Favorit sak?
Kom att tänka på en grej, när jag håller i min ena filt så mår jag så mycket bättre, jag känner mig lugnare och jag kan fokusera tankarna, jag kan bli glad och jag kan bli ledsen av den.. Den kan ge mig så mycket eftersom den innehåller minnen från en viss person.
Har ni någon sån sak? Som kan få er att må bra/ledsen/lugn eller något annat?
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Det behöver inte vara just en sak iheller, utan det kan vara en person eller varför inte ett husdjur? Jag hade en kanin som fick mig att må så otroligt bra och älskad. Så det behöver inte vara något materiellt iheller 
Jag har faktiskt en favoritkudde hihi 
Jag har min hund, Korven.
Jag har ett lamp-träd som är associerat med många minnen av alla dess slag.
#3 så mysigt med hund!
#4 Jag skrev i första inlägget också att det inte just behöver vara en sak.. 
#5 det lät spännande!
#7 ingen fara, lätt hänt! Tänkte att det kanske blev svårt med bara en sak eftersom det finns människor och husdjur och annat som betyder lika mycket om inte mer 
Det är nog mitt piano!
Fastän jag knappast kan hålla i det, smeka det eller ha det nära mig. 
Men när jag sitter vid det och frambringar musik mår jag alltid bra!
#9 Vad mysigt det lät! Piano låter så vackert tycker jag.
Grannens hund som jag brukar låna ibland 
Mina katter, Min pojkvän. Men med tanke att jag inte har någon av dom just nu så får det bli Hubbe^^ Min blinda gosedjursmullvad från tyskland:P
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Jag har två onyx ägg som jag liksom snurrar runt i handen. Det låter väldigt gott när dom kommer emot varandra. Ljudet och rörelsen får mig lugn och kan samla mina tankar.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"