Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett06-om-sajten-ifokus
Läst 1683 ggr
kerstinjo
0

Vem är jag?

Många känner mig kanske sedan tidigare?

Jag är Medarbetare på två tunga sajter, Beroenden och Psykologi. Speciellt Beroendesajten är något, som ligger mig varmt om hjärtat.

Men det behövs glädje, självkänsla, möjlighet att utvecklas, helt enkelt att må bra för att få ett liv med livskvalitet och att kunna gå vidare i livet.

Om jag säger att jag är mormor till fyra barnbarn, så borde det kanske avslöja lite om min ålder? Mia vet. Glad

Jag jobbar en hel del med palliativ vård (vård i livets slutskede), ett jobb som jag älskar. Tungt? Javisst, men det ger så otroligt mycket tillbaka. Det kan t.o.m. ge glädje och tacksamhet.

Jag har ett beroende bakom mig och har väl sett det mesta av livets avigsidor.

Men, idag är jag tacksam. Jag kan inte göra något ogjort, men kan jag förmedla lite av den glädje jag har fått in i mitt liv, så gör jag det så gärna.

Jag älskar livet på landet och skulle egentligen trivas bäst där. Djur och natur är en lenande källa för mig.

Hela mitt liv har kantats av hundar och jag kan inte tänka mig ett liv utan hund. Just nu bor en labbekille hos oss, en underbar kille som snart fyller tre år.

Fråga på bara om ni vill veta mer!

Kerstin 

Mia
0

Kul att du presenterade dig! Som ni kanske förstår är Kerstin numera också Medarbetare här på Självkänsla, något som jag är mycket glad över. Tror att Kerstin kommer att tillföra sajten mycket!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Fridaaaa
0

Kul att du har presenterat dig :)
Roligt! ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.