Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 15-självkänsla
Läst 3740 ggr
Niklas
0

Hur är din självkänsla?

Här är ett test som ska visa hur det står till med din självkänsla.

Test: SJÄLVKÄNSLA

Det är 17 ja- och nej-frågor. När du har besvarat frågorna får du en gratis servicemanual till ett bättre liv.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Mia
0

Bra med ett test! Vi kanske kan skriva upp här vad vi fick? (Ifall ni vill, inget tvång)

Detta svaret fick jag:

"Ditt score: 38 Flera av din svara indikerar att det finns flera områden dör du skulle kunna utveckla din självkänsla. Dålig självkänsla är inget som du behöver leva med. Kognitiv terapi har visat effektivt för att bättra på självkänslan."

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Niklas
0

Jag fick noll poäng.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Skogselva
0

2 poäng

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Grodan
0

Ditt score: 43

Dina höga svars poäng indikerar att du inte verkar ha något bra förhållande till dig själv.det finns risk att du ska drabbas av fysiska och psykiska komplikationer. Det behöver inte leva med dålig självkänsla. Kognitiv terapi har visat effektivt för att bättra på självkänslan. Om du har några frågor kan du konatkta Nanna Annika Marie eller Sara.

Tre frågor fyllde jag ev i "fel svar", så jag kunde nog fått högre poäng… Foten i munnen

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Jojaton
0

Fick 19 poäng.

Några av dina svar kan tyda på att det finns saker du kan utveckla när det gäller din självkänsla. Kognitiv terapi har visat effektivt för att bättra på självkänslan. Om du har några frågor kan du konatkta Nanna Annika Marie eller Sara.

Johanna - Instagram

[marion69]
0

Ditt score: 12

Några av dina svar kan tyda på att det finns saker du kan utveckla när det gäller din självkänsla. Kognitiv terapi har visat effektivt för att bättra på självkänslan. Om du har några frågor kan du konatkta Nanna Annika Marie eller Sara.

lillaisa
0

13 poäng. Jobbar hårt för att stänga av alla "du duger bara om du alltid är bäst"- tankar eftersom de fick mig att gå in i väggen. Går i nian nu och försöker balansera mellan att få bra betyg och att inte falla tillbaka i utbrändheten igen (som jag inte ens hunnit bli frisk ifrån ännu).

/Isa

Mia
0

Stor variation bland poängen här!

[Tassy]
0

Ditt score: 39

Maria
0

Jag fick noll poängFörvånadFlört

/Maria

Mia
0

#10 ojoj! Flört

Bergspuman
0

17 poäng. Resultatet var väntat. Har växt upp med att mina prestationer kopplats till mina föräldrars gillande.

Mia
0

#12 Måste ha varit väldigt jobbigt!

Bergspuman
0

#13 Ja! Frasen "Vad duktig du är!" får mig fortfarande att gå i taket.

Mia
0

#14 Kan tänka mig det! Det blir ju som en ond cirkel.

Oisis
0

11 Poäng

Salssanna
0

42 poäng… mina tårar rinner just nu…

Mia
0

#17 Inte gråta! Blicka framåt, tänk på vad du behöver arbeta på och försök!! Ge inte upp, det går Glad

Perly
0

2p ;) Tror det kan vara bla för frågan om man hade svårt att ta till sig kritik, svarade ja, av den enkla anledning att jag inte bryr mig om vad andra tycker så länge jag int frågat^^

Alltid Oavsett

Oisis
0

Ja, inget är väl så jobbigt som att försöka ta tag i sig själv och försöka ta sig mot "högre" visioner och höjder. Men det går som sagt. Klarar jag det, så klara de flesta det kan jag säga Flört

Och som egoboosting säger så är det jätteviktigt att blicka framåt och ta nya tag. Det tror jag också är både A och O, om man ska försöka lyckas. Inte gå ner sig i och älta vidare i det gamla. Då kommer man ingen vart. Ingen av oss är perfekta och alla har vi något vi inte trivs med våra bagage. Men kom ihåg att ALLA har möjligheten att börja om och välja sig en positivare väg.

Det sägs ju att det räknas inte hur man HAR det, utan hur man TAR det Flört

Mia
0

#20 Gillade sista meningen! Den var bra Kyss

Oisis
0

Skrattande

supersmilla
0

mitt poäng blev 26

[Franko]
0

Jag gjorde testet förut.Jag tror det vart 21 eller nåt. Jag fick samma text som#1 eller #6. Jag årkar inte göra om det för att kolla.

LillaBenice
0

jag fick 44 dock råka jag klicka ner det…

Howliten
0

8 blev det här.

Jag är glad. Är du?

Kalendula
0
Mitt score blev: 2

Du har troligtvis av en bra relation till dig själv och en bra självkänsla.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Norrkille
0

Jag fick 31 poäng,känns som om jag har en lång uppförsbacke att ta mig förbi!

Pose-idon
0
Ditt score: 41

Dina höga svars poäng indikerar att du inte verkar ha något bra förhållande till dig själv.det finns risk att du ska drabbas av fysiska och psykiska komplikationer. Det behöver inte leva med dålig självkänsla. Kognitiv terapi har visat effektivt för att bättra på självkänslan. Om du har några frågor kan du konatkta Nanna Annika Marie eller Sara.

//Elin

Mia
0

#28 Lång är den kanske men det går ! Det får du intala dig Glad

Birgitta2010
0
Ditt score: 3

Du har troligtvis av en bra relation till dig själv och en bra självkänsla.

det fick jag som svar,när jag jag gjorde testet. det stämmer juh Skrattande

Ha en underbar dag idag allihopa.

Musiken
0
Ditt score: 52

Dina höga svars poäng indikerar att du inte verkar ha något bra förhållande till dig själv.det finns risk att du ska drabbas av fysiska och psykiska komplikationer. Det behöver inte leva med dålig självkänsla. Kognitiv terapi har visat effektivt för att bättra på självkänslan.