Peppa varandra
Jättefina ögon har du!
( Ska jag lägga in en bild på mig nu? Gör det så får vi se om det var rätt
)
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
#1 Väldigt söt tjej
är min spontana reaktion.
Lägger inte in någon bild själv då jag helst inte vill bli peppad för mitt utseende
Skulle någon vara intresserad av hur jag ser ut så får ni titta på min personliga sajt
/Maria
#1 det var helt rätt:)
#2 det är klart att man kan göra så:)
/Maria
# 4
Glad, omtänksam och empatisk. Vill att både djur och andra människor, ska leva ett bra liv. Ser på det mesta med positiv syn, men vill gärna berätta vad Du tycker är rätt och fel…
Dessutom har Du glimten i ögat! 
Man blir så glad av att läsa det alltså! (även om det nu inte var till mig, haha! lite blödig idag kanske
)
# 7
Tack…
Någon mer som vill lägga in en bild på sej själv ? 
#8 Verkar inte så! Tror inte att det är många härinne som är pigg på att lägga upp bild. Kanske vore bättre om man kommenterade något positiv som man har uppfattat genom personen, men det kanske också blir lite svårt. Man kännerju inte varandra så bra!
# 10 + 11
Söt tjej, tänker jag! Både med och utan glasögon…kanske ser du lite äldre ut med glasögon!
Fina bågar oxå!!
#12 tack så mycket :D Ja jag har fått höra det att jag ser äldre ut med glasögon, vet ej om det är positiv eller inte? hehe :D
Tack! Är nöjd med dem, min pojkvän som valde ut dem,trivs med dem, har ett par andra glasögon med, här är en bild när jag har dem :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Söt tjej, ser ut att ha väldigt fin hy
/Maria
# 14
Lite knubbig och lite randig…men kramgò!!! 
#14 Haha
och du har humor i massor
/Maria
# 16
Vad vore livet utan humor ? Kul då man kan skoja med någon. 
#14 tack, nja fin hud vet jag inte där kanske:P

Ni verkar sa harliga allihopa! :)
Slanger upp en bild pa mig utan glasogon och redo att ga ut och fira min fodelsedag
// Amanda
#19 Du är ju bara SÅ söt!! Älskar dina ögon och ditt leende.
#19 Du är inte bara söt. Du är så där klassiskt vacker
/Maria

#20&21 Oj, tack sa mycket!

Och vilken fin bild LucyInTheSky!! Hur far du haret och lockarna att halla ihop sa fint?
// Amanda
#22 Älskar håret! Vill också ha så långt..
#25 Gillar verkligen din frisyr! Och du ser sådär härligt söt ut
Jättefint leende med!
Tack allihopa =)
Och med håret, jag har lite självfall i håret så lockarna brukar dyka upp självmant och det brukar stanna kvar med lite hårspray.
#25 hemlighetsfullt leende =) Jätte fin hårfärg
#28, du har så fin näsa! Jag är alltid så avundsjuk på folk som har fina näsor..
#29 Tack :D Jag gillar inte själv min näsa så mycket men alltid är det något på sin kropp man inte gillar :D Tack för komplimangen!:D
Ni är så otroligt vackra allihopa!!
/Isa