Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett04-kärlek
Läst 1472 ggr
[Sisa]
0

Julen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur vill Ni att julen ska se ut..vilka förväntningar har Ni ?

Skogselva
0

Inte så noga med julen egentligen, gillar ju julklapparna, men dekorationerna och maten njae… Men jag har hittat ett nytt recept att krydda revbenen med, så det ser jag framemot, precis som den gravade laxen *mums*. Dessa två saker är det enda jag äter på julbordet.

Jag bryr mig inte så mycket om ifall den blir perfekt eller inte, en lyckad jul för mig är inte att maten blivit minitiöst perfekt eller att pyntet är det senaste.

Det är en heldag med familjen (aftonen firar vi för oss själva så åker vi runt till släkten dagarna efter), vi sitter i vardagsrummet och har nog egentligen rätt tråkigt för ingen kan med att sätta på teven, och jag är helt hypnotiserad av paketen under granen, men det är nog ganska perfekt egentligen i sin operfekthet och det är min förväntning på julen.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Fridaaaa
0

Vill ha en lugn jul, vilket det inte kommer att bli, det vet jag redan nu :) För på förmiddagen ska vi vara hos svärmor,styvsvärfar (eller vad man ska kalla det? Min pojkväns styvpappa), hans 4åriga tvillingsmåsyskon, hans 15åriga lillasyster och hans storebror, hans storasyster och hennes 3 barn (4,5år, 3,5år och 4 månader). plus min pojkväns pappa xD Så INGEN lugn och ro, sedan köra till mina föräldrar och fira eftermiddagen där, med kalle anka, mat, julklappsutdelning :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mia
0

Jag hoppas att jag får en lugn och fridfull jul utan alkohol och där alla kan samsas och vara glada Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Sisa]
0

# 3

Det hoppas jag med, att Du får..Kyss

Fridaaaa
0

#3 Ultimata julen:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mia
0

#4 Tack! Det värmer Kyss Hoppas du också får det!
#5 Ja eller hur Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.