Inte på topp direkt"/
Har sökt en ny utbildning då det inte funkade med den förra.
det funkade inte med penfligen och det skedde två dödsfall inom min familj på två månader. Och det har resulterat att jag endast klarade 11 högskolepoäng av 60.
Söktye ny utbildnignen för att börja om på nytt och även för att den utbildningen verkar vara den "perfekta" utbildeningen :) kom på 8 reserv så jag ahr ganska står möjlighet att komma in.
Men jag är så orolig att jag inte kommer få bidrag från CSN för att det gick så dåligt på min förra utbildning.
Min sambo säger att jag ska lugna ner mig att jag bara behöver ta det lugnt så kommer allt lösa.
Kan tyvärr inte hjälpa att jag ärt så orolig och nervig. Vill verkligen inte få avslag från CSN.
Kände mest att jag behövde skriva av mig.
Tackar den som orkade läsa:)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Jag försår din oro. Även jag har hört att det kan vara svårt att få CSNlån igen om man fått dåliga reslutat sedan innan. Jag hoppas att det löser sig för dig!
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Det hoppas jag med "/ Tycker väl att dom borde ha lite medkänsla .
Mvh Amanda
Jo, det kan man ju verkligen tycka att de borde ha! Har ingen aning om hur de ser på sådana händelser.. 
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Jag vet inte :S
Det enda jag ahr hört är att dom brukar vara snälla när det gäller första året. Men men, jag får hoppas på det bästa..
Mvh Amanda
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Man kan få CSN igen även om man har haft dåliga resultat sedan innan, jag har flera studiekamrater som inte har klarat av vissa kurser och då inte fått CSN, men sedan sökt om och fått nytt CSN. Så ge inte upp! Dem vännerna skrev ett speciellt brev till CSN, men det kanske inte du behöver göra? Förstår absolut att du är orolig och nervös, men det brukar oftast lösa sig så försök att inte tänka så mycket på det och gör andra roliga saker som får dig på andra tankar så länge 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
#5 Får hoppas att det går bra^^
Du går väl på BTH Karlskrona? Har dom ett bra bibliotek? ^^
Mvh Amanda