Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett09-positivt-negativt
Läst 1476 ggr
Mia
0

Negativa tråden Juni

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

{#emotions_dlg.frown}

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0

Att det är problem med min flytt {#emotions_dlg.frown}

Flamman1
0

Känns som att det kommer bli en lång helg (idag till på måndag) :(

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

Fridaaaa
0

Sur att folk man skickar in jobbansökan till inte ens kan svara om man får det eller inte! Less på sånt :/ Less på att gå hemma med :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Flamman1
0

Ska göra klart ett arbete som kan ändra mitt slutbetyg till MVG och så vill inte den är word pogram göra som jag vill utan ska ha rubriken mitt på pappret och inte högst upp så jag inte kan göra klart arbetet

Flamman1
0

Vaknar av att jag hostar senare märker jag att hostan sitter i lungorna :/ inge kul det här och så ska man åka iväg på släktkallas

KaiPon
0

Kom inte in på folkhögskolan jag sökte till, och har smått ångest över att jag inte verkar få nån plats alls. Jag behöver det för att få fullständiga gymnasiebetyg. Rynkar på näsan Men får hålla tummarna till att jag får nån plats om jag så måste bo på skolan. Obestämd

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Fridaaaa
0

#6 Redan fått reda på det? Vanlig högskola får man inte reda på förrän mitten av juli….

KaiPon
0

Yeah fick reda på det förra veckan tror jag.. Rynkar på näsan

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Fridaaaa
0

#8 Okej, jag får vänta till mitten av juli på mitt svar från högskola.

Flamman1
0

Nästan alla skolar slutar skolan idag så slutar jag på måndag ist :(

Karmatarerskanise
0

Irriterad på hjärnlösa patrask.

Fridaaaa
0

#10 Här nere flyttande sölvesborgs gymnasie skola (furulundskolan) fram sitt till den 17e tack vare sweden rock, och min lillebror slutar med den 17e (han går på grunskolan). Men många fick sommarlov nu i veckan ja…

Regnet ÖSER ner till och från, regnat sedan igår kväl…

Flamman1
0

Blir så trött på alla som tjatar på mig att jag äter för lite att jag svälter mig själv osv… Jag äter när jag är HUNGRIG inte bara för att äta. Ingen fattar hur jobbigt det är för mig att jämt höra att jag äter för lite att jag måste äta. Jag äter när jag är hungrig förstår inte varför jag ska äta när jag inte är det för då käns det bara som att jag kommer spy. Är verkligen skit trött på att jämt få höra det här.

Allt detta tjat leder bara till att jag mindre och mindre trivs i min famlij, då nån påpeckar att jag äter lite så ska dom haka på det direkt och hålla med…

Fridaaaa
0

#13 Dem vill bara ditt egna bästa, äta måste man, även om man inte är hungrig, annars fungerar inte kroppen som den ska. Vilket kan leda till aneroxia och andra förljdsjukdomar på det. Så dem tjatar just för att dem inte vill att du ska bli sjuk.

Flamman1
0

#14 Men jag har alltid ätit när jag är hungrig och jag är mår bra för det. Jag mår bara dåligt när på ska tjata på mig.

[Lisake]
0

#15 Det är bra med regelbundna måltider och mellanmål.det är bättre att äta lite mellan varven.kroppen mår väl av det,än att äta enbart när man är hungrig då är det lätt hänt att man slarvar med maten,så är det för mig iaf.

Flamman1
0

#16 Jag äter regelbundet eller iaf försöker men det är det att dom tycker att när jag äter så äter jag för lite varje gång vi äter tsm hela familjen så tjatar dom på mig att äta med även fast jag är mät och verkligen inte kan äta mer

BuxXum
0

Jag saknar en man jag typ älskar nått så in i ------- men knappt vet någonting om. Jag har gjort bort mig något enormt men kan inte glömma honom! Detta driver mig till vansinne…

Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg

ALEA IACTA EST

[Lisake]
0

#18 Det löser nog med tiden ska du få se.

BuxXum
0

#19 Förhoppningsvis, men jag har varit med om liknande förut. Det har inte löst sig förrän tre år efter. :O Hehe

ALEA IACTA EST

[Lisake]
0

Då får du vänta i tre år till kanske.Skrattande

BuxXum
0

#21 Haha ja, det är det jag är rädd för :P

ALEA IACTA EST

Flamman1
0

Känner mig som en zombi går upp på morgonen åker och jobbar åker hem somnar på bussen kommer hem går och lägger mig framför tvn och somnar vaknar äter lite och går och lägger mig igen. Det är sjukt gör ju typ inget på jobbet så varför ska jag vara så trött? Är ju inte det efter en skoldag

Mia
0

Negativt är allt jobb, hinner knappt träffa vänner ju..