Skryttråden
Jag tänkte att vi kunde prova på att ha en så kallad skryttråd. Alldeles för många människor vågar inte skryta eftersom det anses fult att skryta, det är dags att vända på det! Ibland är det hur härligt som helst att kunna berätta för andra om varför man är så duktig och det stärker ens självförtroende, så därför kan ni få skryta hur mycket ni vill i denna tråden!
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Imorgon har jag överlevt mitt första år på högskolan! Jag har klarat av ALLA kurser hittils och har inte behövt komplettera något!! Fyy vad jag är duktig 
Jag är jätteduktig som för 4 månader sedan opererades för en hjärntumör som visade sig vara elakartad och 6 veckor senare en akut blindtarmsinflammation. Jag har genomgått strålbehandling och är jättestolt för att jag ska börja jobba igen nu i sommar
/Maria
#2 Otroligt starkt av dig!!
#3 Tack
/Maria
Jag fick just veta att jag vunnit ett specialpris i CAN's skrivartävling:D
Dessutom ska jag vara med i radio för andra gången på två veckor i morgon och kommentera tysklands kärnkraftsmål!
Dessutom ska jag (avlönat) skriva ett tvåsidigt reportage till lokaltidningen ang Metaltown!
#5,6 Åh så roligt! Hejja dig 
#7 Tack:D
Jag fick veta idag att jag har vunnit en pärltävling, andra gången hos samma butik! :)
Dock kan jag inte prissätta det eftersom jag inte har en susning om hur lång tid det tog… längre än jag kan minnas iaf… Några tips?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#9 Åh, så vackra
/Maria
Tackar :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag fick VG i engelska B trots att jag trodde jag skulle få G!
Jag kan allt inför NK-provet om en halvtimme!
Jag tror jag spikade mina två småföretagandeprov jag gjorde idag och igår!
Jättefina smycken! Har dock inget tips på vad du ska ta betalt..
Jag fick jobbet att vara volontär på Metaltown! Är så sjukt glad, hoppas på att jag kan se mitt älskade KoRn för andra gången. 
#13 grattis! Jag ska fota då kanske vi ses:)
Jag har för övrigt dessutom världens absolut bästa och finaste pojkvän! Den ni!
#14 Absolut! Hade varit jätteroligt 
#15 :)
#16 Hittar nog inte ens till festivalområdet så det ska nog bli kul, haha!
#17 haha men man åker ju bussarna!
Jag fick beröm av tatueraren när jag gjorde min andra tatuering i torsdags 
Har dammsugat hallen och badrummet samt moppat dem 2 rummen :) Och tvättat! :D Känner mig stolt som fick tummarna ur att göra det!
Sedan ska jag troligtvis sova helt själv i natt (andra gången i mitt liv, alltid haft någon person i huset, hos mina föräldrar eller hos killen), så är lite nervös över det men ska klara det!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har blivit tillfrågad att publicera en instruktion i europas största pärltidning! Fortfarande i chock
Bara för att jag hittade den här tråden och aldrig har fått säga det högt, men fyfan vad jag är bra! :)
Just nu vet jag dock inte varför jag tycker det, tror det är sommaren som spökar. Hoppas alla andra också mår bra av sommaren.
you can't face the problem, if the problem is your face……

Tänkte skrytta lite bara för att xD
Fick 1000kr idag av skolan tack vare att jag vann mattetävlingen och kom trea med min novell :D
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
tja, bara för att mata in lite positiv bekräftelse, då dåh.. ;)
Har massor jag är stolt över, egentligen.. Dock måste man stanna upp och söka efter dom, tänka dom och ta till sig känslan av stolthet och glädje. Det har jag väldigt svårt för.. (se, kan inte ens skriva något bra, utan att först mata in något negativt..)
Men. Jag är stolt över att jag är den jag är. Över den jag är på väg att bli.
Stolt över att ha burit och fött fyra underbara barn till världen.
Solt, tacksam, över min trassliga bakgrund, att jag kan se den som utvecklande i stället för att må dåligt av den.
Stolt över att jag äntligen försöker göra något av mitt liv (går hos psykolog för att komma ur medberoenderoll och återvinna självkänslan och hitta mitt jag)
Solt över att jag återupptagit min älskade träning som försakats så länge.
Stolt över min lekamen som återhämtar sig så otroligt bra efter varje graviditet.
Stolt över mitt beslut att återigen sluta röka, men denna gången inte börja röka igen.
Finns massa mer, men dessa är nog det som jag oftast tänker på.
// TokMuLLe
"Det finns alltid ett val till"
Jag är så stolt över mig själv för att..
..jag är så bra på engelska 
..jag har så fina naglar och nagelband men de flesta i min omgivning har ovårdade och "fula" naglar
..jag har ett fint leende
..jag har fina läppar som jag gillar jättemkt 
..jag är längre än de flesta av mina kompisar!
..jag har sjukt fint hår!
Alright, nu så fick jag ut det, haha 
Duktiga ni är på att skryta och visst känns det bra efteråt? Fyll på med fler saker ni kommer på!! 

jag e så sjukt populär bland killarna nu så jag knappt vet vad som hänt hehe..
Jag är oerhört stolt över mig själv som nu gått ner 32 kg!! :-)
måste få skryta med att ha världens mest underbara gubbe och vänner och barn, just i dag, och alltid!!
// TokMuLLe
#28: WOW!! Högeligen imponerad!!!
// TokMuLLe
Stolt över mig själv som gick 5 km igår på endast 40 min :)
#32 Åh avis jag blir, vill med kunna äta vad jag vill utan att gå upp ;)
Jo, men å andra sidan på grund av detta så blir ju motionen lidande, så 5 km tar inte 40 minuter för mig, snarare 1.5 timme ;)
#34 Aha okej, motion är ju med viktigt så :)
Precis :)
Så duktiga ni är som motionerar har er, SJälv är jag inte den som motionerar, Men jag cyklar dagligen nästan varje dag året om.
jag tycker att jag var duktig som åkte till gotland på cykelsemester, cyklade mellan 1,5 - 8,5 mil per dag! sammanlagt lite över 30 mil :)
sedan är jag stolt över att jag drog mig ur landslaget och en gruppen för extra resurser för vm 2015. trivdes inte i landslagsgruppen och har alldeles för lite tid för "team 2015" det hade ju blivit en massa träningläger att åka på mm. och egentligen har jag inte tid.
ni kanke tycker att det låter sjukt att jag frivilligt drog mig ur svenska landslaget, men det är inte helt omöjligt att jag blir tillfrågad i framtiden. :) herregud, jag har hela livet på mig ju!
och jag måste säga: det känns otroligt skönt att inte ha en massa krav på sig! jag känner mig nu som en fri individ, som kan styra mitt eget liv! jag tackar mig själv för att jag tog det initsiativet! tack!
idag kom en gnällig gubbe in på jobbet och gnällde på mig för att jag inte kunde hjälpa honom utan att fråga och sade "jag jobbar med service, och istället för att bara sitta där när du inte har kunder så borde du gå i butiken och titta så du vet vad som finns när kunden kommer och frågar" (jag kan säga att jag hade gått MÅNGA varv i butiken) jag sa till mig själv: strunt i det, du gör det bra redan! (självklart kan jag bil bättre) det är inget värt att lägga energi på!
jo jag ska ju självklart ha lärt mig vad varenda lilla krokjävel + miljoner andra grejer som finns i en byggvaruhandel kallas, efter att ha jobbat 2 veckor. :S
när jag var där första dagen så sa min arbetsgivare: jag räknar inte med att du hinner lära dig allt över sommaren, det är omöjligt att du skulle hinna det!
jag tycker att jag kan mycket redan! och jag trivs på jobbet! jag har världens bästa arbetskolegor! och om min arbetsgivare inte tyckte att jag klarade det bra så skulle han ju inte ge mig fler uppg. fick tex en jobbtelefon igår, så jag kan hjälpa kunder per telefon oxå. :)
Härligt med allt skryyyt! Jag är skitduktig som har jobbat på i flera veckor och dessutom har jag räddat en kattunge ifrån avlivning!
JAg tog mig själv på allvar och berättade att jag är livrädd för tandläkare, fick då en lugnande medicin och resten är historia :D
Vågade även berätta för mina föräldrar hur jag mår mm. Så jäkla stolt över mig att jag inte avrit negativ till nått sedan dess. Är så lycklig nu :D
Mvh Emma Tange
Jag är så jäkla duktig på träningen!
Jag har aldrig vågat erkänna det för mig själv. Men jag duger som jag är. Jag har fina ansiktsdrag, lagom med kurvor och fina ögon!
Jag är modig som faktiskt vågade raka sidecut på mig själv och trivs dessutom i det. Folk får säga vad de vill men jag älskar min sidecut!
#42 Härligt!! Blir så glad av att läsa det 
jag har bambiögon och milslånga ögonfransar ;) Jag har ett äkta skratt och stor snygg rumpa :D Och kurvor! Dessutom är jag glad att jag lyckats komma dit jag är och kämpat så mycket trots mina stora koncentrationssvårigheter :)
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
Jag var grym på arbetsintervjun och fick jobbet! Utbildning på torsdag 
#45 grattis :D
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
1. Jag älskar att skriva noveller och jag tycker jag är väldigt bra på att skriva! Jag får ofta beröm från kompisar och lärare som läser det och ofta tycker de att jag ska skicka in dem till någon tävling! :)
2. Jag är väldigt bra på att fota och älskar även det!
3. Jag sjunger bra.
4. Jag har slutat att skära mig, även fast hag har velat och tänkt tanken så har jag stått emot!
5. Jag älskar psykologi och livsfilosofier och jag känner att jag har en väldigt stark inblick i det mesta och kan sätta mig in i andras situationer.
6. Jag är både en bra lyssnare och en bra talare!
Kan nog fortsätta men någonstanns får väl gränsen gå. ;)
7. Jag är bra på att skryta! ;) Haha!
Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg
ALEA IACTA EST
Jag är grym på o rida! Jag var just på ridläger med folk som ridit i över 10 år och man märkte enorm skillnad mellan mig och dom, jag har ridit i snart 5 år. Jag erkände äntligen för mig själv att jag har en bra ridkänsla osv. samt fick mycket beröm och snälla ord om min ridning. :D
Mvh Emma Tange
Jag är grymt bra på att måla och jag kan se hur färgnyanserna kommer att bli innan det är färdigt.
#49 Härligt! :D
Jag är jätte snäll! Och jag ljuger inte, jag håller löften och jag är ärlig. En bra vän. Jag vågade inse att jag inte var en bra vän förut, tog tag i mig och ändrade på det :D
Mvh Emma Tange