OT - tråd v.6
Hej alla!
Tänkte vi kunde börja med ot - trådar igen lite då och då. Ett bra sätt för oss att prata om allt och inget! 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jag sitter här framför datorn och är hungrig så funderar på att ordna något att äta..
Har haft en bra dag också förutom snöstormen som inte var rolig att gå ut i..
Bra med ot-tråd här med!
Tjattrar med en som inte vill erkänna att hon har fel! Vet att jag själv kan vara sån ibland men hon fattar verkligen inte nu att HON har fel.
Ska snart sova:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sova ska jag med snart. Sitter här en stund, så intressant att läsa era inlägg! Tänk att man kan få så fina vänner i den här burken..ibland önskar man det vore på riktigt..tror vi skulle ha riktigt trevligt tillsammans och massor att prata om..
Nu ere bara en vecka kvar - peppar, peppar.
/L
#3 Så fint sagt Sisa! Du är en väldigt fin vän. Jag tror också vi hade haft trevligt, tillsvidare får vi ha trevligt tillsammans på sajten 
Idag har jag varit ute med vännerna och kollat på second hand affärer och köpt en skohylla och även leksaker till min älskade katt. Nu har jag också städat hela lägenheten.. Ikväll blir det filmmys!
Är trött. Ikväll blir det en massa mys :D
Fråga, vad står OT för?
Varje dag lär man sig något nytt…
#7 Utanför ämnet :D Fast på engelska:P
Hm, O bordet ju står för Out of men T? Context och subject används ju ibland som vi använder ämne…?
#0 Tropic tror jag det står för:P
#9 Out of topic står det för! 
Trött är jag idag..hade främmande till sent inatt. Men det är roligt det med. En lugn söndag, sitter och kollar era inlägg, ska snart ordna med middag..eller kanske det blir snabbmat! Sen är det nog TV:n som gäller..
Härlig tråd..vad gör Ni ? 
Jag har precis unnat mig en tidning, cosmopolitan heter den.. Intressant läsning faktiskt! Nu ska jag börja laga mat, köttfärslimpa blir det här.. Vad blir det hos dig Sisa?
Storstädat i "djurrummet" som jag har inne, badat 2 marsvin mm :D
Nu har ja bestämt vilken av resp. tvättmaskin & glassmaskin jag ska köpa.
Hm…..ordet glassmaskin innehåller order smask ;-)
Väntar nu bara på att Intel ska få ut felfria moderkortskretsar (men det tar tydligen ett par mån….grrrrrr) - så ska ja plocka ihop en fräschare dator.
/L
#15 Min lillebror fick en glassmaskin i jultidningarna, jättedålig!
# 13
Här blev det Hämtpizza! Bekvämt och gott!
Ha en skön kväll alla! 
#16 - Resultatet beror allt på vilken maskin det handlar om åxå ;-)
/L