Vad är du grym på?
Jag är grym på att lyssna på människor och jag är grym i skolan!
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jag är grym på att laga mat! Lyckas alltid få till något gott oavsett vad som finns/inte finns hemma :)
Jag är bra på att sjunga, måla, och är bra i skolan! 
Photoshop
jag är grym på att ta hand om mina djur
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jag är grym på att måla, sjunga (enligt en hel del som hört mig) och fota.
Jag är grym på att laga mat
och jag är grym på att hoppa och sköta mina älskade kaniner
:)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Jag är grym på att rida, träna hundar och fota! Jag är även grym på att lyssna på mina vänner och jag är grym på att finnas där för dem!!
Jag är grym på mobilspel ;)
Jag är grym på att färga hår :D
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Jag är grym på att knyta! <3 =D
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Jag är grym på att nå mål jag sätter upp för mig själv!
jag sjunger bra och jag är gryyym på handboll
Jag är grym på att vara just jag, Anna!
Jag är grym på att lyssna och vara den vännen som andra anförtror sig till och litar på :)
Jag har lätt för språk och är väldigt bra på både svenska & engelska :)
Jag är grym på att ta mig iväg till gymmet och olika träningspass!
#16 det vill jag verkligen bli bättre på! här blir det bara PW's med vovven, hinner inte så mycket mer - men jag kanske bara inbillar mig att jag har så lite tid 🤔
#17 Tror verkligen att du hinner! Det handlar om att prioritera 🙂 Jag t ex har universitetsstuder och är timanställd inom hemvården och har en unghund, och en sambo. Det gäller att klämma in gymmet/träningspass i "schemat", att ta sig tid för det lixom 😃 Så jag tror absolut du kan fixa det!! Hejjahejja!!
Jag är grym på att läsa fort! 😃 Och ibland tycker jag att jag kan vara rätt så grym på att fotografera! Jag var grym på gymnastik, nu är jag grym på att ha ont i knäet 😉 Får hoppas jag blir en bra tränare istället!
// Nadja
#18 tack för pepp! det behövs verkligen, särskilt nu när det är så himla mörkt ute 😕 tur att det blir ljusare snart!
#19 Jättefin bild!
ALLA, ni är så duktiga!! 😃❤️
Att hantera djur är jag sjukt grym på 😊
Jag är bra på att sova!😂
Sedan är jag rätt bra på att peppa både mig själv och andra. Idag till exempel motiverade jag mig själv till att gå ut en riktigt lång promenad med vovven, trots att det var dimmigt och kallt ute. Det hade inte hänt för 2 år sen kan jag ju lugnt säga😇
Har fått höra att jag är bra på att skriva om hur det är att leva med ångest, så att andra lättare förstår. Känns kul, med tanke på hur svårt det är att beskriva 🙂
#23, Det skulle jag gärna vara bra på! Det är så fruktansvärt svårt att förklara när folk frågar. Mitt ex frågade hur en panikångestattack kändes och jag såg ut ungefär såhär 🤦♂️ när jag skulle förklara!
#24 Haha, men det är ju typ så det känns 😃Men jag håller med, det är svårt. Finner det dock lättare att skriva om det än att förklara verbalt. Att kunna måla upp en bild där folk kanske rent av kan relatera lite lättare, etc. Det är svårt att göra det verbalt om man inte är en bra talare. Dessutom är det ju så gigantiskt mycket enklare när man kan pausa, återkomma, sudda och ha sig - svårt att göra under ett samtal med nån 😛
Jag är grym på att träna och ta hand om de flesta djurslag :) Allt från Ko till Mus :)
#26 Oj! Kor var ju lite annorlunda😃
#27 Jo det är väl det. Har läst lantbruksdjurskötsel på gymnasiet och även tränat en kalv att gå "fot" och hoppa lite hinder. Kul faktiskt :)
#28 Vad häftigt!
Jag är bra på att rita bilder på dansande par, beskriva saker och ting väldigt väl i min blogg, hitta på kreativa lösningar. Den senaste är ett tjejdisco med 70-, 80- och 90-tals tema!
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
Jag är grym på att sjunga och skriva låtar!
(Vilken underbar peppande tråd, love it!) ❤️
“It is a curious thing but perhaps those who are best suited to power are those who have never sought it.”
Vilken bra tråd. Jag är bra på att sjunga, måla, lyssna på folk och har fått höra från andra att jag har en enorm drivkraft, och brinner för det jag gillar mycket.
Önskar jag var bättre på att laga mat, min make är underbar kock.
Jag är bra på att komma på idéer till nya trådar här på iFokus och då menar jag mest lektrådar.
** Energy Pethead
Jag är bra på att lyssna på mina vänner & finnas där för dem.
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#34 Det är en riktigt bra egenskap som du ska ta noga vara på!
** Energy Pethead
#34 ja det är en bra egenskap, bra på att lyssna är jag också och försöker finnas till för mina vänner med och en bra mamma till min dotter är jag, enligt henne själv. Det var väldigt fint sagt av dottern min.