Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett12-självförtroende
Läst 3045 ggr
LillaBenice
0

Hon har knäckt mig!

Hejsan har en massa problem just nu.och det är en tjej i min klass osm säger att jag och T mobbar henne …hon har knäck mig för det gör vi inte..det är hon som gör visst kan man bli lite irreterad ibland men inge allvarligt medan hon och hennes mamma A sitter och snackar skit om mig och T på facebook! det är ju för f*n mobbning! det är ju nät mobbning så nu har jag bästemt mig för att byta skola och försöka få upp självförtroendet igen!:(

F*n jag mår så jä*la pyton jag är lixom less på hela livet! hur ska jag göra..jag vill inte till skolan och allt ag vill r att byta!hur ska jag göra eftersom att jag inte vill till skolan länre

Maria
0

Åh, vad jag blir irriterad på föräldrar som blandrar sig i på helt fel sättSkrikandes

Kan inte du och T ta hjälp av era föräldrar och kontakta denna tjej och hennes mamma så att ni får reda ut allt utan att behöva byta skola?

Dessutom så bör skolans ledning få reda på detta.

/Maria

Mia
0

Men gud, vuxen människa som sitter och mobbar en tjej på facebook? Ibland börjar man undra…

Är det dem skriver kvar på facebook? Isåfall kan du spara det eller printscreena det så att du har det som bevis. Prata med din mamma och säg att du har bevis så kan ni gå till skolan med det här. Det är inte rätt att du inte vill gå till skolan längre pga av detta!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

LillaBenice
0

Mamma ska ringa til skolan imorn och "slå näven i bordet" men går inte det då tänker vi fixa ett möte mellan H A T Tsföreldrar och mig och mina.. men det spelar ingen roll jag tänker iaf byta…

Maria
0

Det låter som en bra börjanGlad

/Maria

LillaBenice
0

men iaf tänker jag byta för jag orkar inte se henne jag vill inte ens för att jag måste ta djupa andetag och anstränga mig för att inte klappa till henne!:S

Maria
0

Försök att ta en sak i sänder och se hur det utvecklas.

Att bara ge upp är enkelt men inte särskilt stärkande för självförtroendet.

/Maria

LillaBenice
0

jag har tänkt på detta läng men gett upp för att jag inte tänkt låta henne vinna men nu gör jag det ag låter henne vinna! för jag orkar inte jag mår bara mer dåligt av att gå till skolan som jag inte känner mig trygglängre i tack vare henne,hennes mamma och mobbnings teamet..

Varje dag så klagar jag på att jag måste gå till skolan nu…

Mia
0

Hoppas att mötet fixar sig! Tycker det är synd att den som är utsatt är den som ska "tvingas" flytta/byta skola.

LillaBenice
0

det hoppas jag med för som det ser ut i nu läget så är det inte alls bra för den ända vuxna iskolan som jag litar på är en av mattanterna…

Mia
0

Om du verkligen känner så så kanske det bästa är att byta skola för man ska ju trivas med lärare och personal och även andra elever. Annars får du försöka hoppas på att mötet går bra och att dem slutar hålla på, så får du försöka ta det därifrån Glad

Kalendula
0

Hej!

Tycker absolut att du ska prata med föräldrarna om vad du varit med om och ordna ett möte med skolan du går i. Du kan ju begära att hon placeras om på en ny skola.

Lycka tillGlad

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

LillaBenice
0

hejsan imorn kanske det blir ett möte mellan alla vi+föräldrar..hoppas det löser sig men det förändrar inge för det kommer bara lösa sig för tillfellet

Kalendula
0

#12 Vill önska dig all lycka i världen, kram

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Mia
0

#12 Hoppas att mötet går bra! Jag tänker på dig Glad

LillaBenice
0

Taack det värmer:)