Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett13-självhjälp
Läst 1268 ggr
stina63
0

Se er dröm framför er

Något som jag fick lära mig av en kvinna för ex antal år sen. Är att man kan affirmera de man vill uppnå. De fungerar väldigt bra.

Fundera på vad du vill göra och vill ha. kan vara stärka sin självkänsla till att möta kärleken eller ny bil kanske. Ställ frågan till dej högt.

Sätt dej eller lägg dej bekvämt och blunda

Försök att se dej själva framför dig som i en film.

Se de du vill uppnå. Vill du möta kärleken så Se hur du möter en man eller kvinna.  Vill du ha en bil så se bilen framför dig.

När du ha gjort detta och sett de framför dig Ska du avluta de. Hur du möter kärleken, Får nytt jobb. Bra betyd i skolan. Klarar av det mesta. Att du vågar stå prata framför  klassen. Ja Vad det nu är ni vill ha och uppnå.

Sen när du har avslutat de så Ska du inte tänka på detta sen, Utan lev som du har gjort innan,

Sen gör du om detta igen. Samma tid samma dag i veckan fyra gånger.

Så om det är en måndag klockan 16 ska du göra detta varje måndag klockan 16 fyra gånger.

Sen kommer du märka något som kommer hända dej.
OM det skulle vara så att inget har hänt så gör om det igen. Men vänta i fyra vecko innan du gör om detta affirmationen

Lycka till, För mej så fungerade det,

Kyss

stina63
0

Missade att skriva Att man ska inte tänka att jag vill ha en viss sots bil eller färg på bilen. Inte hur kärleken ska se ut. För då slår det inte in alls.
Utan se bara en bil framför er. Se en man elle kvinna inte hur dom er ut.

Detta är väldigt viktigt just för att få det slå in Kyss