Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 771 ggr
Mia
0

OT - V.34/35

Tänkte att vi kör en OT - tråd varje vecka där vi kan skriva av oss om vad som händer i veckan, hur vi mår eller bara precis vad som helst Glad För er som inte vet vad OT står för så är det Off Topic - utanför ämnet.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0

Idag är jag nervös, så in i bombens nervös! Imorgon börjar jag högskolan, vi har upprop imorgon, och tack gode gud för att man har lärt känna några människor i "klassen" tack vare nolleveckan Glad Jag är mest nervös för att jag inte ska klara av det, högskolan är ju så mycket annorlundare än gymnasiet.. Men jag tror och hoppas på att det blir super!

Bergspuman
0

Jag har fortfarande semester, inne på 4:e veckan nu och har 1 vecka till. Är genomförkyld men börjar känna mig lite bättre.

Gick litegrann in i väggen på jobbet under sommaren, det tog tid att hämta sig från det. Så jag ser ju inte sådär jättemycket fram emot att börja jobba igen, men jag erkänner att jag ändå är nyfiken på vad som hänt där, om de fått nya affärer, osv.

Den här veckan vilar jag och tar det lugnt, har shoppat en del böcker att läsa.

Mia
0

#2 Vad skönt med semester! Böcker är härligt, vad gillar du att läsa?

Högskolan har dragit igång nu för min del och det går bra hittils, imorgon börjar vi på riktigt med föreläsningar och allt som hör där till. Ska bli skoj! Väntar på att mina kursböcker ska komma, har fått ett mail där de står att böckerna är skickade så hoppas dem kommern nu snart.. Idag ska jag även färga håret, wiih!

Mia
0

vad har alla medlemmarna hittat på idag? Glad Själv har jag köpt en dammsugare, ett moppset, tvättkort och såna saker! Flört

Bergspuman
0

Letat och hittat en massa svamp! Skrattande

Mia
0

Oh, då kan du laga en massa maträtter med svamp nu då? Flört

Odinn
0

Min dag har varit lite sisådär. Började med att jag vaknade tidigt pga att vi skulle få besök. Fikade lite med dom osv sen har jag bara suttit hemma och ruttnat. Lyssnat på musik och varit jätte deppig. Rynkar på näsan Men så kollade jag ut och såg att det var strålande sol så jag gick till stallet och red en jättemysig tur. Hade musik i öronen och galopperade i full fart över gärden. Kändes som man man var med i en film, helt underbart. Så tack vare min underbara häst är jag på bättre humör nu. Glad

"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

Mia
0

Åh gud vad härligt det lät!! Älskar frihetskänslan man får av hästar och galopp.. Åhh, nu saknar jag att rida.. *fantisera mig bort* Oskyldig