Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 2934 ggr
Mia
0

Positiva tråden Januari

🙂

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Azorerna 2014
1

God fortsättning och jag hoppas nya året bjuder på mycket bra och spännande saker.

Azorerna 2014
1

Mår bra och har varit på bio med dottern idag, jättekul att få göra något ihop. Skönt att vara ledig för en gångs skull, första gången på åratal jag är ledig vid denna tid på året, när man är ekonom så brukar det vara fullt upp, men har ju bytt arbetsuppgifter med andra saker inom ekonomi, så jag får desto mer senare i jan och har snälla kollegor som tyckte jag behövde ledigt.

Azorerna 2014
1

Ett nytt år och en massa nya möjligheter. Längtar till mina arbetskollegor och skönt att snart är allt som vanligt igen.  Jag mår bra.

Ser fram emot detta år, då det kommer att hända en massa kul saker

Gräshoppa
1

Inatt sov jag riktigt gott! Känner mig glad, snygg och effektiv :)

Azorerna 2014
2

#4 Bra att du känner så, jag har sovit bra i natt men känner mig inte effektiv, känner att jag längtar tillbaks till jobbet igen.

Gräshoppa
2

Det finns rätt mycket som känns positivt nu. Julens måsten är avklarade för den här gången, har väldigt dubbla känslor kring jul. Nytt år, alltid hoppfullt på sitt sätt. Kommit fram till hur jag vill göra med min pappa. Och mycket annat…

Azorerna 2014
1

#6 Skönt för dig att du kommit fram hur du önskar göra och visst nytt är, alltid spännande och fullt av spännande saker jag ser fram emot mycket under detta år.

Evelina!
2

Har hittat en fantastisk bok om hur man får ökat självförtroende som jag läser nu. Så galet bra och informativ!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Azorerna 2014
1

#8 Den boken vad heter den ? Verkar intressant. Jag mår bra och är glad just nu. Dottern har fått komma in på gitarr och hon var så glad, det känns positivt. Idag har jag äntligen fått göra det jag tycker är kul på jobbet.

Evelina!
2

#9 Boken heter "Boken som ger dig självförtroende", den innehåller mycket matnyttig info till ett ganska facilt pris (39 kr på Bokus). Väl investerade pengar.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Azorerna 2014
1

#10 Då skall jag kolla upp om den finns att beställa tack. Annars en helt ok dag igår och kul att få jobba med folk som gillar en för den man är.

Gräshoppa
1

Något positivt finns det nog… tänk nu! Min pappa har tydligen präntat in frågan "Har du försökt?" som svar på kommentaren/tanken "Jag kan inte". Märkte det för ett tag sen och kommer ihåg det sen jag var liten. Rätt bra att ha.

Azorerna 2014
1

Idag har jag skickat iväg inbjudningskorten till dotterns kalas. Annars har det varit lite stressigt idag, men en ny dag kommer imorgon.

Azorerna 2014
1

Igår var jag och dottern på hennes första gitarrlektion och det tyckte hon var toppenskoj och det bådar ju gott. Idag har jag haft en bra dag.

Jag har också fixat en del med dotterns kalas och allt, om ca 2 veckor. Det känns så skönt att få det gjort.

Azorerna 2014
0

Snö för alla barnen, att kunna åka pulka och skidor, det är kul för dem. Jag har fått börja med nya arbetsuppgifter på jobbet och sedan har jag haft lönesamtal med min chef och fick en bra löneökning kul att få uppskattning .

Allmänt bra, men skulle vilja resa bort till värmen, men det får bli en annan gång.

Blanksteg
2

För första gången i mitt liv så känner jag nu att jag mår bra! Har tre stora orosmoln hängandes över mig, men jag är glad ändå och känner hur pass mycket jag har utvecklats.

Azorerna 2014
1

#16 Vad kul för dig att du får känna som du gör. Jag mår också bra just nu och det känns bra med det mesta. Men jag är trött och sliten, men det går bra i alla fall.

Azorerna 2014
0

en bra dag och jag känner mig rätt så sliten men ändå haft en lugn dag.

Azorerna 2014
0

En sådär dag, lite smådeppig idag. Men försöker ändå hitta nåt kul som hänt idag. Men längtar faktiskt tills imorgon.

Inlägget är låst för nya kommentarer