Godkväll 2010-10-31
Hej på er alla!
Har ni haft en bra helg? Jag har! Igår var det en studentfest som heter "Kinky Night" för alla studenter, vi skulle klä oss kinky och det var våran halloweenfest
Jag hade så himla roligt och idag är man ju lagom seg.. hihi!
Kan bjuda på en bild ifrån festen! Jag var en sexig fånge eftersom min kompis var utklädd till sexig polis.. 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Vilken kul idé. Lite roligt måste man ha i höstmörkret.
Hoppas kompisens nycklar fungerade till handbojorna och att han/hon inte slarvade bort dem
/Maria
Go'kväll!
Gör inte mycket alls. Bror min & jag filar på en runa över min far - de e väl de enda än så länge.
Har ont i skallen - men det beror på att ja legat knasigt & fått spänningshuvudvärk.
----
Verkar farligt det där - tänk om du snubblat & tagit emot dig med näsan! 
/L
Drinken måste ha intagits med sugrör eller?
/Maria
#1 Ja det var verkligen jätteroligt!
Haha, man behövde faktiskt inga nycklar till dessa så det var ingen fara som tur är
#2 Åh hatar huvudvärk!! Hoppas ni hittar en fin runa.
Vi tog av handbojorna nån stund efter bilden, så det var ingen fara med mig tur nog 
Ha en trevlig söndag på er alla
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Ni är roliga ni unga måste jag säga men fortsätt så och ha mer kul och ha en fin måndag får jag säga nu 
#6 Haha! Man är ju bara högskolestudent en gång i livet.. Eller nää.. men äsch! Nu blev det ju helt fel här ju. 
# 0
Wow..vilken bild! Jättefin 
#8 Tack så mycket!