Skratt..
Jag skrattade senast igår när jag och min pojkvän hade en lite hetsig diskussion
Skratt betyder jättemycket, att kunna skratta och ha humor är viktigt tycker jag. Ett gott skratt förlänger livet 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Senast jag skrattade riktigt hjärtligt(som jag minns just nu) var förra fredagen, alltså innan lovet med min klasskompis.
Skratt betyder väldigt mycket för mig "Ett gott skratt förlänger livet" det tror jag på till 100% :) Jag älskar att skratta med dem jag tycker om :)
Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg
ALEA IACTA EST
Knepigt - men jag kom på i natt att jag skulle skapa en egen tråd med det som jag tycker e jättekul & får mig att skratta rejält - vilket tyvärr inte sker särskilt ofta.
Det tog bara ngr timmar så kommer det en tråd om skratt - så nu kommer min tråd om läkargrodor. Få se om ni gillar den?
/L
Jag skrattar dagligen. Kan inte göra annat när man bor ihop med en man som min
Han får mig alltid på gott humör. Han är en tokstolle.
/Maria
# 4
Tror din man är lite som min..en härlig tokstolle som får en på gott humör, vilken tid på dygnet det än är..
# 3
Kanske var det tankeöverföring..men kul var det..
#5 Jag gillar stolliga människor. Det händer liksom grejer runt dem hela tiden
/Maria
# 6
Tröttnar du aldrig på stoj då ? Det måste jag erkänna att jag gör, om det blir för mycket. Lagom är bäst..
Sisa, jo visst kan jag hålla med om att lagom är bäst.
/Maria
# 8

Jag skrattade alldeles nyss och jag skrattar varje dag men jag kan också gråta samma dag 
I Fredags skrattade jag o mamma gott, hon hade bestämt sig för att komma och hjälpa mig med lite grejer. På kvällen innan hon ska lägga sig så får hon låna ett rosa nattlinne av mig. Sedan så följde jag efter henne på toa för hon skulle kissa. Men hon tände inte lampan och inte jag heller, jag sköt av några bilder med kameran och när vi sedan tittade på dem skrattade vi så vi håll på att kissa på oss.
Sedan på Lördag, för mamma hade kommit på hur jag ska ha det i klädkammaren. Vi satt i bilen när hon förklarade, så sa hon: Äsch jag kan visa när vi kommer hem sedan. Det blev knäpp tyst. Så började vi prata om något annat. Sedan fäller jag kommentaren väldigt allvarlig och blicken ut genom vidrutan: Mamma, annars kan du ju visa mig när vi kommer hem. . .
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
# 11
Härligt berättat..så fint..
Alla har väl en dålig dag på jobbet…
- De har hatt en dårlig dag på jobben
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3895034.ece
…vissa en sämre än andra (bidbevis).
/L
Skratt betyder mycket, jag älskar att skratta och har hänt att jag har skrattat och gråtit samtidigt (måste se och låta roligt haha) :D Mina djur, vänner och pojkvän får mig att skratta och mycket annat:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hmm..bra fråga
Någon gång förra veckan kanske när jag läste något komiskt.
Å, det var alldeles nyligen. En arbetskamrat sa något roligt och jag lade av ett gapskratt. Jag skrattar mycket på jobbet!
Idag med en av mina lärare
/Isa
Minns inte :-/
/L
Jag har skrattat idag, jag skrattar ofta åt mig själv d.f.a jag är ganska så tokig.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
# 19
Du verkar vara en härlig människa..full av humor..
Jo jag har en del att bära på, men jag kan bli lite trist i längen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland