Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 08-personliga-berättelser
Läst 1469 ggr
[Lisake]
0

Obearbetade minnen

Härom dagen så började jag att bearbeta rad händelser i livets olika livsskeenden.som jag har skuffat undan och betraktat som nonsens,men av olika anledningar gång på gång kommit tillbaka i mina tankar och gnagt i mig.

Valde att möta mig själv i olika åldrar,från skolan och framåt.frågade och fick svar,förlät mig själv och slutligen kramade om mig själv och kunde gå vidare.det kändes så verkligt och så underbart att reda upp sina tidigare år och kunna lämna dåtiden bearbetat.Det finns mer att bearbeta men det är en början på någonting.

Sanna Edin skrev ett passande citat:

Det vackraste du kan göra är att bli vän med dig själv.Glad

simudainkain
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Japp och grattis, har nu tagit hjälp i denna process. Fått höra att jag inte ska göra allt själv.

En helhetsterapeut med kroppsliga och andliga perspektivet hade ett paket med tre sessioner för "lite skjuts i livet".

Var där första gången i måndag. Kändes mycket skönt efteråt. På måndag ska vi göra regression genom djupavslappning för att nå de mest dolda minnena.

Vill ha ett nytt liv och mer självkänsla!

Får stöd framåt i den processen tack vare bland annat denna sajt.

Tack Mia, Lisa, Frida och alla andra. Flört

simudainkain
0

Japp och grattis, har nu tagit hjälp i denna process. Fått höra att jag inte ska göra allt själv.

En helhetsterapeut med kroppsliga och andliga perspektivet hade ett paket med tre sessioner för "lite skjuts i livet".

Var där första gången i måndag. Kändes mycket skönt efteråt. På måndag ska vi göra regression genom djupavslappning för att nå de mest dolda minnena.

Vill ha ett nytt liv och mer självkänsla!

Får stöd framåt i den processen tack vare bland annat denna sajt.

Tack Mia, Lisa, Frida och alla andra. Flört

[Lisake]
0

#1 Vad bra att du tar hjälp om du känner för det och lycka till.Flört

simudainkain
0

#3 Tack LisaFlört