OT - V.38
Ny vecka igen! Fyll på med vad som helst 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Idag har varit en riktig tråkig dag, har bara pluggat till min uppsats, lagat mat, duschat.. diska.. som sagt - tråkig dag! 
Jag var uppe extra tidig för att kolla hur det hade gått i valet.
Sedan har jag jobbat hela dagen lång och som de flesta måndagar så är jag jättetrött
Jag lånade två böcker på vägen hem så efter lite matlagning så tänkte jag mig att läsa.
Om jag inte somnar förstås
/Maria
Jag har jobbat nätter i helgen så den här dagen har gått åt, till att vända tillbaka dygnet. Ser nu fram emot en god natts sömn 
#3 Kan du sova gott efter att ha jobbat natt?
/Maria
# 4
Somnar genast på morgonen då jag kommer hem, och sover ca 6 timmar…sen kan jag inte sova mera. Inte mår man som då man sovit en hel natt!
Som tur är jobbar jag nätter bara ibland.
Har du någon erfarenhet av att jobba natt ? 
Jag har ryckt in extra på nätter men aldrig gått på schema så jag vet inte hur det är någon längre tid.
/Maria
Nätterna som vi jobbar är långa…10 timmar. Nattjobb är nog inte min grej, men att hoppa in ibland, kan ju vara helt okey! 
Jag håller med dig.
Jag känner en kvinna som arbetat 16 nätter i månaden i över 20 år
/Maria
Hur klarar man det ???
Nu ska jag vila en stund, är så förkyld och ögonen orkar inte vara här längre.
Må så gott, bumbleboo och ha en fin kväll! 
Jobbigt att jobba natt, hade nog aldrig klarat av det.. Man blir ju SÅ trött.. haha! Min pappa jobbar natt och jag förstår inte hur han orkar 
# 10
Ha en fin kväll du med, egoboosting! 
#11 Detsamma, söta du!
Idag har jag haft en föreläsning och resten av dagen har ägnats åt uppsatsplugg.. Det är ju bara SÅ jobbigt och visst är det roligare att diska än att plugga..? 
# 13
Håller med…diska är roligare!
Har varit inne hela dagen. Det har regnat och regnat och regnat…
#14 Haha skönt att man inte är ensam!
Ja usch detta regn.. det har regnat här fem dagar i sträck!! man blir ju galen.. idag är första dagen utan regn 
Hoppas på bättre väder imorgon. Hösten kan ju vara så underbart ljuvlig, då solen skiner och luften är hög och klar. Då kan man ge sej ut i skogen, njuta av alla färger och sparka lite bland löven på marken. Även det kan stärka ens självkänsla…
Är själv, sambon är i spanien, men det är bara bra för mig, kan bevisa för mig att jag KAN sova helt själv ;) Är lite mörkrädd nämligen (trots att jag är snart 20 år) :P Tur att man har hunden som lite stöd ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#16 Jaa hösten gillar jag faktiskt.. alla fina löv och sånt! Dock inte när de blåser och regnar och är alldeles för kallt.. då är det så mycket mysigare att sitta inne och mysa och kolla film eller nått 
Idag har varit en riktigt bra dag hittils! Har köpt hem lite kattgrejer för efter klockan sex kommer en underbar kattunge hem till mig!!
Jag tror dessutom att jag har fått ett vikariejobb! Hejja!!
#20 Bilder, bilder.
Katter är det bästa jag vet.
/Maria
#21 Självklart får ni bilder! Jag är så himla lycklig!
Vad är det för en liten. Ras eller huskatt? Hona eller hane? Färg? Ålder? Tusen frågor
/Maria
#23 Haha
Det är en huskatt! Hane och han är svart med några vita strån vid bröstet och vid axlarna så att säga, supersöt! Han är nu 16 veckor gammal 
Svarta katter är så fina och huskatter är något speciellt. (Jsg har två stycken)
/Maria
Nu är min fina kattunge här! Han sprang runt i lägenheten och invigde kattlådan direkt
Han jamade ganska mycket och utforskade lägenheten, sen hoppade han upp i min säng och myste med mig! Han spinner som tusan och är otrolig kelig. Kan ni ana hur glad och nöjd jag är? Helt underbart! Nu ligger han och sover i min säng
Min pojkvän fick döpa honom, han heter Malfurion och kommer att kallas för Malle! Härmed kommer en otroligt dålig bild som jag tog när han utforskade lägenheten 
Men så söt…
Jag kan precis känna din känsla ikväll. Man går och tittar vad han har för sig hela tiden och försöker lära känna lilla ullbollen.
Duktig kille som hittade lådan och han verkar ju vara en tuffing som vågar sig runt på upptäcktsfärd.
Du får hålla oss uppdatterade om Malle
/Maria
#27 visst är han! lille killen!
ja verkligen, jag har verkligen försökt att inte vara ivägen men usch så svårt det är
nu ligger han i min säng och sover, man blir trött av att flytta
Det gör jag absolut! Vad heter dina katter?
Åh vilka sötnosar!
Det ska jag göra! Jag har en tråd inne på katter också 
Så småningom blir charmtrollet en…
http://video.se.msn.com/watch/video/the-ninja-cat/1jj9i8685?from=sv-se
eller…
Mission Impossible Cats (skruva ned ljudet innan bara)
http://video.se.msn.com/watch/video/mission-impossible-cats/1jjluyv3z

/L
Blir glad av denna tråd! Jättesöta kissar har Ni…
Trevlig Helg…och nästkommande vecka! Jag åker till Venedig imorgon! 
Tack!
Hoppas du också har en bra helg och gud vad skoj!! Du får ha det toppen där borta
Kommer sakna dig på forumet!
Hemma igen! Jag har saknat er…
Venedig har varit underbart! 
#26 Men neej så söt, jag dör!
#34 Välkommen hem till kalla Sverige
Skulle själv till Venedig i somras men det blev inte av, så du kan ju gissa om jag är avundsjuk.
/Isa
Åh vad skoj! Vi har saknat dig med på forumet 
Det kan jag tänka mig att det var, låter ju helt underbart.
Härlig känsla…att känna sej saknad! 
Har ni inte varit i Venedig, tycker jag ni någon gång ska åka dit. Så annorlunda mot här…härliga människor, massor av spännande kultur, god mat och fina viner…
#37 Man blir ju inte alls sugen på att åka utomlands..