, men vill verkligen känna mig bekväm i mig själv och må bra. Men skönt att vara med dottern i alla fall.

Azorerna 2014
0

Känns jobbigt just nu, jag vill känna harmoni och lycka men mår urdåligt. Har dock varit på ett års kalas idag och det var kul med de små söta tjejerna.

Caelus
0

Och då var man nere igen. Varför måste allt kännas så hopplöst?

Mia
0

Min socionompraktik som är i en annan stad gör att jag är hemma sent på kvällarna, är alltid trött och har huvudvärk. Bläähh!

[Tuulikki]
0

blöööh…😴

rebecka94
0

Idag mår jag jättebra. Varit på gruppintervju på Ikea idag, vilket gick jättebra och jag är stolt över mig själv. När jag kom hem fick jag värsta ruset och satte mig och pluggade med det jag ligger bakom och resten av kvällen ska jag äntligen sätta mig och kolla på säsong 3 av sons of anarchy. 

brukar vara sällsynt med bra dagar, så jag njuter lite extra idag och hoppas att helgen blir lika bra = hoppas att alla ni andra i tråden mår bra också!

Ozzy07
0

Idag har det varit en riktig skitdag, hoppas morgondagen blir bättre!

rebecka94
0

#58 tråkigt att höra =( hoppas de bli bättre imorgon för dig!

Ozzy07
0

#59 Idag känns det bättre än igår, hoppas det håller i sig.

Skorpion76
0

Solen skiner och himlen är blå. Jag ska nog gå ut och ta mig en promenad idag.

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Tuulikki]
0

Sjuk, och det suger😓

[::Vera::]
0

Känner mig så osäker på mig själv idag igen. Självförtroendet pendlar också. Är nervös för ett telefonsamtal, tror att jag kommer att göra bort mig, vilket inte får inte hända. Jag behöver lite flyt nu! Har så mycket att ordna med och vet hur jag ska orka och klara av det. Ensam. Trött trött…

Azorerna 2014
0

Känner mig sådär, men börjar kanske bli bättre, trivs rätt ok på nya jobbet men längtar så efter en kollega på mitt gamla jobb och har nu också kommit på vad jag helst av allt vill göra och jobba med egentligen. Jag får försöka satsa och ha det som mål, det kräver en kvällskurs, skall anmäla mig till den, tills nästa år. Jag känner mig idag så misslyckad. Mitt självförtroende är inte så bra nu och mår inte så jättebra, men försöker ändå utåt sett må bra.

Men jobbar verkligen för att få tillbaks min självkänsla jag en gång hade.

Skorpion76
0

Redan onsdag! Vart tar vecorna vägen?

rebecka94
1

#65 det undrar jag med, det går så satans fort jämt

Azorerna 2014
0

Lite bättre idag, har i alla fall varit med och gjort ett bra jobb. Men just nu längtar jag till sommaren. Jag är i alla fall glad att jag bestämt mig för att satsa på att jobba med det jag vill och gå kursen på kvällstid som jag velat länge, men prioriterat min lilla fritid efter jobbet med dottern. Men nästa år, måste jag satsa på mig själv.

Gräshoppa
0

Feber och hemtenta är inte världens bästa kombo…

[::Vera::]
0

Jag gjorde inte bort mig, och jag har sannerligen haft flyt senaste två dagarna! Känns riktigt bra idag! :-)

Skorpion76
0

Idag har jag jobbat i stallet och efteråt fick jag en härlig promenad hem i solskenet. Kan det bli bättre?

Azorerna 2014
1

Just nu är jag jätteglad. Har tagit mitt livs bästa beslut jobbmässigt, att gå tillbaks till mitt gamla jobb mitt nya var inte alls som jag tänkt mig men får då en helt annan tjänst och det är min drömtjänst dessutom och att de på mitt gamla jobb tog emot mig med öppna armar och jag är så glad för detta, har länge varit ledsen att denna tjänst annonserades ut när jag slutade och jag är glad att jag bestämde mig i torsdags kväll. Jag är lite rädd för måndagen bara, för pajasen till chef på detta nya ställe som jag nu valt att lämna kommer att säga att jag måste stanna i två månader till trots att jag är provanställd, vill inte ta den dusten just nu, vill bara lämna allt och komma tillbaks till mitt gamla jobb och har försonats med min gamla chef och jag har tre kanonkollegor som jag saknat och som säkert blir kanonlyckliga när jag kommer tillbaks. Ja, jag gjorde det man skall göra, följde mitt hjärta bara. Och nu börjar det jobbiga att på måndag, berätta för mitt nya jobb med pajas till chef att jag går tillbaks till mitt gamla jobb. Jag vill bara därifrån

Skorpion76
0

Söndag morgon och sedan är den här veckan slut. Vart tar veckorna vägen?

Azorerna 2014
1

Hoppas nu det går bra imorgon när jag skall prata med pajasen till chef och längtar så efter mitt gamla jobb och nya tjänst. Trodde inte att jag skulle göra det, men svävar på moln och har aldrig längtat så efter en måndag och vill bara komma ifrån det nya som inte alls var bra.

Gräshoppa
0

Äntligen färdig med hemtentan. Hoppas på godkänd, men för första gången i hela mitt liv känner jag mig på riktigt tveksam. Är trött. Mensvärk utan mens, inte likt mig. Sommartidsomställningen är jobbig också.

Och jag behöver en kram.

[Tuulikki]
1

#74 KRAAM!🌺

Gräshoppa
0

#75 Tack!

Skorpion76
0

I dag ska jag träffa min kontaktperson! Yippie!

Azorerna 2014
1

Nu är det klart jag lämnar det nya jobbet som inte alls var vad jag tänkt mig och går tillbaks till mitt gamla jobb, där jag fått drömtjänsten jag velat haft och ny arbetskamrat som fått min tjänst jag hade förut och min braiga kollega som jag saknat och detta nya jobb där jag nu är, där fick jag kämpa för att han skulle skriva under uppsägningen. Just nu svävar jag på rosa moln och bryr mig inte om detta jobb, jag längtar tillbaks till det gamla och är superstolt att jag fick mitt drömjobb efter alla år, vad detta kommer stärka min självkänsla. Trivs med allt, utom nya jobbet men det spelar inte så stor roll nu. Har fått min revansch i arbetsliv efter att ha vantrivts på många ställen och jobbat mycket. Jag är så glad. Och glad att jag följde beslutet att tacka ja till denna tjänst och att jag fick en andra chans,

Skorpion76
0

#78 Jag är så glad för din skull! 🤗

Henrik93
2

Jag mår bra idag!:) har nu gått ned 35 kg och ska börja bygga muskler. varav 10 kilo sedan januari med hård diet! idag unnade jag mig en kebabtallrik efter kyckling och broccoli till förbannelse!

min självkänsla har blivit högre och jag är lycklig över livet!:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Skorpion76
0

Igår bakade Josefine (min kontaktperson) och jag en tårtbotten. Nästa vecka ska vi träffas igen och göra klart tårtan och sedan blir det KALAS! Vi ska fira en kompis till Josefine som fått en liten kille!

Azorerna 2014
0

Tack 79 jag svävar på moln just nu och det roliga i allt detta, är att denna tjänst kom till när jag sa upp mig från min förra tjänst, för den var för krävande och denna tjänst kom ut precis innan jag slutade och var så ledsen för att jag skulle sluta då. Men så trivdes jag inte riktigt på nya jobbet och bestämde mig att chansa med att skicka ett mail till min förra chef och fråga om denna tjänst fortfarande var ledig och fick då till svar, ring mig i morgon, fredag och då gjorde jag det och efter fem minuter tog min förra chef tillbaks mig och gav mig tjänsten. Så om jag inte hade slutat hade min drömtjänst aldrig funnits, och jag tar alltså tillbaks tjänsten jag själv varit med och skapat, ja det är helt otroligt, detta kanske händer en gång i livet. Jag seglar på rosa moln faktiskt just nu och har en självkänsla som är bättre än på länge. Vilken revansch, ja vad skall man säga och vet inte hur många ggr jag tackat mina förra chef. Jag är sååååå lycklig just nu

[Tuulikki]
0

#80 Sååå bra jobbat! 🏆🥳

Skorpion76
0

#82 Varsågod! 🎂🎂🎂

Gräshoppa
0

Om allt kändes bra igår, så känns det hemskt idag. Jag tycker inte om att jag är så här upp och ner hela tiden. Ska ta ett varmt bad, äta vit choklad och tycka synd om mig själv en timme.

Azorerna 2014
0

Hej

Mår fortfarande bra och känner mig lycklig men jag vill verkligen inte behöva stanna på det nya jobbet hela månaden ut, men det får bli så, längtar jättemycket till mitt gamla jobb och denna nya tjänst.
Mår bra annars.

Ozzy07
0

Trevligt på jobbet just nu? Inte alls, en av kärringarna är så sur och otrevlig och hon låter det gå ut över mig och en annan jobbarkompis.

Jobbigt eftersom vi inte gjort henne något ont överhuvudtaget. Usch känns inte kul att jobba just nu.

Skorpion76
2

Idag kalasaade vi på tårtan vi hade bakat. Vi firade en liten kille som hette Liam som snart fyller en månad!

Azorerna 2014
2

88 åh vad skoj, grattis får man säga. Låter gott. Jag längtar som sagt till mitt gamla jobb och nya tjänst. Kul blir det i alla fall var där idag och hälsade på och det kändes så kul.

Skorpion76
0

Självklart tog jag mängder med bilder på den lilla killen!

Azorerna 2014
1

Längtar mycket till mitt gamla jobb som nu känns nytt, jag vill verkligen börja nu, är helt slut när det gäller detta nya. Nu kör de med mig för att jag skall sluta, precis som om jag är nån robot. Ja snart påskledigt och det behövs kan jag säga.

Skorpion76
0

Idag är det onsdag igen och nästa gång när jag träffar min bror ska vi prata om en ny dator. et behöver jag eftersom den här ärr för liten och klen!

Azorerna 2014
1

Oj vad de utnyttjar mig på jobbet jag nu skall lämna för att gå tillbaks till mitt gamla jobb, är helt själv hela veckan, undrar om man får vara själv på ett jobb ? Är slut och trött och vill bara till mitt gamla jobb, där en ny tjänst som jag velat haft länge väntar. Usch jag blir tokig av detta jobb och chefen är ett stort pucko. Jag är trött och har precis varit och sjungit det ger mig glädje i alla fall övat till valborg och vår Danmarksresa som vi skall göra med kören. Jätteskoj.

Vilket ruggit väder usch…..

I morgon är det torsdag och dottern går på dans och sen är det äntligen fredag och nästa vecka jobbar jag bara tre dagar, har tagit ledigt på skärtorsdagen.

Skorpion76
0

Idag ska jag till tandläkaren!

Azorerna 2014
0

Vilket härligt väder ! Jag längtar till mitt gamla jobb nu och det känns skönt och jag hoppas att dagarna fram tills 5 maj går fort. Vill ha en snabb april månad.

Snart fredag så skönt, och sen helg och sen kort vecka också skönt faktiskt.

Skorpion76
0

#95 När ska du börja där?

Azorerna 2014
1

Jag kommer tillbaks till mitt gamla jobb med ny tjänst 5 maj och det känns som en evighet dit.

Skorpion76
0

#97 Det kansk känns så nu, men det kommer bara att säga "svisch", så är du där!

Azorerna 2014
1

#98 Ja det är väl så, det är nog som du säger, man tycker tiden går långsamt och man har inte så mycket motivation här, men det får gå. Känns skönt att du säger så #98. Skönt att det är lite påsk nästa vecka, då försvinner några fler dagar automatiskt.

Skorpion76
0

Just nu sitter jag ute på sommarstugan och skriver på en laptop, men jag önskar mig en ny stationär dator., Den jag har nu håller på att krascha!

Azorerna 2014
0

Just nu helg och en kort vecka att jobba och efter påsk bara sex dagar kvar på detta skräpjobb. Jag längtar till måndag för första gången på länge då skall jag till mitt gamla jobb och ser fram emot att träffa alla skall dit och hälsa på.

Gräshoppa
0

Sov gott inatt ❤️

Lycka från igår hänger sig kvar och jag känner mig helt nöjd. Tänkte ägna dagen åt städning och måsten och ser fram mot det. Ovanligt nog.

Idag känns det som att jag skulle kunna rädda världen! Från allt!

Skorpion76
0

När inte min dator mår bra gör inte jag heller det. Jag oroar mig hela tiden och tänker på det. Jag hoppas bara att min bror kan hjälpa mig.

[Tuulikki]
1

Livet just nu❤️

Skorpion76
0

Solen skiner och det är fint väder ute - men kallt!

Azorerna 2014
0

Fint väder är det men kallt. Jobbar bara tre dagar denna vecka och jag hoppas att denna månad går fort. Är rätt trött så det blir skönt med lite påskledigt.

Gräshoppa
1

Klurar på vad som krävs för att flytta hemifrån. Behöver ta mig i kragen och göra något.

Skorpion76
0

Nu är den här dagfen gjord!

Azorerna 2014
3

Nu är jag så glad, har skrivit på anställningsavtalet för gamla jobbet men nya tjänsten och fick ingen provanställning utan tillbaka min fasta anställning och fick samma lön, men det visste jag det blir lönerevision i höst och då kommer min lön att höjas för denna tjänst skall ha mer, så det får bli då. Jag är nöjd att få komma tillbaks, på mitt skräpjobb jag har nu utnyttjar de mig till max. Skall köpa påskgodis i morgon och sen skall jag ge dottern ett påskpaket och sen är jag ledig på torsdag och skall njuta av denna lediga dag. Dottern har påsklov och har det bra.

Ozzy07
1

#109 Det låter jättebra, är glad för din skull!

Skorpion76
0

#109 Jag är också glad för din skull!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer