Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 894 ggr
Mia
0

OT - V.37

Måndag idag och ny vecka! Vad hittar ni på?

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0

Jag ska snart bege mig till högskolan, dock regnar det en hel del ute så jag hade tänkt mig att vara lite lat och ta bussen istället för att cykla Tungan ute

lillaisa
0

Färgar håret imorgon, funderar på om det blir mörkrött eller bara bruna slingor (är blond nu men trött på att vara detFlört). Får rådfråga frisören.

Annars ska jag ringa veterinären för avlivning.Gråter stackars Tuva blir inte frisk från sin ögoninflammation och har burit på den i månader nu.

/Isa

Mia
0

kul och färga håret! det gjorde jag igår Glad 
trist med avlivning… men är det det bästa så får man hålla fast vid det! Kram på dig Kyss

[Sisa]
0

Jag är ledig denna vecka, underbart väder idag…Inget planerat, ibland är det skönt att bara ta dagen som den kommer!

Kramisar till Er! Kyss

Bergspuman
0

Jag har just börjat jobba igen, vilket är sådär…

Träning tisdag och torsdag om det inte drar in en ny snuva, har känt tecken idag!

Svampplockning söndag.

Mia
0

Om en halvtimme ska jag iväg på en föreläsning om psykologi, är så jäkla taggad! Hoppas på att det blir massa spännande!!

Maria
0

#6 Psykologi ÄR spännandeFlört

/Maria

Mia
0

#7 haha ja! Föreläsningen var bra och spännande! Man blir så himla taggad lixom! Wihooo Tungan ute

Mia
0

Igår bjöd jag pojkvännen på mat och sen gick vi på bio! Vi såg Resident evil: afterlife 3d. Den var riktigt bra och gud vad löjlig man ser ut i såna 3d glasögon Flört

lillaisa
0

Såg också film igår - Remember me tillsammans med några tjejkompisar. Herregud vad vi grät!

/Isa

Mia
0

Den är sorlig den filmen, speciellt slutet. det hade man aldrig förväntat sig Tungan ute