Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett04-kärlek
Läst 1481 ggr
[Sisa]
0

Kärlek

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..lämnar ingen oberörd.

Det finns olika slags kärlek..Föremålet kan vara en annan person, du kan älska ditt husdjur lika mycket, dina föräldrar och dina syskon..

Vem får Din kärlek ?

Mia
0

min familj, vännerna, pojkvän och min kattunge Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

ManU77
0

Jag försöker leva efter mottot att ge mer kärlek… till alla. Det låter kanske töntigt… eller konstigt, men det funkar för mig. Jag mår bättre och de människor jag kommer i kontakt med verkar uppskatta det.

Det går egentligen ut på att vara en så kärleksfull människa som möjligt. Det kan se olika ut beroende på situation och vem jag har framför mig. Det kan exempelvis handla om att lyssna uppmärksamt och fokuserat när en kollega på jobbet behöver någon att prata med om något jobbigt, eller att uppmuntra någon genom att tala om för denne hur fantastisk den personen är, eller att ge någon en ärlig komplimang… osv.

That´s it!

Annars är ju såklart den närmaste familjen ett givet svar. Min sambo, min dotter och vår hund.

Fridaaaa
0

Min pojkvän, min familj och mina djur: 1 hund, 1katt, 4 kaniner & snart 4 marsvin (får 2 till imorgon) :) Fast alla får olika kärlek på olika sätt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

I första hand min son och min man. Sedan så har jag min övriga familj och mina älskade katterGlad

/Maria

[Thesoulforged]
0

Mina vänner och min familj.. att den jag är kär i inte vill ha den är en annan sak.

Bergspuman
0

Min särbo äger mitt hjärta. När helst jag tänker på honom blir jag alldeles full av flödande kärlek inne i mig.

Sedan älskar jag mina bröder och min pappa och, faktiskt, min f d man. Fotnot: När det gäller exmannen är det numera en vänskapsbaserad kärlek utan ringaste romantiskt/sexuellt inslag.

BuxXum
0

Min klasskamrat och närmsta vän, många nära vänner och även en del lärare som fungerar som kuratorer för mig. Mina djur och antagligen min familj men där är den inte alls lika stark vad jag känner. Tråkigt nog :/

Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg

ALEA IACTA EST