Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1687 ggr
Mia
0

OT - Tråd v.7

Hej alla! Tycker vi fortsätter med ot - trådarna? Glad

Idag har jag haft en föreläsning i skolan om emotioner och övertygelser - det var jätteintressant och många skratt fick vi oss. Efter det har jag tvättat, så grymt tråkigt! Är snart färdig iallafall, skönt! Sen blir det att laga middag. Vad händer hos er?

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Sisa]
0

Hej Mia..och ni andra!

Jag har varit och handlat..usch! På eftermiddagen hade jag besök i trädgården av två rådjur. Då skar jag upp en massa frukt och grönsaker och var ut med till dom..hoppas dom blev mätta. Rådjuren har det inte lätt denna vinter..dom kommer varje dag och vill ha mat!

Imorgon ska jag resa bort..blir borta en vecka och kommer att sakna Er..

Ha det gott och ta hand om er!  Kram Kyss

Mia
0

Åh, rådjur är så fina! Vad snällt av dig att ge dem mat, det uppskattade dem säkert. Jag såg en katt som sprang förbi här innan, den sprang in på en altan så jag vet inte om den tillhör den som bor där eller inte.. Sånt är så hemskt, ifall den nu inte bor där.

Åh vad skönt att resa bort! Får man fråga vart du ska? Ha de så underbart iallafall och jag kommer sakna dig! Kraaam Kyss

Fridaaaa
0

Varit en ganska bra dag, dem ringde och ville att jag skulle jobba imorgon, bra med extra pengar, är nog en bra månad denna månaden:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kerstinjo
0

Är bjuden på middag på Kråks Värdshus!

Kerstin 

Mia
0

Idag har jag bokat in mig på ett träningspass, ska bli spännande! Annars vet jag inte vad som händer, springer omkring här hemma och plockar lite Glad Är sugen på att åka in till stan men måste spara pengar!

Mia
0

Har precis kommit hem ifrån träningspasset - fy tusan så jobbigt det var! Det kändes verkligen att man levde.. Men jag är stolt för att jag klarade av det Glad

Fridaaaa
0

#6 Bra jobbat!

Jobbade idag, var jätteroligt!:)
Fått tag i en bra billig stor innebur till ena paret marsvin!:D

Mia
0

#7 Tack!

Min katt kastrerades idag och allting gick bra, han är envis som tusan och skulle gå fast han trillade hela tiden. Han har sovit rätt mycket och nu har han börjat upptäcka att man kan tvätta såret, jobbigt att dem inte ger en trattar längre! Kan ju inte hålla koll på honom varje minut..

Fridaaaa
0

#8 Findus blev kastrerad för ca 3 veckor sedan, och han skulle med gå fast han vinglade hehe fast han tvättade bara såret kanske 2-3 ggr, men då sa jag ifrån till han sedan gjorde han inte det mer.

[Lisake]
0

Oj vad dagen har gått fort idag,och inget märkvärdigt har gjorts.bara slappat och tagit det lugnt.men det är bara så härligt att ta igen sig!Glad

Fridaaaa
0

magsjuk :S

Mia
0

#10 Vad skönt att slappa!

Jag har pluggat idag, igår gick plugget bara skit men idag gick det betydligt bättre. Dock är det väl inte så bra skrivit men det får duga. Har dessutom städat igenom hela lägenheten, plockat undan, diskat och allt möjligt man kan göra.. haha.