Din dag
Om du har en ledig dag utan en massa måsten, vad gör du då för
att må riktigt bra ?
Själv så badar jag i 1-2 timmar, gärna med lite doftljus.
Och så är det skönt att ligga och läsa. Hur många böcker som har
flutit omkring i vattnet när jag vaknat vet jag inte, men de är i alla
fall oläsbara
Och sedan så blir det min varma, goa morgonrock halva dagen.
Hur ser Din dag ut ?
Jag planerar då ingenting speciellt utan tar dagen som den kommer.är ofta ute i naturen som är så inspirerande och rogivande.
Känner jag för att läsa en bok så gör jag det.
#0 Det där med att läsa böcker i badet är inte så lyckat.

Jag har inte varit med om en sån dag på evigheter så kommer inte riktigt ihåg haha. Men jag skulle nog bara ta det lugnt träffa vänner, sola, bada, läsa nån bok, ge mig ut och fota eller någe liknande skulle jag tro
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Jag älskar att klä på mig bekväma (dock oftast fula, haha) kläder, sätta mig på min damcykel och cykla milen runt sjön… Otroligt fin natur och härlig luft. Självklart med Coldplay i öronen!
Mvh Emma Tange
Åh vill med kunna bada, men har bara dusch :/
Jag brukar sitta vid datorn och spela eller så ligger jag & gosar med djuren :)
Då mår jag bra! 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag skriver eller ser på film. Gillar att läsa, men gör det väldigt sällan, tyvärr… för jag har svårt att inte köpa mängder med böcker. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag sover länge, sen lyssnar jag oftast på musik och läser och skriver fanfics. Är inne stort sett hela dagen x3 Jag är osocial.. XD
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/