Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 13-självhjälp
Läst 3268 ggr
Allamej
0

Positivt tänkande

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon börjar jag och min syster på en utmaning som går ut på att vi har var sitt armband (jag gör dom) och varje gång som man tänker en negativ tanke så måste man byta handled som armbandet sitter på.

Målet är att armbandet ska få sitta på samma handled i 3 veckor

Detta kommer att öka självkänslan och ge god karma

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mia
0

vilken fin tanke! Glad Hoppas att ni lyckas.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Maria
0

Vilken rolig idéGlad

/Maria

[Lisake]
0

Härligt,lycka till!Glad

[Sisa]
0

Lycka till!  Jättemycket..Kyss

kerstinjo
0

Vilen härlig grej!!! Det kommer att få er att tänka efter.

Väntar med spänning på resultatet.

Kerstin 

Mia
0

Håller med Kerstin, hoppas att du kan presentera resultatet här!! Glad

Allamej
0

Jag har än så länge klarat mig :) syster fick byta handled då hon tyckte att hon tänkte negativt på skoj… men även om det ska vara på skoj så finns det alltid ett frö av sanning i det

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

kerstinjo
0

#7 Jag tycker att det ni gör är en toppengrej och att ni måste byta handled om ni tänker negativt.

De här armbanden skulle du kunna sälja här.Glad

Kerstin 

Allamej
0

Skulle gladerligen göra det :) Men man måste veta vad man ger sig in på, det är en omställningsprocess som kan ta ett tag

Mia
0

#9 Visst är det det! Självkänsla är ett enormt jobb och man måste jobba aktivt med den varje dag.

Hur går det för er?

Allamej
0

Upp och ner, men framåt trots allt:)

Mia
0

#11 Vad skoj att det går framåt!

Funderar på att göra något liknande själv, jag brukar vara dålig på att fokusera på positiva tankar.