Jag är ganska blödig så jag kan fälla en tår om jag hör vacker musik eller ser något sorgligt på TV eller om det handlar om djur.
Senast jag var riktigt ledsen var för två/tre veckor sedan när jag var ledig en onsdag.
Jag hade ont och jag var så ledsen för min tumör och orolig för operation i framtiden med mera.
Ibland är det bra att jobba och ha fullt upp. Då slipper man grunna så mycket
/Maria
Senast jag grät var nog i somras då jag fick sådan fruktansvärd ångest när jag och min kusin skulle ut på fest. Jag hade så svårt att vara bland mycket folk då så på dagen fick jag panikångest och grät som en bebis :P Hehe. Nu är det dock mycket bättre med det hela :)
Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg
ALEA IACTA EST
Det kan vara riktigt skönt..att få gråta ibland..
Senast jag grät var tidigare i dag, är rätt blödig. Såg en repris av möte med det okända. Om en japansk flicka som föräldrarna ville komma i kontakt med.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Rörd..och berörd till tårar..blir vi nog alla ibland..
Jag har ganska lätt för att gråta, och nu sist var det för att min pojkvän mådde dåligt. Är väldigt blödig av mig!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Igår.. första gången jag tillät mig själv på länge..
Det var länge sedan… Tror inte jag gråtit i år.

I tisdags, för att det kändes som att mitt ex ska hålla på hela jävla tiden för göra sig påmind. Och ska lägga sig i, och bry sig. Hallå? Jag är något som är hans förflutna
Att han inte kan låta mig vara i fred och lägga ner tid och energi på sin flickvän han har istället…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Igår kväll, först när jag skrattade med mina vänner tills tårarna sprutade, och sedan några timmar senare för att jag mådde allmänt dåligt.
/Isa