Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett01-allmänt
Läst 1494 ggr
[Lisake]
0

Dagdrömma

Brukar ni dagdrömma.själv är jag spesisk på det så fort jag slår på Tven och ska se någonting intressant,så är jag i drömmarnas land.

Ibland händer det mig också ihop med andra människor att jag försvinner bort.kan kanske bero på att ämnet inte var så intressant.ObestämdSkrattande

simudainkain
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är en fenomenal dagdrömmare till, Flört.

Mia
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Man kan väl säga att jag är en dagdrömmare, men jag dagdrömmer om sådant som är möjligt bara jag själv vill. Ibland kan jag dagdrömma om saker jag vill ska hända men som jag inte riktigt kan styra över själv.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Lisake]
0

Mina dagdrömmar kommer jag inte ihåg så mycket av.är väl en form av avkoppling för att ta igen sig.

Skogselva
0

Jupp, tar inte mycket för att stjäla min uppmärksamhet. Vinden som dansar med de nyknopande trädgrenarna, en blå himmel med fluffiga moln, solsken… Ser jag detta i skolan glömmer jag allt annat och föreställer mig hur härligt det är att vara ute i allt detta, kan till och med börja flina som ett fån åt till synes ingenting - men då är det ju dessa saker som jag har fått syn på.

I mer kontrollerad form dagdrömmer jag om mina berättelser (skriver ju en del) och då är det ju som att spela upp en film inne i huvudet. Det roar mig mycket, bland annat på en tråkig tågresa.

Dagdrömmar nästan hela tiden, men ibland, ibland, i kontrollerad form. Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Emmisan
0

Jag dagdrömmer ibland så jag tror det blir verklighet, haha! Vet inte hur många gånger jag tror någonting hänt eller något blivit sagt när det visat sig att det var mina drömmar det kom ifrån. Inget annat än härligt Skrattande

Mvh Emma Tange