Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett03-godmorgon-godkväll
Läst 1150 ggr
[Sisa]
0

Trevlig Helg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill jag önska Er alla!

Mia
0

Tack detsamma! Kyss Idag ska jag och älsklingen kolla på lägenhet, håll tummarna för oss!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Sisa]
0

# 1

Naturligtvis håller jag tummarna!

Lycka till…och berätta sen Glad

Mia
0

#2 Tack! Den var verkligen jättefin, vi gillade den båda två Glad Enda problemet är inflyttningsdatumet så vi får se vad dem säger!

Maria
0

Håller också tummarna och önskar alla en trevlig helgGlad

/Maria

[Sisa]
0

# 3

Inflyttningsdatum Obestämd

Betyder det, att ni kommer att stå med dubbla hyror ?

Mia
0

#4 Tack! Och detsamma! Flört
#5 Hmm nej det tror jag inte..? Jag menar mer att vi har ju 3månaders uppsägningstid och säger vi upp våra lägenheter nu så kan vi flytta i januari och inflyttningsdatumet är 1dec.

Maria
0

#6 Men då blir det väl dubbla hyror för december eller?Obestämd

/Maria

Mia
0

#7 Nej det tror jag inte.. Vi har ju inte tackat ja till lägenheten och om vi gör det så är det ju inte säkert att dem vill vänta till januari med att vi flyttar in.. Då står ju lägenheten tom en hel månad.. Och om dem går med på det så betalar man väl inte december hyran när man flyttar in i januari..? eller?

Maria
0

När vi fick ny lägenhet för några år sedan så var det inflyttning ganska omgående och vi hade som sagt 3 månaders uppsägningstid så vi hade dubbla hyror i 3 månader. Inte kul.

/Maria

Mia
0

#9 Hmm okej.. Får prata med henne när hon svarat mig om datumet.. Glad För om det blir dubbla hyror så kan vi inte, då får vi tacka nej Obestämd

Maria
0

Då får vi hålla tummarnaFlört

/Maria

[Sisa]
0

Håller tummarna med..Glad