Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 06-om-sajten-ifokus
Läst 1456 ggr
Mia
0

Ursäkta min frånvaro

Hej alla!

Ni får ursäkta min frånvaro, det är mycket som händer i livet just nu och jag hinner inte riktigt med Flört Jag ser iallafall att ni försöker starta trådar och är lika vänliga mot varandra som vanligt så jag hoppas att det går bra! Jag är tillbaka i full fart igen så snart som möjligt hoppas jag! Ni kan pm:a mig om det skulle vara några problem, annars har ni ju min fina Medarbetare.

Eller skriv några frågor/inlägg i den här tråden så svarar jag Glad Tänkte bara att ni skulle få veta ifall ni har undrat var jag har hållt hus!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Sisa]
0

Ibland är det bara så svårt, att få tiden att räcka till allt. Hur gärna man än vill..Ta din tid, vi finns kvar! Glad

Mia
0

Jag har ju bara för fina medlemmar! Kyss Kan iallafall berätta att idag fick jag och älsklingen lägenheten! Så har sagt upp min lägenhet idag och 1 feb flyttar vi Glad

[Sisa]
0

Så roligt att höra!

Grattis!! Glad

Mia
0

Tack så mycket fina du! Har även skämt bort kissen med nya leksaker för 400kr.. Vad gör man inte för sitt lilla djur Flört Vad har ni själva hittat på? Ska försöka slänga upp en artikel inom snar tid med Glad

lillaisa
0

Jag får väl be om ursäkt jag med för låg aktivitet… Jag ska bättra migSkäms

/Isa

Mia
0

#5 Ja det får vi minsann göra! Tycker vi lägger krut på nya saker att skriva om och försöka få upp artiklar, eller vad säger du? Flört

lillaisa
0

#6 Det låter bra, nu får vi skärpa till ossSkrattande

/Isa

[Sisa]
0

Jag är ledig denna vecka och har försökt njuta av fina höstdagar. Har också tvättat fönster, bytt gardiner..gjort lite höstlikt inomhus. Gör Ni det ? Ändrar om efter årstid..kanske är det nåt gammalmodigt, jag ärvt efter min kära mor..Kyss

Har dessutom städat efter en badrumsrust..mycket städa denna vecka..Skrikandes men sen kan jag bara njuta av vintern! Kyss

Mia
0

#7 Haha precis, peppning på hög nivå! Har startat en ny tråd iallafall.

#8 Åh vad skönt att få vara ledig! Jag brukar vilja ändra om rätt ofta, nya färger, ny garderob..

Maria
0

Stort grattis till nya lägenhetenSkrattande

/Maria

Mia
0

#10 Tack fina du!! Är jätteglad Glad Långt till februari nu.. hihi Flört

Maria
0

#11 Jag vet hur det känns. Helst skulle du säkert vilja flytta redan igårFlört

/Maria

Mia
0

#12 Haha, ja precis! Så fort det bara går Flört och springa runder på Ikea!

[Jeremina]
0

Inte ska du behöva be om ursäkt, nu är du här och har visat det så kram på dig tjejen Flört

Mia
0

#14 Tack så mycket! Känns bra att ni är så förstående Kyss Stor kram tillbaka!!