OT - V.39
Godmorgon!
Ännu en ny vecka är här.. Idag är jag så in i bombens trött.. Lille Malle har inte låtit mig sova en blund inatt förrens en timme innan man ska upp.. Kommer somna på föreläsningen!! Hoppas ni har en bra dag 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Mmm…katter e nattdjur sörrö! De blir bättre om 10-12 år - med ålderns rätt ;-)
---
Själv ska ja ladda upp inför tvättis på ons…:-/
/L
Haha jaa.. verkligen nattdjur! Han sover i princip hela dagen och sen är han redo lixom..
Åh tvätta är såå trist. Kanske kan lära katterna tvätta? hmm
Idag och imorgon och på torsdag är det baaara råplugg som gäller! Är så himla trist .. Speciellt när man inte kan greppa ämnet
Men det ska ju vara svårt så att man utmanar sig själv, annars blir det ju trist i längden..
Vad händer för alla er andra? 
Här händer det inte mycket,, ligger hemma och är sjuk,, Nedrans virus som inte vill läka ut
Egoboosting!! Jag blir lite avis på er som pluggar,, nog för att jag vet att det är både tufft och energikrävande..
Förstår att det måste vara trist och kanske t.om, kännas hopplöst när ämnet inte vill gå in,,,
Hoppas det är en tillfällig block som släpper snart så att det flyter på lite lättare för dig.
#4 Hoppas på bättring.
#3 Plugga är som en berg och dalbana
#1 Tvätta är tyvärr nödvändigt.
Själv är jag hemma från jobbet med en envis förkylning. Fast jag är hellre förkyld än har min vanliga huvudvärk som peppar, peppar inte är så stark idag.
Man får vara glad för det lilla…
/Maria
Tack bumbleboo!!
#4 Gud vad trist!! Krya på dig du 
Är du avis? du kan få min uppgift!!
haha! Nej men jag tycker faktiskt att högskolestudier är enormt roligt, förutom nu då när jag inte kan greppa ämnet och allt är för mycket, men det är verkligen skoj och en utmaning. Tack så mycket! Det är ett stort ämne som är väldigt svårt att greppa så det tar nog ett tag.
#5 haha ja.. verkligen! Jättejobbigt är det men man kämpar på! Det är ju faktiskt kul i vissa perioder
Trist att vara förkyld, krya på dig du med!
Vad här var dött på sajten, hihi! Nu får vi skärpa till oss och få igång den igen 
Idag har Malle (min kattunge) fått en ny leksak, en klösbräda som man även kan ligga på. Jag var lite nervös över om han skulle fatta hur man använde den och om han skulle vilja använda den men det gör han! Och han verkar även ha superskoj
Wuhu!
Har suttit i bilen hela dagen känns det som. Skönt att äntligen vara hemma!
/Isa